Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem i błędami


richtik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

od jakiegoś czasu mój samochód nie chcę przyspieszać na pierwszym i drugim biegu jest ok ale na trzecim i czwartym (na piątym to już praktycznie wcale) dzieją się komedie. A mianowicie jak wciskam pedał do podłogi to auto przyśpiesza ale po dziesięciu (około) sekundach przestaje jak by ktoś mi cegłę pod pedał podłożył. a jak puszczę gaz i znowu wciskam to znowu przyśpiesza i tak w kółko... jeszcze w czasie jazdy zapala mi się kontrolka od świeć żarowych ale jak nacisnę na hamulec to już gaśnie... i to by było chyba na tyle...

proszę was o wsparcie dobrą radą.

a o to kody błędów z VAG COMa;

Audi a4 19 tdi 90 km 1z

Kody błędów VAG-COM

Silnik

01117-Generator terminal DF Load Signal

27-10 Implausible signal-intermittent

00741-Shareware Version. To Decode all DTCs

27-00- Please Register/activate

00575- Shareware Version. To Decode all DTCs

27-00- Please Register/activate-intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01117- Sygnał ładowania generatora terminala DF - http://forum.vw-passat.pl/threads/4324-Blad-01117-(terminal-DF)-Ladowanie-akumulatora

00741- Brake Pedal Position Monitor - http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1510

00575- intake manifold pressure - najprawdopodobniej uszkodzony zawór N75

To co piszesz czyli o przyśpieszaniu przez 10 sek. i, że musisz odpuścić pedał gazu żeby znów szedł dalej to świadczy tylko o tym, że zawór N75 jest zablokowany bądź przewody sterujące turbiną są dziurawe... ( błąd 00575 ) 30 minut zabawy i auto będzie jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd 741 usunięty (czyszczenie czujnika i korekta ustawienia)

błąd 01117 się już nie powtarza (kiedyś odkręcałem alternator)

zostaje jeszcze n75 będę miał na podmiankę i napisze czy jest ok (wężyki sprawdziłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd 741 usunięty (czyszczenie czujnika i korekta ustawienia)

błąd 01117 się już nie powtarza (kiedyś odkręcałem alternator)

zostaje jeszcze n75 będę miał na podmiankę i napisze czy jest ok (wężyki sprawdziłem)

No i super :wink: możesz zmostkować wężyki ( ten od turbiny do gruszki ) i na bajpasie nie będzie takiej przypadłości jaką opisywałeś - auto będzie słabsze ale będzie ciągnąć do końca - bezpieczniejsze dla turbiny i dla Ciebie bo takie zaniki mocy podczas wyprzedzania mogą być nie ciekawe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko już lata i bez problemu osiąga 180km/h:) czyli jak dawniej dzięki wielkie za pomoc tylko jeszcze mam pytanko

miałem taki zawór n 75 http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-audi-vw-seat-pierburg-i2222508095.html

a wymieniłem na taki od b4 http://allegro.pl/zawor-turbo-n75-pierburg-audi-seat-skoda-vw-tdi-i2224178685.html

mam pytanie czy nie wystąpią jakieś problemy albo spadek osiągów czy tak może zostać?

bo gość chce 100 za używkę i się mocno zastanawiam czy go brać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...