lukaseq1 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 Witam, jakies 2 miesiace temu zaswiecila mi sie kontrolka z niskim cisnieniem oleju (zółta z napism min) , rozlaczylem akumulator i problem znikl, godzine temu gdy wracalem z traski kontrolka zaswiecila sie znowu Koledzy co radzicie ? bo mam najgorsze mysli
Mauros88 Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 zajedz do kogos kto ma manometr i niech Ci sprawdzi jakie cisnienie masz oleju. Byc moze tylko smok jest przytkany.
maestrus Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Miałem podobnie - problem pojawił się może ze 3 do 4 razy. Domyślam się, że były to jakieś nieczystości w układzie smarowania (na pompie ciśnieniowej oleju). Po zgaszeniu silnika odczekaniu 5 minut i ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Od 3 wymiany olejuu problem całkowicie znikł. Wymieniam co 12kk - przy 3 wymianie odessany był olej przez wpuszczenie węza do komory olejowej przez korek olejowy (zamiast spuszczać przez korek) od tamtej pory problem ani razu nie wystąpił (ponad 100kk przejechane). Jeżdźę na pełnym syntetyku Motul 5W40 specyfikacja VW dla PD.
lukaseq1 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 um,mnie jest troszke inaczej, sciaglem klemy z akusia i kontrolka znikla, ale po przejechaniu 100km znou sie zaswiecila i nic nie daje gaszenie silnika tylko sciaganie klem. ---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 13:46 ---------- koledzy a gdzie w moim silniku jest ten czujnik ?
mariusza4b5 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 żółta kontrolka to się świeci jak jest mało oleju, czerwona jest od cisnienia, sprawdz sobie stan oleju, jak dobry to albo czujnik w misce albo czujnik owarcia maski wariuje.
lukaseq1 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 mi sie swieci zolta i jest napis min ! aktualnie sciaglem znowu klemy i jest spokój. Vag cos wykaże ??
lukaseq1 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 wedlug instrukcji ktora wlasnie czytalem to ta kontrolka oznacza min stan oleju a nie cisnienie, wiec ktory czujnik jest do wymiany ? oleju mam na max
yamahayzfr13 Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Czujnik Ci świeruje w misce olejowej
lukaseq1 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 kolego da rade to samemu zrobic ? bo jak sobie pomysle ze znowu mam dac auto do jakiego pseldo mechanika to az mnie skreca
lukaseq1 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 to akurat żaden problem masz może jakieś wskazówki jak to zrobic, jeszcze tego nie robilem wiec prosze o pomoc
mariusza4b5 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 poczekaj z tym do wymiany oleju, jak to zrobić to poszukaj bo wiem ze bylo napisane bo już nie raz czytałem
aju Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 to jak piszą nie ciśnienie a niski stan oleju albo zepsuty czujnik, nie musisz odpinać akumulatora, wystarczy że podniesiesz i zamkniesz maskę
lukaseq1 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 dzieki za rady, jeszcze tylko jedno pytanko, co ma podniesienie maski i jej zamkniecie ?
janjazda Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 w zamku maski jest styk i w momencie jej otworzenia komunikat o niskim stanie oleju gaśnie. mogę się założyć, że kontrolka oleju zapal Ci się co 100km
lukaseq1 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 no to zaklad bys przegral :Djak juz sie zaswieci to maska nie pomaga
janjazda Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 hmmm, no to masz trochę inaczej, ja u siebie wymieniłem czujnik, ale nadal to samo co 100km zapala mi się kontrolka min sprawdź sobie jeszcze wiązkę, błędów na Vagu nie ma?
lukaseq1 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 musze autko Vagowac, ale narazie niemam jak bo krulu zmienil nr tel
aju Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 to cos nie tak, bo w masce jest krańcówka odpowiadająca za wyłączenie tej kontrolki ---------- Post added at 19:25 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- właściwie w zamku
lukaseq1 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Koledzy mam jeszcze jedno pytanie, mialem robiona uszczelke glowicy i jak pseldomechanik poskladal silnik to byl jedynie jeden wielki pisk przy odpaleniu (powod pozamienial panewki palant jeden) znowu go rozebral i dal tak jak byly. I mam pytanie czy przez to mogl sie uszkodzic walek rozdzadu albo cos ze zapala sie kontrolka oleju ? przez wymiana uszczelki niemialem zadnych problemow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się