tomas2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam potrzebował bym schemat węży podciśnieniowych do Audi A4 B6 1,9 130KM a jeżeli nikt nie ma to chociaż informacje gdzie jest wpięty wąż od EGR
bava Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 http://images43.fotosik.pl/185/5ff755f507a804bamed.jpg oraz schemat bez EGR'a: http://images37.fotosik.pl/181/3ab7489d1fcd020amed.jpg zapożyczone z tematu: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?76924
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 dzięki kolego szukałem tego wszędzie
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 dzięki tobie w końcu doszedłem co jest z moim EGR i naprawiłem usterkę :banan:
tomas2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 usterka EGRu a dokładnie był nią wąż podciśnieniowy który był odpowiedzialny za otwieranie grzybka na drugim końcu powinien być wpięty pod zawór recyrkulacji a nie był bo był ułamany i musiałem skleić Poxsipolem i na razie wszystko gra jak klej nie wytrzyma to wymienię na nowy wykonałem nowych pomiarów i wyszły następująco: EGR Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_79259.html Turbina Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomask2012_79260.html z tego co zauważyłem to EGR jest teraz sprawny, a z turbina chyba coś jest nie tak bo w pozycji OFF powinna osiągać wartość 0,0% a w pozycji ON powinna osiągać wartość 100% a u mnie jest odwrotnie wiesz może czym to jest spowodowane ?
Sztomel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 U Ciebie jest dobrze. Poradnik diagnozowania dotyczy silników 2.5 TDI V6 a to nie to samo co silniki R4 (rzędowe, czterocylindrowe). Dla V6 procent wysterowania N75 czy też N18 (czyli to 0 lub 100%) jest odwrotny więc na to trzeba wziąć poprawkę.
tomas2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Obecnie sam już nie wiem co mam myśleć widzę ze masz doświadczenie w tych sprawach ja jestem laikiem ale Musashi ma całkiem inne zdanie na ten temat http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?...-problem-z-EGR i teraz nie wiem co mam robić
Sztomel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Owszem, wypowiedziałem się w kwestii interpretacji przez Ciebie odwrotności wskazań w wysterowaniu procentowym elektrozaworów w trybie OFF i ON a kwestia, że turbo w 011 BS przy ON nie osiąga rzeczywistego ciśnienia doładowania na poziomie jakie oczekuje sterownik silnika to już inna sprawa. Wystarczy, że porównasz sobie wartości w logach innych użytkowników samochodów z tym samym silnikiem jaki masz i będziesz widział w których logach i jakie są różnice. Pobieżnie mogę stwierdzić, że masz najprawdopodobniej problem z układem podciśnienia - jego szczelnością, bo niestety nie mam obecnie tyle czasu by się wgłębić w Twoje logi gdyż już muszę spadać z neta.
tomas2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 okej dzięki za pomoc sprawdzę jeszcze raz układ podciśnień może coś przeoczyłem i dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się