Furio Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 Mam wrażenie , że auto za mocno paruje, a odmrażanie szyb działa bardzo wolno. Dodam, ze ogrzewanie działa bardzo dobrze ale może zapchany jest jakis filtr kabinowy czy cos takiego. Przyznaję sie bez bicia, zew jestem lamą jeśli chodzi o mechanikę więc proszę o pomoc. pozdrawiam
Gość zdeniu Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 jak sam juz napisałeś sprawdź i wymień filtr przeciwpylkowy duże prawdopodobieństwo że masz sporą wilgoć w kanałach powietrznych (mankament klimy) pootwieraj wsztstkie wloty (gorne, środkowe i na nogi) i na nagrzanym silniku włącz nadmuch na maxa na najwyższej temperaturze i tak niech dmucha z 20-30 min. do tego minimalnie uchyl szyby po tym zobaczysz poprawe
pet3r Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 sprawdz tez szczelnosc kanalow odprowadzajacych wode na podszybiu (na zewnatrz ). mozliwe, ze sa tam jakies liscie czy cos w tym stylu.
Furio Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Opublikowano 5 Listopada 2006 dzięki za szybkie odpowiedzi. Jutro zastosuje się do Waszych raad i napiszę czy pomogło. pozdrawiam
grzesioo Opublikowano 6 Listopada 2006 Opublikowano 6 Listopada 2006 zmień filtr kabinowy, na bank to jest przyczyna. I polecam z aktywnym węglem. Deczko droższy ale skuteczniejszy.
adadur Opublikowano 6 Listopada 2006 Opublikowano 6 Listopada 2006 zmień filtr kabinowy, na bank to jest przyczyna.I polecam z aktywnym węglem. Deczko droższy ale skuteczniejszy. tylko jeśli chodzi o pochłanianie zapachów, pozatym działa jak zwykły. Co do problemu - staraj się zminimalizować używanie zamkniętego obiegu w wilgotne dni
Furio Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Opublikowano 6 Listopada 2006 Czy filtr kabinowy znajduję się pod maska, posdzybiu od strony pasażera??domyślam się, ze to jet to. Druge lamerski pytanie, to czy spokojnie można to zrobic samemu, czy lepiej powieżuć to komus kompetentnemu? pozdro600