arre Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Witam wymienialem uszczelke pod klawiatura i mam dzwiny nalot na walkach itd co widac na zdjeciu ktos sie spotkal z czyms takim? co to jest?
pioteros Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 pozbieraj co sie da i zalej nowy olej np motul x-clean, nie rob plukanek czasem bo caly syf zbierze ci sie w pompie olejowej
arre Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 fakt castrol jest zalany magnatec rozumiem ze to z niego ten syf?
pioteros Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 moze byc przez castrola, a moze byc przez niezbyt czeste wymiany olei przez poprzednich wlascicieli
darkle Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Castrol w dodatku nie wymieniany na czas. Zalej dobry olej, zmieniaj max co 15 tys i powinno z czasem się doczyścić
arre Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 castrol co teraz jest ma 3 tys zaledwie... co bylo wczesniej nie wiem... wiec nie powiem nic na temat czestotliwosci wymian wazne ze wiem na czym stoje... juz myslalem ze ktos lal jakiegos ceramizera czy cos w tym stylu
KYLOMC Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 nie rob plukanek czasem bo caly syf zbierze ci sie w pompie olejowej polecam zrobić tą płukankę niech ci wypłucze ten syf ...ale niestety będziesz musiał ściagnąć miskę i (ciekawe jak smok wyglada () wymienić pompę olejową bo jak na górze tak jest to tam jeszcze gorzej (oczywiście wymyć dobrze wszystko )
darkle Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Nie ma sensu robić żadnych płukanek, przynajmniej takie jest moje zdanie ponieważ na 99% na dole jest czysto. Syf zbiera się zazwyczaj tam gdzie odparowuje czyli właśnie pod pokrywą głowicy i ew na klawiaturze. Dobry olej też sobie z tym powinien poradzić a nagłe wypłukanie tego szlamu może spowodować m.in zapchanie smoka pompy. Polecam podrążyć trochę temat tzw oil sludge np: http://www.schleeter.com/oil-sludge.htm
arre Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 hmm dwa zdania calkiem odmienne... mam tem oleju na liczniku wiec zaczne od innego oleju... jezeli smok sie zapcha bedzie sie grzal silnik a co za tym idzie bede to widzial po temperaturze tras dlugich nie robie.... w kazdym badz razie DZIEKUJE koledzy
Raftik Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 hmm dwa zdania calkiem odmienne...mam tem oleju na liczniku wiec zaczne od innego oleju... jezeli smok sie zapcha bedzie sie grzal silnik a co za tym idzie bede to widzial po temperaturze tras dlugich nie robie.... w kazdym badz razie DZIEKUJE koledzy Kolego jak się smok zapcha to przede wszystkim usłyszysz całą hydraulikę i oby nie było za późno bo panewki powiedzą Pa Pa. Brak ciśnienia oleju w silniku jedną z najgorszych opcji dla silnika. Jest tu na forum kolega który całkiem niedawno poszukiwał silnika bo jego z braku ciśnienia się zatarł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się