august Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 No pomyśl. Są trzy rodzaje lamp: - przedliftowe - po pierwszym lifcie (wsteczny u góry) - po drugim lifcie (wsteczny na dole). Przedliftowe mają inne wkłady i nie pasują do żadnych późniejszych. Wkłady po pierwszym lifcie są takie same jak po drugim. Na szczęście wtyczki są wszędzie takie same, ale: między pierwszym a drugim liftem była zmiana pinów jak wyżej pisano wielokrotnie. Zatem jeśli chcesz zmienić: - z przedliftowych na te po 1. lifcie to musisz zmienić całe lampy, razem z koszyczkami, nie musisz zmieniać pinów. - z przedliftowych na te po 2. lifcie to jak wyżej + zmiana pinów - z tych po pierwszym lifcie na te po drugim: koszyczki mogą zostać, trzeba tylko zmienić piny. Lampy od anglika pasują, tylko trzeba seszlifować blokady na żarówkę w przeciwmgielnych bo są po drugiej stronie. I to wszystko w temacie lamp tylnych.
Gość adas110780 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 I właśnie o to mi chodziło... Przedliftowe mają inne wkłady i nie pasują do żadnych późniejszych. - z przedliftowych na te po 1. lifcie to musisz zmienić całe lampy, razem z koszyczkami, nie musisz zmieniać pinów. ...bo miałem okazję kupić same klosze... teraz już wszystko jasne. Dziękuję i pozdrawiam
samekgsx550 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 W końcu ktoś opisał to jasno i wyraźnie.
samekgsx550 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Koledzy dzisiaj zabrałem się za zmianę lamp. Za cholery nie moge sobie poradzić ze zmianą pinów. Podważam kombinuje ale nic z tego. Już się poddałem. Powiedzcie jak te piny wyjąć ?
samekgsx550 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 W związku z tym że nie udało mi się wypiąć tych cholernych Pinów !!!! postanowiłem zrobić to inaczej. Podnosimy tylną kanapę, na wierzchu widać wiązkę kabli idących z bagażnika. Znajdujemy po kolorach te od tylnych lamp. Rozcinamy i zamieniamy kable łącząc to na zakupione wcześniej dwie kostki 2 piny albo 1 kostkę 4 piny.Lub jak kto woli skręcamy na zwykłe kostki elektryczne. Na koniec zaizolowałem to ładnie taśma izolacyjną materiałową. Taką jak są wiązki fabrycznie izolowane. Sposób szybki i bez zmiany pinów. Zaoszczędzi wam to mnóstwo czasu, nerwów i zdrowia.
ciurmen Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 witam ja wymienialem u siebie lampy i rowniez mialem problem z wypieciem pinow po rozpieciu kostki za cholere nie chcialy wyjsc, lecz mialem ulatwiona sprawe gdyz mam angola i poszedlem najpierw tam poprobowac jak cos to w angolu bym zepsul i wkoncu wziolem kombinerki zlapalem za przewod i mocniej pociaglem uwierzcie ze piny elegancko wychodza probowalem na 3 czy 4 pinach zanim przeszedlem do swojego auta tam zrobilem dokladnie tak samo i sie udalo bz problemu. wiadomo trzeba uwazac aby nie przerwac przewodow pozdrawiam i zycze udanych zmian
Damian_1986 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 A ja mam lampki po drugim lifcie a mialem lampki przed liftem i w kazdej wtyczce musialem zamienic 4 kabelki. A to dlatego ze zamienilem "stop" z przeciwmgielnym. Teraz stop mam na samej gorze a migielne razem z postojowymi. wyglada to takze interesujaco a zarazem bezpieczniej i bardziej rzucajaco sie w oczy. Kolego, które piny zmieniałeś, żeby STOP świecił w miejscu przeciwmgielnych? Jestem po zmianie lamp z przedlifta na II lift. Walczyłem trochę z pinami, ale nie chciały wyjść. Dla tych, którzy nie mają lutownicy, polecam tzw. "szybko złączki". Przewody przy lampach są na tyle grube, że złączka bez problemu zwiera przewody. W razie zmiany lamp na oryginał szybko można z powrotem przełączyć przewody. ---------- Post dopisany 23-05-2012 at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 12:25 ---------- Przy zmianie świecenia STOP z przeciwmgielnymi należy zmienić następujące piny: z lewej strony 2 z 6; z prawej 2 z 5; ---------- Post dopisany at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- Przy zmianie świecenia STOP z przeciwmgielnymi należy zmienić następujące piny: z lewej strony 2 z 6; z prawej 2 z 5;
Mati_23 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 fajnie za odświeżenie tematu bo nie zdawałem sobie sprawy z tego że trzeba coś przy kostkach zmieniać ? a rozumiem że kostki zostają tylko piny zamieniamy ? ---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ---------- fajnie za odświeżenie tematu bo nie zdawałem sobie sprawy z tego że trzeba coś przy kostkach zmieniać ? a rozumiem że kostki zostają tylko piny zamieniamy ?
OLI_B5 Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 A jak jest przy kontroli/przeglądzie z depo clear gdzie nie mam przeciwmgłowych?
nyggga Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 A w Avancie przed liftem tez można normalnie zmienić lampy na 1 lift albo 2 lift?! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się