tomekkarauda Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam sprawa wygląda następująco ,padł mi licznik( naprawa nie opłacalna )NSI UN4 nr 8DO919860E rok 97 mini lift immo w liczniku. Kupiłem licznik WDO nr 8DO919861A wygląda identycznie jak stary ,podpinam do audi i wszystko działa tylko problem z immo ... Pin nowego licznika posiadam więc próbuje zaadoptować kluczyk wedłóg instrukcji z forum i nie daje się. Robię tak . [17 - Zestaw wskaźników] [Logowanie-11] [użyj 7-cyfrowego kodu PIN/SKC] (chyba, że ma Pan 4-cyfrowy) [Adaptacja -10 kanał 21 Wartość zapisana to łączna ilość zakodowanych kluczy. Wprowadzamy nową wartość 0 [Zapisz] To spowoduje skasowanie wszystkich starych kluczy. "Nowa wartość" wpisujemy łączną ilość kluczy, którą chcemy zakodować [Zapisz] moja wartośc to 1 bo mam 1 kluczyk po wciśnięciu zapisz 1 znienia się na 0 Znalazłem taki tekst na forum [Wybór] [17 - Zestaw wskaźników] Grupa 022 - wartość w 3-cim polu musi być 1. Jeżeli nie ma tam jedynki - nie zakoduje się - niewłaściwy-źle dobrany kluczyk do systemu. i tak jest u mnie co z tym teraz zrobić szukać innego licznika czy usunąc immo na stałe ....
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jak wpisywałeś pin dałeś "0" na początku ?
tomekkarauda Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 tak wpisywałem 0 ,cała procedura jest dobrze robiona bo byłem u elektryka i też tak robił jak ja ,ale obaj jesteśmy za ciency zeby to ogarnąć ....
bin85 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To niestety dalej nie pomogę, być może dlatego nie można zakodować bo zegary są innego producenta nie na 100% pewny nie jestem
tomekkarauda Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 to może ktoś napisze jak to jest po usunięciu immo ,czy to prawda ze nie połączę się już z licznikiem ...
tomekkarauda Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Nikt nie pomoże z tym licznikiem
szogun0 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 ja mogę pomóc. Tylko, po zapisaniu w adaptacji 0 trzeba wyłączyć zapłon. To raz. A dwa, w blokach z wartościami rzeczywistymi trzeba sprawdzić pewne dane. Podejrzewam nieodpowiedni transponder. Przyjedź do mnie to zrobię.
tomekkarauda Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zapłon wyłączałem 0 jest zapisane ,jeśli chodzi ci o grupę 022 to w trzecim polu jest 0 . .. gdzie dokładnie miał bym przyjechać .....
bartuscool Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Witam nie moge zakładać nowego tematu wiec przyłączam się do tego, a mianowicie mam problem z audi a4 b5 1997r. nie pokazuje mi na wyświetlaczu fis niskiego poziomu.Próbowałem go odłączeniu od czujnika, zewrzeć ze sobą(na wszelki wypadek gdyby załączał kontorze kiedy jest masa) i nic. Myślałem ze jest kabel gdzieś przetarty i styka się z masa wiec go wypiłem z kostki od licznika pin 20 kostka niebieska i dalej nic. Omomierzem przeleciałem czujnik działa poprawnie mała rezystancja kiedy pełen a bardzo duża kiedy pusty. Sprawdziłem kodowanie miałem 00040 i zmieniłem na 04040 i to tez nie pomogło. Ale jak ostatnio jechałem autem to się kontrolka zapalił po mimo ze zbiornik jest pełen i nigdzie nie przecieka. Po zapaleniu ponownym było ok i tak chyba z 3 razy. Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić wydaje mi się że to wina licznika . Z góry wielkie dzięki.
tomekkarauda Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Czy jak kupię nowy czysty transponder to uda mi się zakodować ten kluczyk? i jaki w moim roczniku(97rok) powinien być ....
szogun0 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zapłon wyłączałem 0 jest zapisane ,jeśli chodzi ci o grupę 022 to w trzecim polu jest 0 . .. gdzie dokładnie miał bym przyjechać ..... Daj zrzut ekranu z blokami 21 do 23.
tomekkarauda Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ok dam tylko jutro ... ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 21:49 ---------- Proszę http://postimage.org/image/ugdjhf7nl/ http://postimage.org/image/y7rphhapt/ http://postimage.org/image/9oql31ehv/
szogun0 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Same zera, niepoprawny transponder, ponadto brak odpowiedzi z ECU. Zmień transponder.
tomekkarauda Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Czy megamos crypto ID48 będzie dobry do mojego auta ,rok 97 pożdziernik po pierwszym lifcie,
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Czy megamos crypto ID48 będzie dobry do mojego auta ,rok 97 pożdziernik po pierwszym lifcie,trudno wyczuc bo to jest wlasnie okres zmiany z ID 13 ze stalym kodem na ID48 crypt Więc może byc to i to
tomekkarauda Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ale immo jest już w liczniku czyli ID48 chyba ...
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ale immo jest już w liczniku czyli ID48 chyba ... tak
tomekkarauda Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 No to spoko zakupię i zobaczymy co dalej będzie .. ---------- Post dopisany 07-05-2012 at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2012 at 15:30 ---------- Problem rozwiązany nowy transponder załatwił sprawę ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się