Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowa sekwencja z montażem, 3 lata gwarancji za 1400zl Wrocław co myślicie ?


Kamilos89

Rekomendowane odpowiedzi

Od 8 lat jeżdżę na LPG i od 8 lat słyszę że gaz ma być nieopłacalny... Teraz kolejne auto i kolejna instalacja LPG :wink: pomyśl że z każdym kilometrem na benzynie gazik już by się zwracał :wink: co do instalacji czasem lepiej dopłacić i być naprawdę zadowolonym, nie mówię że akurat ta oferta jest zła, na pewno polecam Ci popytać o opinie na temat tego warsztatu, może nawet zadzwonić do nich i podpytać co i jak, żeby się nie okazało że to tylko zbieranina pozostalości na magazynie i chcą się tylko tego pozbyć, choć z punktu widzenia właściciela warsztatu lepiej nie montować badziewia bo złe opinie jak wiadomo szybko się rozchodzą, ale sprawdzić nie zaszkodzi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyć z 1000zł i założyć porządną instalację u polecanego gazownika.

To, co trafi pod maskę za 1399zł będzie na pewno wymagało poprawy/doinwestowania i sporo czasu i nerwów.

Na pewno pójdzie ESGI2 z reduktorem STEFANELLI GEO i wtryskami VALTEKOpodobnymi, czyli zestaw składający się ze słabiutkiej elektroniki, niewystarczającego reduktora(nie dawał rady za bardzo przy silniku 1,6 i 113KM) i beznadziejnych wtrysków. Za tą cenę montaż pewnie też będzie pozostawiał wiele do życzenia.

Żaden z tych 2 warszatatów nie słynie z jakości, jak i ich instalacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiegoś kurdupla typu matiz/yaris byłbym skłonny zaryzykować ale do większego bardziej skomplikowanego silnika to nie bardzo, ciężko samemu byłoby to doprowadzić do ładu:wink:

http://www.autocentrum.pl/go/524__Oceny_instalacji_LPG_-_producent_EKO_ALMA__20.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat MATIZ jak i auta japońskie mają najczęściej bardzo krótkie czasy wtrysków, więc stwierdzenie chybione, bo tam nie sprawdzą się tanie, wolne wtryski. Audi ma stosunkowo długie czasy wtrysków i jest większa szansa na poprawną(w miarę) pracę na wolnych wtryskach.

W najtańszych instalacjach są też najtańsze reduktory, a te muszą podołać mocy ponad 100KM w naszych autach i tu zaczynają się problemy jak chodzi o dobór komponentów.

Bardzo ważnym elementem jest prawidłowy montaż-poprawne nawierty w kolektorze, które można wykonać tylko po jego demontażu, estetyczne i nie przeszkające w normalnej obsłudze rozmieszczenie elmentów pod maską, porządne polutowanie wiązki to rzeczy, wymagające czasu. A czas to pieniądz. Jak coś jest tanie, to nie może zabierać dużo cennego czasu montażyście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, wyleczyliście mnie z tego pomyslu ;]

Oczywiście nie chwieliśmy Cię wyleczyć z pomysłu zamontowania LPG (bynajmniej ja nie :decayed:), chodzi tylko o to że z gazem tak już niestety jest, że na początek trzeba wy***ać nieco kapuchy na dobrą instalację, lecz im jest porządniejsza tym szybciej zaczyna ta kapucha do nas wracać wraz z satysfakcją że mamy coś co działa tak jak powinno i samo na siebie zarabia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest temat polecane warsztaty LPG zobacz może jest z Twojego regionu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

wstawiaj gazownie kolego i ciesz sie z tanszej jazdy ale dobrą instalacje !!! to jest podstawa

ja smigam juz drugą a4 z 1.8T i jestem bardzo zadowolony

P.S Cris jak tam po BT ? :)))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...