Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów i pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o pomoc w poprawnej analizie logów i rozwiązanie pewnych kwestii

AFN przejechane 370 tys ( silnik po modzie)

brak błedów ( po przejechanych 10 tyś) wcześniej pojawiał się sporadycznie błąd przeładowania ( ściśnienie w kolektorze ssącym po za zakresem) czy coś takiego

Na początek grupa 11 ( właściwie 2 logi w jednym zamieściłem dwa bo najciekawsze rzeczy się dzieją się na przejściu)

1500 i gaz w podłogę na czwórce po 4200 zapomniałem się i piątka

i 1500 i gaz w podłogę

52f77b8aeac9e111m.jpg

widać ze z kierownice się przycinają

Grupa 13 i pytanie jakie powinny być wartości korekcji ( może inaczej jakie wartości miałby samochód z salonu - nowy i przy jakich należy się już zacząć martwić ) co oznaczają wartości na plus a co na minus

25d275f727ca6761m.jpg

I jeszcze problem nie udało mi się zrobić grupy 11BS ( wyskoczył błąd) ERROR gruop 11 not Available czy ktos wie o co chodzi.

-----------------------------------------------------------------------

na zimnym silniku pokazuje 45 stopni, a chyba te wskazanie powinno być tożsame z wskazaniem 9,9stopnia , na gorącym są już jest ok )(podobne wartości)

6d0db1e10b1a42b7m.jpg

4be3d8a882be28a3m.jpg

dc075ed7d6026bebm.jpg

d1e4b76a7c799ad3m.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I na koniec EGR którego nie rozumiem ( zle przeprowadzony odczyt czy padnięty N75 czy coś innego)

50bfda9e64299b67m.jpg

Opublikowano

To tak jeśli chodzi o turbinę to jakiejś tragedii nie ma, może troszkę się przycinają kierownice ale nie ma przeładowań. Dawki korekcyjne wtrysków z salonu :) oscylują ok 0.00 mg twoje trochę już leją ale nie jest źle jak na ten przebieg. A jeśli chodzi o grupę 011BS to jest ona niedostępna w starszych sterownikach.

aa i termostat nie trzyma auto miało 81 C a powinno mieć przynajmniej 90

Opublikowano

a gdzie reszta logow ... ?

jak na razie jedyny problem jaki masz to termostat ....

Opublikowano

Ok

Wielkie dzięki !!!!! :> :> :>

Co do logów to były problemy z inerfejsem ( po prostu za dużo bajerów zainstalowanych na usb) Nasz kochany Windows :naughty: :naughty: :naughty:

Jak zrobie reszte logów to dam znać ( po wymianie wtrysków też dam znać jak zrobie logi )

[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2008, 09:30 _________________________________________________A co z ostanim logiem ( trochę dziwny) :> :> :>

Opublikowano

A co z ostanim logiem

a to jest BS ?

Opublikowano

Tak się zakręciłem że nie wiem nie zapisałem sobie ( przez cały czas walczyłem z laptopem) za dwa tygodnie zrobie sobie jescze raz muszę miec jednocześnie (samochód, laptopa, operatora do laptopa) . Myślę na 90% że to 03BS :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 07:57 _________________________________________________Witam

Mam pytanie do ostaniego logu 03 BS. Co sądzicie o nim' jakiekolwiek zmiany w ustawieniu EGR były po wciśnięciu pedału gazu zmieniał się z 4.8 na około 51. Po chwili wracał do 4.8

Czyścić EGR ?????

Czy padnięty N75 ?????

:) :) :) :) :) :)

Jeżeli mama jeszcze zrobić logi to jakie ?????

Bo narazie dzięki Waszej pomocy znalazłem

-padnięty termostat,

-żle ustawiony kąt wtrysku ( na 30 , log nie zamieszczony) powtórze po wymianie termostatu

No i męczy mnie ten EGR ( jakiś dziwny jest) :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

No i męczy mnie ten EGR ( jakiś dziwny jest) :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

jak doprowadzisz termike silnika do porzadku to bedziemy rozwiazywac problem EGR-a .... :wink4:

[a moze sam zniknie ... :naughty:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...