panzurek124 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Panowie zerknijcie i pomóżcie. Na początek Faults Found: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Nadmieniam, ze mam do regeneracji nastawnik dawki paliwa,typowe objawy(falowanie na jałowym biegu, a podczas jazdy szarpanie). Ale kwestia dotyczy spadku mocy i przy ok.3,5 tys.obr. ucina mi moc,wchodzi w tryb awaryjny i dlatego logi dynamiczne wykonane sa do ok.3800 obr. dalej nie pójdzie. Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77548.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77549.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77550.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77551.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77552.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77553.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77554.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77555.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77556.html Basic: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77557.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77558.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77559.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77560.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77561.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77562.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77563.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77564.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77565.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77566.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77567.html Proszę o jakieś wskazówki,myślę jutro wyczyścić czujnik N75...tylko czy jej sens? Czekam na odpowiedz od Państwa. Dziękuję za pomoc i chęci.
danu44 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Napewno kat wtrysku do poprawy... Optymalnie 49 - 53... U Ciebie 40 - 43...
goldi Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Korekcja na pierwszym cylindrze odbiega od normy nie zadymia jak jedziesz.Turbina jest do czyszczenia a katalizator masz jeśli tak do wydłub
panzurek124 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Dzieki za odpowiedz.Niby nie dymi....ale znow tak bardzo nie zwracalem na to uwagi..przypatrze sie. Turbina widze ze do czyszczenia....jest szansa ze jesli pojezdze dosc "ostro" chodz troche ja przetka? Katalizator musze sprawdzic,ale wydlub oznacza przeczyscic czy "likwidacja" ?
goldi Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Wydłub ze środka jak już wydłubiesz rozruszaj sztangę turbiny ręcznie i przegon autko czasem pomaga ale rzadko mi nie pomogło musiałem czyścić
grzegorzmen Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 przed wydłubaniem nastawnika sprawdź wtryski bo straszne rozbieżności w korekcjach
panzurek124 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Z tymi wtryskami chyba bede musial sie zglosic do pompiarza...czy moze sam dam rade ?? Mozna to skorygowac VAGiem??
danu44 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 Z tymi wtryskami chyba bede musial sie zglosic do pompiarza...czy moze sam dam rade ?? Mozna to skorygowac VAGiem?? Sam nie dasz rady, musisz podjechac do kogos kto robi pompy itp. Mozesz zalac cos do czyszczenia wtryskow, moze to cos pomoze.
panzurek124 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 Panowie w przyszlym tygodniu przeczyszcze turbinke a pozniej podzialam z tymi wtryskami....musze przeczyscic nastawnik moze to on komplikuje sprawe z tymi wtryskami ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się