zzzu 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam, Sprawa wygląda tak ze samochód na 4 biegu przy niecałych 3000 rpm przechodzi w tryb serwisowy, komputer wywala błąd 575 "ciśnienie w kolektorze dolotowym" poniżej zamieszczam logi dynamiczne. Logi robiłem pierwszy raz więc gdyby któryś trzeba było powtórzyć lub zalogować inną grupę to nie będzie z tym problemu. Z góry dzięki za diagnozę. http://imageshack.us/photo/my-images/706/011dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/803/010dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/607/008dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/214/004dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/220/003dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/843/001dynamic.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/405/000dynamic.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiluban 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 W logach ci nie pomogę. Ale sprawdź dobrze wszystkie wężyki podciśnienia(w moim przypadku to było przyczyną), ewentualnie zawór n75(pod filtem powietrza, na forum jest opisane jak to zrobić) lub zapieczone łopatki w turbinie. Na forum ten błąd i notlauf (tryb serwisowy) był wałkowany wiele razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Z tego co widac to turbo Ci bardzo mocno przeladowuje. Sprawdz kolego jak Ci sie rusza sztanga od turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Co tu duzo dywagowac... sprezarka do wyrwania i do wyczyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Dzisiaj ręcznie rozruszałem sztangę w suszarce i niby chodzi bez żadnych oporów ale po zrobieniu logów gr 011 jest tylko niewielka poprawa. http://imageshack.us/photo/my-images/833/0113bieg.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 szkoda brudzic rąk na darmo.... zajmij sie tematem jak nalezy http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?49491-ALL-TDi-czyszczenie-kierownic-VTG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Niestety czyszczenie na nic by sie nie zdało bo wytarte były juz sworznie od kierownic spalin. Turbina została zregenerowana. Zrobiłem ponownie pełne logi dynamiczne ale wydaje mi się ze nowa turbina zdecydowanie zawolno wstaje. Niżej zamieszczam logi. http://imageshack.us/photo/my-images/521/011rj.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/341/010ue.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/196/008sf.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/338/004u.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/641/003uvd.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/834/001xf.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/804/000n.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 podmien kolego n18 z n75 i zobacz jak wstaje turbo. byc moze jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Odświeżam temat Turbina po przejechaniu kilku tys km po regeneracji znowu zaczeła przeładowywac. Nie podoba mi się wartość w kolumnie Duty cycle Boost Valvle. Proszę o podpowiedź jak rozwiązac ten problem. Poniżej zamieszczam Log dynamiczny gr 11. http://imageshack.us/a/img211/6195/logi20121023.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Tak jak kolega wyżej pisał, podmień n18 z n75, sprawdź węzyki które idą do n75 i do gruchy trubiny czy nie są zapchane. Sprawdź jeszcze czy są dobrze podłączone do n75. Jeżeli turbo jest dobrze złożone to musi to być coś z n75 czyli sterowaniem doładowania turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzzu 0 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Zaworki N18 i N75 były przed podmianą turba zamieniane przez mechanika i było niby ok, a węzyki podcisnieniowe streujące turbiną są nowe bo sam je wymieniałem. Tutaj bardziej dziwne jest to ze n75 cały czas prubuje zbic cisnienie doładowania ale wychodzi to tak jak widac na logu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się