mozilla Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Hey :th: W dniu dzisiejszym dorwałem kabelek i po raz pierwszy coś zlogowałem Ponieważ zrobiłem to po raz pierwszy to podejrzewam że nie ma wszystkiego i jest nie logicznie złożone, więc proszę o konstruktywną krytykę i podpowiedź co jeszcze zrobić Do dzieła podstawowe auto skan: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 4174 Coding: 0265108005 Shop #: BB 34174 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOöAUT Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D08 Coding: 00140 Shop #: WSC 00001 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T4809592 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 22641 No fault code found. End ------------------------------------------- Według moich analiz wynikło że coś z czujnikiem na rurze dolotowej, zlokalizowałem ten czujnik wtyczką poruszałem i na razie nie ma tego błędu. Sprawa tworzenia logów na postoju rozgrzany silnik 000 003 004 009 011 Podczas szukania prostej na logi dynamiczne miałem wrażenie że coś w ok 3000obrotów przymuliło Dynamiczne mam nadzieję że dobrze wykonane 003 oraz 011 Proszę o informację czy da się coś wywnioskować z tych tabelek bo dla mnie to bardzo czytelne. Jeżeli coś trzeba wykonać jeszcze nie widzę problemu jutro dokonam pomiarów. ----------------------------- PS Zmieniłem na linki do złych wyników bo nie mogę na to patrzeć co zamieściłem wstyd mi ale pozostawię dla potomnych by wiedzieli że tak nie wolno
baskecior Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 00575 na pewno nie był spowodowany brakiem styku na czujniku ciśnienia doładowania N75 szaleje, lub masz problemy z podciśnieniem (vacum, wezyki, lub akumulator ciśnienia). Mimo praktycznie zerowego overboost`u , regulacja ciśnienia doładowania fatalna ... Wrzuć jeszcze statyczne 013. PS: naucz się robić logi
lukaszr Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 PS: naucz się robić logi Robić logi jak logi, ale ja bym się poduczył trochę obsługi Excela, bo ja nie wiem jak można nie widzieć, że część danych jest zamieniona na daty .
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 statyczne logi do doopy ... !!! [poczytaj instrukcje robienia logow-jest podklejona] brak kompletu dynamicznych .... auto ma katalizator .... ? standardowy problem : sterowanie dalodowaniem lezy i kwiczy a i turbo budzi sie jak z zimowego snu ...
mozilla Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Hey :th: Dzięki za odzew jestem zielony w tej materii jak trawa za oknem Od wczoraj studiuję zawzięcie materię i dzisiaj dokonam jeszcze raz pomiarów. wieczorem zamieszczę wyniki mam nadzieję że dobrze już zrobione.. A to jak byśmy się spotkali w majowy wekend
mcm Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 jak nie dasz rady podjedź do mnie pomoge ci zrobić i wkleić logi jak należy, pozdrawiam :th:
mozilla Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 hey :th: Mam nowe odczyty hm mam nadzieję że zrobione dobrze Statycznie zgodnie z opisem: ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ teraz zgodnie z opisem jaki jest w instrukcji ale tu miałem problemy próby wykonałem i nie jestem pewien czy są prawidłowe: grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START ============================================================================================ ============================================================================================ Tu przy 011 basic settings pojawiło się coś takiego, grupa 001, 003, 004, zrobiona vagiem 409 ale coś program szwankował. Jak są bardzo ważne to postaram się je jakoś wycisnąć to wersja 311.2 TERAZ DYNAMICZNE: ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ ============================================================================================ To wszystko, starałem się wykonać zgodnie z instrukcją teraz pytania koledzy Czy dobrze wykonałem? Czy dobrze je przedstawiłem ? Jakie wnioski o kondycji ? Co jeszcze sprawdzić ?
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 -kat wtrysku do korekty -dawka paliwa na wolnych obrotach za mała -uklad wtryskowy znosny -masz pecherzyki pow w ukladzie paliwowym [sprawdz szczelnosc/kiedy wymieniales filtr paliwa] -twoj sterownik nie obsluguje 011 BS -wymien filtr powietrza/przeplucz lmm -wywal katalizator jak masz -sprawdz szczelnosc podcisnien od zaworka N75 i jak masz mozliwosc to go podmien na nowy [chociaz po wywaleniu katalizatora nie bedzie chyba takiej potrzeby ] to by bylo na tyle ....
Jarol Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Turbo dmucha zdecydowanie za słabo winny za to może być zapchany katalizator. Po za tym przepływka jest słaba i przez nią jest ograniczona dawka na wysokich obrotach. Wymień filtr powietrza i przeczyś przepływke. Po za tym napewno kąt wtrysku jest źle ustawiony i musisz go poprawić.
mozilla Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 hey :th: Dzięki za diagnozę Zabieram się za robotę wytyczne : -kat wtrysku do korekty -dawka paliwa na wolnych obrotach za mała -uklad wtryskowy znosny -masz pecherzyki pow w ukladzie paliwowym [sprawdz szczelnosc/kiedy wymieniales filtr paliwa] -twoj sterownik nie obsluguje 011 BS -wymien filtr powietrza/przeplucz lmm -wywal katalizator jak masz -sprawdz szczelnosc podcisnien od zaworka N75 i jak masz mozliwosc to go podmien na nowy [chociaz po wywaleniu katalizatora nie bedzie chyba takiej potrzeby ] to by bylo na tyle .... Witam ponownie :th: Zalecenia wykonałem zgodnie z założeniem. Katalizator wybity koszt 50PLN w zakładzie tak jak myślałem że będzie problem z odkręceniem. Nowe śruby maść na uszczelkę itd. Kąt wtrysku poprawiony teraz w granicy tolerancji. Siłami własnymi dawka paliwa na wolnych obrotach poprawiona choć nie udało mi się ustawić w granicach W VAG-COM wybieramy:1-Engine -> 11-Login (wpisujemy login 12233 i zatwierdzamy) -> 10 Adaptation W Adaptation grupa 1 odpowiada za dawkę (standardowa wartość 32768) była ustawiona wartość 32768 kilka prób i najlepszy wynik jaki udało mi się uzyskać to podniesienie wartości do 32778 chyba? jak się nie pomyliłem nie wiem co jest grane z tą dawką. Przepływomierz wyjęty przeczyszczony a wrażliwe instrumenty popsikane tym co na fotce. Nowy filtr powietrza. Zaworka N75 nie ruszałem _________________________________________________ Logi Statyczne: _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ STATYCZNE BS _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ DYNAMICZNE _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ _________________________________________________ :gwizdanie: uzbierało się tego teraz zbiera się ładnie do jazdy, mam wrażenie że ciszej chodzi . Mam prośbę do braci by zobaczyć czy wszystko OK z silnikiem.
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 - dawka paliwa do regulacji powinno byc 3,5 mg/R a najlepiej ustawic 2.2 - jesli przed wykonaniem 003 stat byla przegazowka to EGR do czyszczenia. - na moje oko nadal jest powietrze w paliwie..... albo niech mnie ktos poprawi Reszta OK Pozdrawiam
mozilla Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 hey :th: - dawka paliwa do regulacji powinno byc 3,5 mg/R a najlepiej ustawic 2.2 - jesli przed wykonaniem 003 stat byla przegazowka to EGR do czyszczenia. - na moje oko nadal jest powietrze w paliwie..... albo niech mnie ktos poprawi dawkę ni w ząb nie mogę zmienić posiłkowałem się tym tematem http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10316.0.html;highlight=dawka+paliwa jak nastawiam zgodnie z opisem czyli zwiększając wartość to dawka się nieznacznie podniosła (co widać na logu) ale jak nastawiłem max wartość na plus to dawka dalej była w granicy ok 9 mg/R. Nie wiem co jest grane. Sprawa powierza w paliwie to jest jakiś sposób sprawdzenia ? wszystkie przewody mam nie przejrzyste. Chyba że jakiś podciąga powietrze ale by było widać bo pocił by się. Jaki jest sposób sprawdzenia?
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 hey :th: - dawka paliwa do regulacji powinno byc 3,5 mg/R a najlepiej ustawic 2.2 - jesli przed wykonaniem 003 stat byla przegazowka to EGR do czyszczenia. - na moje oko nadal jest powietrze w paliwie..... albo niech mnie ktos poprawi dawkę ni w ząb nie mogę zmienić posiłkowałem się tym tematem http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10316.0.html;highlight=dawka+paliwa jak nastawiam zgodnie z opisem czyli zwiększając wartość to dawka się nieznacznie podniosła (co widać na logu) ale jak nastawiłem max wartość na plus to dawka dalej była w granicy ok 9 mg/R. Nie wiem co jest grane. Sprawa powierza w paliwie to jest jakiś sposób sprawdzenia ? wszystkie przewody mam nie przejrzyste. Chyba że jakiś podciąga powietrze ale by było widać bo pocił by się. Jaki jest sposób sprawdzenia? Trzeba bedzie ustawic dawke poruszajac nastawnikiem... gdyz wynika z tego ze za pomocą VAG a nie starcza zakresu. Co do powietrza w paliwie... nie mam do konca pewnosci poczekaj niech to jeszcze ktos potwierdzi albo zaprzeczy. :th:
baskecior Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 Teraz jest ładnie, ale leży regulacja ciśnienia doładowania. Sugeruję podmianę N75 i ponowne logowanie 011 dyn. Lmm odżył
mozilla Opublikowano 5 Maja 2008 Autor Opublikowano 5 Maja 2008 hey :th: Dzisiaj kupiłem nowe przewody gumowe do zaworków koszt nie wielki to wymieniłem wszystkie. Na deser jako ostatni wymieniłem ten Auto odpaliłem i wszystko ok i oglądając tą rurkę w miejscu gdzie jest strzałka siedział śrut z łożyska i blokował rurkę. co jest grane? Jaką wersję obrać ? z śrutem czy bez?
spanky Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 hey :th: co jest grane? Jaką wersję obrać ? widac ktos zaslepil EGR ... wywal kulke ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się