Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w analizie logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie zerknijcie i pomóżcie.

Na początek Faults Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Nadmieniam, ze mam do regeneracji nastawnik dawki paliwa,typowe objawy(falowanie na jałowym biegu, a podczas jazdy szarpanie). Ale kwestia dotyczy spadku mocy i przy ok.3,5 tys.obr. ucina mi moc,wchodzi w tryb awaryjny i dlatego logi dynamiczne wykonane sa do ok.3800 obr. dalej nie pójdzie.

Statyczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77548.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77549.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77550.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77551.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77552.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77553.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77554.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77555.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77556.html

Basic:

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77557.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77558.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77559.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77560.html

Dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77561.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77562.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77563.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77564.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77565.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77566.html

Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/zuru124_77567.html

Proszę o jakieś wskazówki,myślę jutro wyczyścić czujnik N75...tylko czy jej sens?

Czekam na odpowiedz od Państwa.

Dziękuję za pomoc i chęci.

Opublikowano

Napewno kat wtrysku do poprawy...

Optymalnie 49 - 53...

U Ciebie 40 - 43...

Opublikowano

Korekcja na pierwszym cylindrze odbiega od normy nie zadymia jak jedziesz.Turbina jest do czyszczenia a katalizator masz jeśli tak do wydłub

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz.Niby nie dymi....ale znow tak bardzo nie zwracalem na to uwagi..przypatrze sie.

Turbina widze ze do czyszczenia....jest szansa ze jesli pojezdze dosc "ostro" chodz troche ja przetka?

Katalizator musze sprawdzic,ale wydlub oznacza przeczyscic czy "likwidacja" ?

Opublikowano

likwidacja. samochod troche odzyje

Opublikowano

Wydłub ze środka jak już wydłubiesz rozruszaj sztangę turbiny ręcznie i przegon autko czasem pomaga ale rzadko mi nie pomogło musiałem czyścić

Opublikowano

przed wydłubaniem nastawnika sprawdź wtryski bo straszne rozbieżności w korekcjach

Opublikowano
Z tymi wtryskami chyba bede musial sie zglosic do pompiarza...czy moze sam dam rade ?? Mozna to skorygowac VAGiem??

Sam nie dasz rady, musisz podjechac do kogos kto robi pompy itp.

Mozesz zalac cos do czyszczenia wtryskow, moze to cos pomoze.

Opublikowano

Panowie w przyszlym tygodniu przeczyszcze turbinke a pozniej podzialam z tymi wtryskami....musze przeczyscic nastawnik moze to on komplikuje sprawe z tymi wtryskami ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...