Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Piski podczas hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z piskiem podczas hamowania (początkowo zauważyłem ten pisk podczas powrotu z warszawy po przekroczeniu 80km/h było słychac delikatny pisk wydawało mi sie ze po prawej stronie, jednakze nastepnego dnia jka wracalem do wawy problem zniknął pojawił sie ponownie jz nie podczas jazy ale podacza hamowania tym razem wydawało mi sie ze pisk dochodzi z lewej strony (jest to pisk podobny do tego który wydaja z siebie autobusy podczas hamowania) podjechałem na warsztat kolo zdjął koło popatrzył na klocki powiedział że sa ok, popatrzył na tarcze pwoieedział że nie śa pierwszej świerzosci ale spoko, i na tym sie skonczyło powiedział że nie ma pojecia co to jest ewntualnie mozna zmienic tarcza, ale narazie radził mi jeżdzic z tym piskiem. Macie może jakis pomysł co to może być i ewentualnie ile kosztuja tarcze i dokładnie jaki model bym musiał kupić??

Pozdrawiam

Opublikowano

mi tez piszczy i w ogóle sie tym nie martwie :wink4:

Opublikowano

da sie z tym żyć ale może to ma jakiś ostro niekorzystny wpływ na tarcze lub klocki że mianowicie sie szybciej zużywaja

taaaak ......?

a mozesz napisac dlaczego?

Opublikowano

ja też tak miałem wymieniłem wszystko na ATE i juz nie piszczy, mozesz przeszlifować klocki papierem ściernym i problem na trochę ustanie, lecz wydaje mi się, że to wina materiału z jakiego są wykonane

Opublikowano

Pomoże tylko wymiana tarcz i klocków oczywiście dobrej firmy(raz a porządnie) i cisza.Przerobiłem to tydzień temu,aż miło jeżdzić.

Opublikowano

plecam tarcze i klocki tej samej firmy najlepiej ATE. Koszt jednej tarczy to wydatek ok 100zł komplet z klockami ok 500 do 600zł, może na necie znajdziesz taniej

Opublikowano

Jak na moj gust to niema sensu wymieniac od razu wszystkiego, mechanik mowil Ci ze masz tarcze jeszcze ok wiec po co je wymieniac. Wymien sobie klocki bo nie jest strasznie duzy koszt i moze przestanie piszczec a jak dalej bedzie piszczalo to wtedy mozesz pomyslec o wymianie tarcz. Po co wydawac niepotrzebnie pieniadze :) Ja osobiscie uzywam klockow Lucasa od kilku lat i jestem zadowolony :)

Opublikowano

ja wymieniłem wszystko ale rzecz jasna zależy to od tego ile masz kasy i ile masz zamiar pojeździć tym autkiem. Zasada jest taka wymieniasz tarcze - wymieniasz też klocki, natomiast do starych tarcz nowe klocki tez jest OK

Opublikowano

to ja może was wyprowadze z błędu hamulce piszczą cały czas i to w każdym aucie tylko częstotliwość z jaką piszczą są nie słyszalne dla ludzkiego ucha dopiero gdy hamulce zaczynają mocniej drgać słychać pisk podczas hamowania i nie trzeba wymieniać klocków tylko przeczyścić i nasmarować prowadnice klocków smarem miedzianym i spsikać klocki preparatem który tłumi drgania i już nie bedzie piszczało :wink4:

Opublikowano

:no:piszczenie zależy od składu budowy klocka im zawiera większe opiłki metalu tym bardziej piszczy.Porównaj klocki np.Lucasa a jakieś tanie zobaczysz różnice.

Opublikowano

.Pablo. powiedz jaki to spray służy do tłumienia drgań - bo pierwsze słyszę.

Zaciski wyczyściłem szczotką drucianą na wiertarce, klocki "Frodo", więc nie najtańszy produkt, tarcze wymieniane 1/2 roku temu - nie Brembo co prawda ale też nie najtańsze.

Prowadnice wysmarowane pastą miedzianą; a jak piszczały - tak piszczą.

Jeszcze przeprowadzę taki zabieg na tylnych kołach ale piszczą na 99% przody - sprawdzałem na ręcznym :confused4:

Trochę się czuję jakbym ikarusem powoził przy hamowaniu :embarrassed:

Pozdrawiam, RS

Opublikowano

Wymienilem kilka dnie temu tarcze klocki trw przod i klocki tyl ferrodo. i przy hamowaniu wciaz piszcza, moze nie mocno, ale slychac pisk, co moze byc przyczyna,? slyszalem ,ze musza sie dobrze ulozyc i wtedy przestana.

Opublikowano

w jakim stanie sa tarcze?

Opublikowano

ATE - polecam na bank nie piszczą, wymień i poczujesz różnice, mam założone ja, kolega w golfie i inni znajomi.

Opublikowano

a nie uderzyles w kraweznik tym kolem z ktorego wydobywa sie pisk ?? mialem taka sytuacje w bmw.. ponioslo mnie podczas driftu zbyt mocno polecial mi tylek :evil: i przydupilem .. felga zlamana i po wymianie klockow.. tarcz.. etc. caly czas piszczalo.. okazalo sie ze nalezy wymienic piasty (o ile dobrze pamietam).. Druga taka sytuacje mialem w mercedesie i tu tez.. pisk podczas jazdy ale w tym przypadku spowodowany slaba jakoscia klockow hamulcowych (do mercedesow polecam tylko ori klocki)... warto tez odpowietrzyc uklad hamulcowy i przetoczyc tarcze poniewaz mogly sie nierowno podocierac

Opublikowano

w jakim stanie sa tarcze?

problem jest taki, ze przed wymiana nie piszczaly, a po wymianie na nowe piszcza. Tarcze sa nowe i klocki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...