Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki z maglownicy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie mam problem z maglownica nic z niej nie cieknie ale cos tam stuka przejzalem wszystkie wachacze i koncowki i nie ma luzow jedynie sa male na lacznikach wiec podnioslem auto na podnosniku i okazalo sie ze jest jakis luz na maglownicy ale nie na koncowkach tylko puka tam dalej na drazkach i mam pytanko czy wymiana drazkow razem z koncowkami zalatwila by sprawe??? dodam jeszcze ze gdy odpale silnik to pukanie jakby ucicha gdy ruszam kolem

Opublikowano

przekładnia powoli mówi papa ,możesz spróbować lekko przykręcić śrubę do regulowania luzów w przekładni znajduje sie od spodu klucz chyba 22 powinno trochę pomóc

Opublikowano

no dobrze czyli co mam ja oddac do regeneracji tylko na czym ona polega??? bo slyszalem ze na uszczelnieniu a mi nic nie cieknie wiec czy jest sens czy kupic nowa??

Opublikowano

szczyglo najpierw upewnij się na 100% czy to nie drążki lub końcówki drążków kierowniczych nie stukają.

Opublikowano

no wlasnie o to pytam czy moze wymiana drazkow by cos dala bo jeszcze nigdy ich nie wymienialem a koncowki same juz ze dwa razy a czy drazki w ogole moga sie zepsuc i stukac czy tylko koncowki

Opublikowano

Moim zdaniem jest duża szansa, że maglownica jest sprawna a rozwalone są drążki kierownicze. Najlepiej odkręć je i będziesz widział w jakim są stanie.

Opublikowano
czyli sam drazek moze tez ulec awarii??

Oczywiście, że tak :decayed:

Miejsce gdzie ulega uszkodzeniu zaznaczyłem kolorem czerwonym

drazekkierowniczyaudia4.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ok ale to jest wielce malo prawdopodobne raczej luzy sa w maglownicy w srodku co sadzisz??

---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

a czy jest do tego dobre dojscie zeby to sprawdzic na samochodzie??? moze wystarczy zdjac gume i juz mozna zobaczyc???

Opublikowano

Ty mi tu nie filozuj :decayed: tylko najpierw sprawdź te drążki. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak to może walić ( stukać).

Jak zdejmiesz gumę to zobaczysz drążek. Możesz odkręcić śrubę od zwrotnicy - wtedy poruszasz drązkiem i zobaczysz czy stuka.

Opublikowano

tez mam takie objawy jak twoje, nie ma za bardzo luzu ale przy zgaszonym silniku puka,

na zapalonym mniej. to nie zadne drazki tylko maglownica, wiem bo drazki wymienialem.

musze pokombinowac z ta srubka do kasowania luzow, moze cos sie poprawi...

Opublikowano

Panowie na zgaszonym silniku w maglach ze wspomaganiem ZAWSZE bedzie pikało i stukało !!!!!!!!!!!! luzy sprawdza sie na zapalonym silniku gdy układ wspomagania ma ciśninie. A po drugie dobry diagnosta powinin wyczuć czy to magiel czy drążek

Opublikowano
Dzis nie mialem czasu zeby sie tym zajac jutro bede grzebal

Drążki kierownicze maja za zadanie chronić maglownice przed uszkodzeniem dlatego z czasem w miejscu zaznaczonym na powyższym zdjęciu pojawia się luz i objawia się pukaniem. W drążku znajduje się przegub kulisty podobny to tych w wahaczach i często przy ręcznym sprawdzaniu nie występuje luz który pojawia się pod obciążeniem pracującego układu.

Opublikowano
Dzis nie mialem czasu zeby sie tym zajac jutro bede grzebal

Drążki kierownicze maja za zadanie chronić maglownice przed uszkodzeniem dlatego z czasem w miejscu zaznaczonym na powyższym zdjęciu pojawia się luz i objawia się pukaniem. W drążku znajduje się przegub kulisty podobny to tych w wahaczach i często przy ręcznym sprawdzaniu nie występuje luz który pojawia się pod obciążeniem pracującego układu.

Jest duża szansa, że u kolegi szczygło te drążki będą wywalone. Zresztą sam napisał, że 2 razy wymieniał same końcówki drążków - więc drążki maja nalatane kilkadziesiąt tysięcy (jak nie więcej).

Ostatnio u mojego kolegi w passacie B5 drążki były tak rozchechłane, że ręcznie można było wyczuć luzy (stuki).

Poczekajmy jak sprawdzi. Jak bym był na jego miejscu bym je w ciemno wymienił. Koszt niższy niż regeneracja lub wymiana maglownicy. A nawet jeśli dojdzie do wymiany magla to i tak na 99% będzie musiał je wymienić.

Opublikowano

Ja mam 0.5 cm luzu na kierownicy, wymieniłem wahacze, wymieniłem końcówki a teraz wymieniam drążki na Lemfordera, bo nic mi nie cieknie, płynu nie ubywa.

Także wymień najpierw drążki kierownicze. Na pewno pozostawiają wiele do życzenia.

Pozdro

Opublikowano

Witam zapomnialem cos napisac na temat mojej naprawy oczywiscie pojechalem na trzepaki i wyszlo ze to nie magiel tylko koncowka tak strasznie puka oraz laczniki tak powiedzial fachowiec wiec nawet o samym drazku nic nie powiedzial jak bede zmienial koncowki to obczaje tez te drazki pozdro i dzieki za porady

Opublikowano

Ja wymieniłem drążki na Lemfoerdera i teraz mam bajkę jeśli chodzi o kierowanie.

Nówka sztuka normalnie:))) I gęba radosna.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...