Adam737 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam Kolegów Mam problem ze wskazaniami obrotomierza i wskaźnika paliwa. Mianowicie obrotomierz zaniża o jakieś 200 obr/min, a wskaźnik paliwa na połowie wskazuje rezerwę i faktycznie tak jest bo dodatkowo jest sygnał dźwiękowy. Po odpaleniu auta wygląda to tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6189d1acfce5f8a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f0b0bdf3bf686a7.html Jak wczodzę w Vag-u w zakładkę Engine - Meas blok - 001 wskazuje ok 864 rpm więc dobrze. W grupie 17 Instruments wykonałem Output test 03 i wyszedł tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bab4804af9752d1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b92e57d8ac883966.html Kodowanie było 00040, zmieniłem na 00140 ale nie przyniosło to efektu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa9e5994a55e3518.html Wskaźnik paliwa jest zakodowany (chyba tak to się mówi) na 128 więc chyba dobrze: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f97028c3139171ff.html wczoraj wyjąłem ze zbiornika pływak i wyczyściłem ten potencjometr ale nie pomogło. Proszę o pomoc bo moje pomysły na razie sie skończyły. Mam jeszcze pytanie czy da się jeszcze coś zrobić Vag-iem czy zostaje wyciągnąc zegary.
icemerc Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 tez mam ten sam problem z obrotomierzem. czy finalnie rozwiązałeś problem czy nie?
jacek70 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Odnośnie obrotomierza to sprawdź czy kostka przy skrzyni biegów nie jest zalana wodą .
Tyrath Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Ktoś musiał grzebać przy liczniku. Zdejmij szybkę, wyjmij wskazówkę od poziomu paliwa, ustaw jak należy, a potem ewentualnie skoryguj vagiem
icemerc Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 w liczniku na 1000% ktoś grzebał bo chromowane ringi są założone których fabrycznie nie ma, dodatkowo woltomierz w stanie spoczynku pokazuje 8 V po odpaleniu wychodzi poza 16...
Tyrath Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 w liczniku na 1000% ktoś grzebał bo chromowane ringi są założone których fabrycznie nie ma, dodatkowo woltomierz w stanie spoczynku pokazuje 8 V po odpaleniu wychodzi poza 16... No to bankowo byle jak poskladane, zrób jak napisałem, nic to nie kosztuje a masz bardzo duże prawdopodobieństwo, że rozwiążesz problem
icemerc Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Mateusz czyli wyjciągnać licznik, zdjąść szybke i wskazówki poprawić? a je sie wyjmuje i wkłada czy jak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się