blaster99 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Zastanawiam sie czy na dobre by wyszlo aby moje lekko wysluzone juz głosniki bose zastapić innymi ktore dobrze by sie zgraly z wzmacniaczem od bose.. jestem laikiem w sprawach car audio, ale uwielbiam dobre brzmienie wiec rozwaze wszelkie wasze propozycje. zaznacze ze nie chche pozbywac sie concerta - sentyment [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2008, 23:48 _________________________________________________
wustyle Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Co to znaczy "lekko wysluzone"? Trzeszcza? pierdza? bucza? Jesli sprzet eksploatujesz normalnie, to nawet wysluzone glosniki z systemu BOSE beda graly bardzo ladnie. W przeciwnym wypadku proponuje wizyte w extreme car audio we wrocku. Nie dobieraj sam komponentow.
Watson Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jezeli nie masz budzetu w okolicach 2000 zl to nawet nie beda z Toba rozmawiac. Jezeli nie chcesz sprzetu firm JBL lub Infinity to rowniez nie beda z Toba rozmawiac. Taki urok tej firmy ale niektorzy to lubia .
wustyle Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Nie, nie. Czekajcie. Chodzilo mi o to, ze kolega pytajacy jest z Nysy i po prostu pierwsza mysl to Wroclaw i Extreme Car Audio. Chodzi o to, ze komponenty systemu BOSE sa tak ze soba zestrojone, zeby dzwiek byl swietny. Dlatego wizyta u fachowca bedzie chyba najlepszym wyjsciem, zeby odpowiednio dobrac glosniki.
Watson Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Na szczescie jest tez kilka innych firm car audio na dolnym slasku a ze Extreemowcy sa najbardziej medialni to juz inna bajka. ps. Na czym polega zestrojenie systemu Bose w audi ?