bustard 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Witajcie, jezeli ktos ma doswiadczenie w tym temacie to bardzo prosze o wskazowki jak szczesliwie przez to przebrnac. Chodzi mi o przod i tyl. Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 nie stety B6 nie posiadan tylko B5 ale wszystko jest tak samo odkrecasz prowadnice od zacisku gorna i dolna imbus 7 zdejmujesz zacisk wyciagasz klocki odpinasz czyjnik zuzycia wciskasz tloczek czyscisz prowadniczki i smarujesz smarem miedzianym zakladasz nowe klocki zakladasz zacisk zakrecasz prowadniczki Co do tylu podobnie tylko prowadniczki masz przykrecane do zacisku na srubki na klucz 13 i tloczka nie wciskasz tylko wkrecasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 i tloczka nie wciskasz tylko wkrecasz. Specjalnym przyrządem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 i tloczka nie wciskasz tylko wkrecasz. Specjalnym przyrządem. nie koniecznie specjalnym wystarczy klucz do szlifierki katawej i troszke sily, ale zgodze sie z toba ze najlepiej by bylo uzyc orginalnego narzedzia do wkrecania tloczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 nie stety B6 nie posiadan tylko B5 ale wszystko jest tak samo odkrecasz prowadnice od zacisku gorna i dolna imbus 7 zdejmujesz zacisk wyciagasz klocki odpinasz czyjnik zuzycia wciskasz tloczek czyscisz prowadniczki i smarujesz smarem miedzianym zakladasz nowe klocki zakladasz zacisk zakrecasz prowadniczki Co do tylu podobnie tylko prowadniczki masz przykrecane do zacisku na srubki na klucz 13 i tloczka nie wciskasz tylko wkrecasz. niestety Kolego w Twoim opisie jest jeden podstawowy błąd który popełnia większość warsztatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 nie stety B6 nie posiadan tylko B5 ale wszystko jest tak samo odkrecasz prowadnice od zacisku gorna i dolna imbus 7 zdejmujesz zacisk wyciagasz klocki odpinasz czyjnik zuzycia wciskasz tloczek czyscisz prowadniczki i smarujesz smarem miedzianym zakladasz nowe klocki zakladasz zacisk zakrecasz prowadniczki Co do tylu podobnie tylko prowadniczki masz przykrecane do zacisku na srubki na klucz 13 i tloczka nie wciskasz tylko wkrecasz. niestety Kolego w Twoim opisie jest jeden podstawowy błąd który popełnia większość warsztatów rozwin mysl kolego i wytlumacz mnie i reszcie jak cos zauwazyles!! PLIS!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 5 linijka "...wciskasz tłoczek..." a co z płynem hamulcowym sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bustard 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No wlasnie, dzisiaj wymienilem klocki z przodu. Po wcisnieciu tloczka plyn lekko mi sie wylal ze zbiorniczka i mysle, ze chyba sie troszke zapowietrzyl uklad bo pedal mi wpada teraz z oporem do podlogi. Poziom plynu jest ok. Co myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 5 linijka "...wciskasz tłoczek..." a co z płynem hamulcowym sie dzieje? Jezeli robisz tylko przod to rzadko sie zdaza ze by sie wylal ze zbiorniczka chyba ze jest nalany pod sam korek, a jesli tyl i przod to owszem masz racje plyn sie wyleje. Ja wymienialem w sobote klocki z tarczami z przodu i nic sie niw wylalo ze zbiorniczka. [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 20:18 _________________________________________________ No wlasnie, dzisiaj wymienilem klocki z przodu. Po wcisnieciu tloczka plyn lekko mi sie wylal ze zbiorniczka i mysle, ze chyba sie troszke zapowietrzyl uklad bo pedal mi wpada teraz z oporem do podlogi. Poziom plynu jest ok. Co myslicie? dziwny przypadek a pedal wpada ci calkowicie do podlogi czy tylko troszke jesli tylko troszke to bedzie tak dopuki klocki sie nie dotra, a jesli calkowicie lub do polowy to mogl sie zapowietrzyc uklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 wcale mi nie chodziło o to ze sie wyleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bustard 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 wpada mi z oporem ale do podlogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 poczekaj muszą sie dotrzeć może masz już mocno "zaoraną" tarczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bustard 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 kurcze ale to az strach jezdzic, niepewnie sie czuje jak tak wpada do konca. moze go odpowietrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 można sprawdzić ale wątpię aby sie zapowietrzył przy tej okazji wymień płyn hamulcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 wcale mi nie chodziło o to ze sie wyleje wiec jesli nie o to ,to pewnie o wymiane plynu ja, u siebie wymienialem pol roku temu jak robilem hamulce z tylu wiec nie opisywalem tej procedury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 jest jedna ważna zasada jaka trzeba sie kierować podczas wymiany klocków i tarcz (jeżeli zachodzi potrzeba) w momencie wciskania tłoczka nie wolno dopuścic do sytuacji w której stary płyn wraca poprzez abs do zbiorniczka, cały syf idzie w układ w tym celu należy zacisnąć na elastycznym przewodzie szczypce Mors'e-a albo klucz francuski odkręcić odpowietrznik i wcisnąć tłoczek ot cała filozofia ale bardzo istotna i którą mało kto stosuje ja zawsze w takich okolicznosciach wymieniam płyn hamulcowy na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszek13ns 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 pierwszy raz slysze o takiej metodzie, ale zaczne ja stosowac dzieki za informacje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 to nie jest metoda tylko konieczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookacz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Mój znajomy kiedyś zrobił jeszcze inaczej. Na swoje oczy widziałem - i troszkę mnie ten sposób zdziwił. Odkręcił wszystkie odpowietrzniki i zalał płyn do zbiorniczka. Jak zaczynał wyciekać z kolejnego odpowietrznika to go zakręcał. Dużo nie nagubił a żadnych sztuk z naciskaniem, zakręcaniem i odpowietrzaniem nie robił. Pozakręcał i odjechał... PS Auto nie miało chyba ABSu. RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Naj prościej wkręcic tłoczek ,- wręcając go kluczem francuskim ,prosto wygodnie i bezpiecznie,działa jak orginalny klucz :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się