Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mocno parują szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wrażenie , że auto za mocno paruje, a odmrażanie szyb działa bardzo wolno. Dodam, ze ogrzewanie działa bardzo dobrze ale może zapchany jest jakis filtr kabinowy czy cos takiego.

Przyznaję sie bez bicia, zew jestem lamą jeśli chodzi o mechanikę więc proszę o pomoc.

pozdrawiam

Opublikowano

jak sam juz napisałeś sprawdź i wymień filtr przeciwpylkowy

duże prawdopodobieństwo że masz sporą wilgoć w kanałach powietrznych (mankament klimy)

pootwieraj wsztstkie wloty (gorne, środkowe i na nogi) i na nagrzanym silniku włącz nadmuch na maxa na najwyższej temperaturze i tak niech dmucha z 20-30 min.

do tego minimalnie uchyl szyby

po tym zobaczysz poprawe

Opublikowano

sprawdz tez szczelnosc kanalow odprowadzajacych wode na podszybiu (na zewnatrz ;) ). mozliwe, ze sa tam jakies liscie czy cos w tym stylu.

Opublikowano

zmień filtr kabinowy, na bank to jest przyczyna.

I polecam z aktywnym węglem. Deczko droższy ale skuteczniejszy.

Opublikowano
zmień filtr kabinowy, na bank to jest przyczyna.

I polecam z aktywnym węglem. Deczko droższy ale skuteczniejszy.

tylko jeśli chodzi o pochłanianie zapachów, pozatym działa jak zwykły.

Co do problemu - staraj się zminimalizować używanie zamkniętego obiegu w wilgotne dni

Opublikowano

Czy filtr kabinowy znajduję się pod maska, posdzybiu od strony pasażera??domyślam się, ze to jet to. Druge lamerski pytanie, to czy spokojnie można to zrobic samemu, czy lepiej powieżuć to komus kompetentnemu?

pozdro600

Opublikowano

tak tam wlasnie znajduje sie filtr i spokojnie sam to zrobisz sciagasz podszybie zmieniasz i po sprawie :wink:

Opublikowano

cześć mam jeszcze jedną propozycję sprawdź pod samochodem tak jak zajrzysz pod spód 15 -20 cm od progu ,czy masz wszystkie gumowe zaślepki od autem. u mnie jednej nie było parowało jak jasna anielka, a z czasem zrobiła się mokra wykładzina w srodku. włożyłem korek i już nic nie paruje.