zielony04 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam Proszę o pomoc w poprawnej analizie logów i rozwiązanie pewnych kwestii AFN przejechane 370 tys ( silnik po modzie) brak błedów ( po przejechanych 10 tyś) wcześniej pojawiał się sporadycznie błąd przeładowania ( ściśnienie w kolektorze ssącym po za zakresem) czy coś takiego Na początek grupa 11 ( właściwie 2 logi w jednym zamieściłem dwa bo najciekawsze rzeczy się dzieją się na przejściu) 1500 i gaz w podłogę na czwórce po 4200 zapomniałem się i piątka i 1500 i gaz w podłogę widać ze z kierownice się przycinają Grupa 13 i pytanie jakie powinny być wartości korekcji ( może inaczej jakie wartości miałby samochód z salonu - nowy i przy jakich należy się już zacząć martwić ) co oznaczają wartości na plus a co na minus I jeszcze problem nie udało mi się zrobić grupy 11BS ( wyskoczył błąd) ERROR gruop 11 not Available czy ktos wie o co chodzi. ----------------------------------------------------------------------- na zimnym silniku pokazuje 45 stopni, a chyba te wskazanie powinno być tożsame z wskazaniem 9,9stopnia , na gorącym są już jest ok )(podobne wartości) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I na koniec EGR którego nie rozumiem ( zle przeprowadzony odczyt czy padnięty N75 czy coś innego)
grzanek85 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 To tak jeśli chodzi o turbinę to jakiejś tragedii nie ma, może troszkę się przycinają kierownice ale nie ma przeładowań. Dawki korekcyjne wtrysków z salonu oscylują ok 0.00 mg twoje trochę już leją ale nie jest źle jak na ten przebieg. A jeśli chodzi o grupę 011BS to jest ona niedostępna w starszych sterownikach. aa i termostat nie trzyma auto miało 81 C a powinno mieć przynajmniej 90
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 a gdzie reszta logow ... ? jak na razie jedyny problem jaki masz to termostat ....
zielony04 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ok Wielkie dzięki !!!!! :> :> :> Co do logów to były problemy z inerfejsem ( po prostu za dużo bajerów zainstalowanych na usb) Nasz kochany Windows :naughty: Jak zrobie reszte logów to dam znać ( po wymianie wtrysków też dam znać jak zrobie logi ) [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2008, 09:30 _________________________________________________A co z ostanim logiem ( trochę dziwny) :> :> :>
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 A co z ostanim logiem a to jest BS ?
zielony04 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 Tak się zakręciłem że nie wiem nie zapisałem sobie ( przez cały czas walczyłem z laptopem) za dwa tygodnie zrobie sobie jescze raz muszę miec jednocześnie (samochód, laptopa, operatora do laptopa) . Myślę na 90% że to 03BS :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 07:57 _________________________________________________Witam Mam pytanie do ostaniego logu 03 BS. Co sądzicie o nim' jakiekolwiek zmiany w ustawieniu EGR były po wciśnięciu pedału gazu zmieniał się z 4.8 na około 51. Po chwili wracał do 4.8 Czyścić EGR ????? Czy padnięty N75 ????? :) :) :) Jeżeli mama jeszcze zrobić logi to jakie ????? Bo narazie dzięki Waszej pomocy znalazłem -padnięty termostat, -żle ustawiony kąt wtrysku ( na 30 , log nie zamieszczony) powtórze po wymianie termostatu No i męczy mnie ten EGR ( jakiś dziwny jest) :mysli: :mysli:
spanky Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 No i męczy mnie ten EGR ( jakiś dziwny jest) :mysli: :mysli: jak doprowadzisz termike silnika do porzadku to bedziemy rozwiazywac problem EGR-a .... [a moze sam zniknie ... ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się