Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów (notlauf)


scholl22

Rekomendowane odpowiedzi

Termostat rzeczywiści na pewno do wymiany.

Masz problem z przeładowaniem prawdopodobnie przycinają się kierownice w turbo sprężarce, tak więc turbo do czyszczenia.

W bloku 13 masz strasznie duże korekcje na cylindrach auto chyba ma bardzo duży przebieg. W każdym bądź razie PD też będą za niedługo do zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-autko jest po czipsie ...

- mocno przycinajace sie kierownice w turbo [innymi słowy turbulum do czyszczenia]

-termostat do wymiany

-korekcje na pompkach potwornie duze :shocked: [cos jest z nimi nie tak]

-kiedy wymieniales rozrzad ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czipa. Rozrząd wymieniałem w marcu. Do tego wymiana dwumasy i sprzęgła oraz wtryski na 2 i 4 cylindrze. Dziś wymieniam termostat i wtryski na 1 i 3. Tak że będę miał wymienione wszystkie cztery z tego samego silnika. A jak wygląda sprawa z N75 i przepływka i EGR?

Podczas diagnozy wyskoczył także błąd czujnika podciśnienia. Czy to jest związane z przeładowaniem turbiny czy czujnik jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czipa.

masz podniesione cisnienie doladowania ... [nie jest to seria !!! ]

natomiast dawki [teraz zobaczylem] sa jak w serii ... [zastanawiajace] :mysli:

Rozrząd wymieniałem w marcu. Do tego wymiana dwumasy i sprzęgła oraz wtryski na 2 i 4 cylindrze. Dziś wymieniam termostat i wtryski na 1 i 3. Tak że będę miał wymienione wszystkie cztery z tego samego silnika. A jak wygląda sprawa z N75 i przepływka i EGR?

-czy podczas wymiany rozrzadu wymieniales napinacz ?

-rozumiem ze pompowtryski wymieniales na uzywane ? [bo na nowe to one nie wygladaja :naughty:]

-kompresje na cylindrach sprawdzales ?

-N75 zachowuje sie prawidłowo

-EGR zachowuje sie prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz był wymieniany.

Pompowtryski używane.

Kompresja 23 na wszystkich ale nie wiem jak było mierzone. Sprawdzane było dwa razy u różnych mechaników i się potwierdziło.

Nie wiem co to znaczy masz podniesione cisnienie doladowania ... [nie jest to seria !!! ]

natomiast dawki [teraz zobaczylem] sa jak w serii ... [zastanawiajace]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik AJM ma zadane ciśnienie doładowania 1,1bara a uciebie jest 1,3 przy 2tyś obrotów a potem opada do 1,2bara wię ktoś coś porobił z mapą doładowania. Najlepiej jak już naprawsz wszystko to podjedź do jakiegoś tunera żeby ci wgrał serie lub porządny program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten program to małe piwo... ja bym najpierw pojechal tam gdzie rozrzad byl robiony... na poprawke :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego uwazacie ze rozrzad na poprawke?

ja nic takiego nie napisałem .... :naughty: [jak dla mnie jest w granicahc tolerancji ] choc jakby bylo "0" to by bylo super ..... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie tylko nie podoba ten kąt synchornizacji (im blizej 0 tym lepiej) - nawet na ostatnim spocie rozmawialem o tym ze Spankym..... jesli uwazacie ze jest w granicach tolerancji to OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie tylko nie podoba ten kąt synchornizacji (im blizej 0 tym lepiej) - nawet na ostatnim spocie rozmawialem o tym ze Spankym..... jesli uwazacie ze jest w granicach tolerancji to OK.

potwierdzam ze rozmawialismy .... :naughty:

[i gdyby to byla moja furmanka to bym to poprawil :decayed:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczy sie aby bylo w granicach tolerancji.

przy czym kat jest najbardziej opozniony na zimnym silniku i pozniej ulega przyspieszeniu.

sukcesywnie w miare zuzycia paska oraz oslabienia napinacza kat ulega opoznieniu.

wartosc kata jest istotona daje nam poglad na kondycje napedu rozrzadu, oczywiscie o ile mamy skale porownawcza i co jakis czas monitorujemy.

a i na pewno wartosc kata nie ma wplywu na problemy kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...