dero686 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 cieknie mi płyn ze zbiorniczka.. spojrzałem do środka jest tam czarny osad... normalne ? polecacie zmienić płyn ? jeśli tak to proszę o jakąś instrukcją gdzie najlepiej spuszczać i czy na odpalonym silniku kręcić wtedy czy jak ? i czy wypłukać czymś to czarne czy tylko zbiorniczek przeczyścić ? I jaki nowy płyn kupić ?
Magicbattle Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 po pierwsze zlokalizowac zrodlo wycieku. plyn kup w aso nie jest az taki drogi oni co doradza jaki konkretnie bo zapomnialem nr butelki. do sposzczenia to albo od pompy albo waz powrotny odlaczyc i do butelki i potem przepuszczac plyn i przelewac.
grn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Płyn FEBI 1L zielony wystarczy, niedawno płaciłem w AutoEuro coś ok 22zł, pod warunkiem ze wcześniej tez miałeś zielony.
lukasl Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 z prawej strony w chłodnicy masz kranik (prawa kratka w zderzaku) do spuszczania płynu zakładasz wężyk i leci . najlepiej orginalny płyn (koncentrat)
grn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 z prawej strony w chłodnicy masz kranik (prawa kratka w zderzaku) do spuszczania płynu zakładasz wężyk i leci . najlepiej orginalny płyn (koncentrat) Koledze chyba chodzi o wymianę płynu wspomagania, a ten kranik co podałeś służy do spuszczania płynu chłodniczego.
cacek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 pod warunkiem ze wcześniej tez miałeś zielony. a co jesli wczesniej jezdzil na innym plynie niz zielony?
dero686 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 nigdy wcześniej nie zmieniałem płynu , mam to audi 2lata . cieknie z węża już zmieniłem opaskę . Czzarne było trochę w zbiorniczku u góry wytarłem to , chyba nie trzeba będzie przelewać ? płyn jest lekko brązawy , ale korek zielony więc taki chyba ma być.. to rozgrzeję płyn , spuszczę i zaleję zielony (chyba że wyleci coś czarnego wtedy przepłuczę tak jak koledzy pisali)
grn Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 pod warunkiem ze wcześniej tez miałeś zielony. a co jesli wczesniej jezdzil na innym plynie niz zielony? W przypadku dolewania zaleca się uzupełnienie go, takim samym jaki jest, jak różowy to różowy, zielony - zielony, ale kolega widzę chce całkowicie go wymienić, to już jego wola, ale raczej zielony bardziej powszechny.
dero686 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 uda sie spuścić cały płyn gdy odłacze wąż powrotny ? wtedy kręcić kierownicą zeby zleciał ? (będę to robił po rozgrzaniu płynu żeby wszystko wyleciało)
cacek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a co bedzie jesli dero686 ma zalany w tej chwili jakis inny plyn----> nie ori zielony? wymieni go w pieruny na oryginalny zielony z aso? nie bedzie zadnej konsekwencji takiej zmiany? nie rozszczelni to maglownicy? pewnie pompie to wyjdzie na dobre, ale jak z maglem?
dero686 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a co bedzie jesli dero686 ma zalany w tej chwili jakis inny plyn----> nie ori zielony? wymieni go w pieruny na oryginalny zielony z aso? nie bedzie zadnej konsekwencji takiej zmiany? nie rozszczelni to maglownicy? pewnie pompie to wyjdzie na dobre, ale jak z maglem? Właśnie czy coś się stanie ? Z magla też zleci cały płyn jak będę spuszczał i kręcił kierownicą czy jak to robicie ? (ogólnie wspomaganie chodzi pięknie tylko teraz zaczęło cieknąć i spojrzałem a tam trochę czarnego to lepiej zmienic) http://moto.allegro.pl/plyn-do-wspomagania-zielony-audi-seat-skoda-vw-i2245948144.html <-- taki mam w domu , moze byc ? na zbiorniczku wyrównawczym pisze po niemiecku ze tylko olej mineralny i jest podany numer jakiś 002000
cacek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 wszystko fajnie jesli masz zalany uklad plynem ori i wymienisz na czysciutki ori, dla calosci wyjdzie to tylko na dobre, co bedzie w przypadku zmiany plynu z innego na ori.... niewiem i tez staram sie dowiedziec tego, u mnie jest kwestia taka ze, po regeneracji maglownicy zalali mi uklad plynem czerwonym i teraz chce go zmienic wlasnie na ori zielony i nie wiem czy cos sie nie stanie po takiej operacji, moj mechanik mowi ze moze ale nie musi sie rozszczelinic maglownica teraz (po roku w moim przypadku jazdy na czerwonym plynie)
dero686 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 umnie nie widać co to za kolor , może był zielony i się tyle razy przegrzał że jest lekko brązawy ?
cacek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 moze tak byc jak piszesz, po tylu latach urzytkowania jego barwa mogla sie zrobic brazowa
dero686 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 płyn kupiłem , to jak będzie z wymiana ? pojeżdżę trochę żeby się zagrzał i wtedy odkręcić wąż od pompy , i odpalić auto żeby wypompowało czy na zgaszonym trzeba czekać ? z magla wyleci wszystko ? trzeba kręcić kierownicą ?
dero686 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Płyn zmieniłem , odłączyłęm ten powrotni od zbiorniczka i kręciłem wyleciało 550ml (chyba nie wszystko) skręciłem zalałem nowego odpaliłem silnik i ok ;] tylko z tego węża lekko sie poci , dałem opaske na śrubkę , jutro kupi.ę jakąś inną i spróbuję zacisnąć
Magicbattle Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 mi tez lekko sie poci co jakis czas przecieram go sobie bo to malo i sporadycznie. ale widze ze w prawym kole na laczeniu drazka kierowniczego ta guma jest troche obcieczona wiec pewnie magiel troche przecieka ale plynu wogole ubywa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się