marda16 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Witam,dzisiaj wymieniłem standardowe sprężyny na Eibacha -30mm i po ruszeniu wyskakuje informacja błędu poziomowania,czy muszę kalibrować ustawienie xenonów,jak było z tym u was?
marcinos80 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Samopoziom mi padł raz po wymianie kół z zimowych na letnie.Ja bynajmniej po podłączeniu nowego czujnika musiałem przeprowadzic kodowanie (upewniłem się po podłączeniu vaga że samopoziom z przodu padł)kodowanie tylko w pełnej wersji vaga tu masz linka http://www.klubtt.pl/vag-com/3063-ustawianie-ksenonalw-i-kodowanie-modua-u-komfortu.html Teraz bezpiecznie wypnij wtyczkę, przeczyść podłacz ponownie i zobacz czy nadal pali się ikona związana z samopoziomowaniem.Sprawdź vagiem czy jest odowiednie napjęcie,jesli masz możliwość to podmień.
marda16 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Po włączeniu świateł xenony pracują góra-dół czyli jak wcześniej normalnie tylko jest ten błąd na fisie:eusathink:
marcinos80 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Spróbuj wejść vagiem <xenon reange> zobaczyć czy nie ma błedu(ewentualnie skasować) jeśli to nie pomoże to kodowanie.Czy zmiana tzn obniżenie zawieszenia wpłyneła na wysokość swiateł?Czy możliwe że tylko przejście z zawieszenia 1ba(standard) na niższe spowodowało że czujnik odczytuje inne watości(wysokości ,horyzontu).Przeprowadź kodowanie i zobaczysz ,ewntualnie niech ktoś się jeszcze wypowie w tej kwestii.Ja teraz obniżąłem z 1bv(-20) na -35 i u mnie ok jest. Ale widze że masz S-line wiec i tak -20....dziwne z tym xenonem....
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 U mnie przy -45 mm samopoziom chodzi sprawdz błedy tak jak pisze marda16 . Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: Pojazd musi stać na równym podłożu Hamulec ręczny musi być zwolniony Zapłon musi być włączony Światła wyłączone Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót]
marda16 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Spróbuj wejść vagiem <xenon reange> zobaczyć czy nie ma błedu(ewentualnie skasować) jeśli to nie pomoże to kodowanie.Czy zmiana tzn obniżenie zawieszenia wpłyneła na wysokość swiateł?Czy możliwe że tylko przejście z zawieszenia 1ba(standard) na niższe spowodowało że czujnik odczytuje inne watości(wysokości ,horyzontu).Przeprowadź kodowanie i zobaczysz ,ewntualnie niech ktoś się jeszcze wypowie w tej kwestii.Ja teraz obniżąłem z 1bv(-20) na -35 i u mnie ok jest.Ale widze że masz S-line wiec i tak -20....dziwne z tym xenonem.... Dzięki za informacje ,czyli muszę podjechać do ASO na korektę bo vaga nie mam,a co do S-lina to jest zawieszenie u mnie standard 1ba:hi:
audiomaniak Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Spróbuj wejść vagiem <xenon reange> zobaczyć czy nie ma błedu(ewentualnie skasować) jeśli to nie pomoże to kodowanie.Czy zmiana tzn obniżenie zawieszenia wpłyneła na wysokość swiateł?Czy możliwe że tylko przejście z zawieszenia 1ba(standard) na niższe spowodowało że czujnik odczytuje inne watości(wysokości ,horyzontu).Przeprowadź kodowanie i zobaczysz ,ewntualnie niech ktoś się jeszcze wypowie w tej kwestii.Ja teraz obniżąłem z 1bv(-20) na -35 i u mnie ok jest.Ale widze że masz S-line wiec i tak -20....dziwne z tym xenonem.... Dzięki za informacje ,czyli muszę podjechać do ASO na korektę bo vaga nie mam,a co do S-lina to jest zawieszenie u mnie standard 1ba:hi: Sam zmieniałeś sprężyny? Interesuję mnie czy z tyłu trzeba boczki rozbierać? ps. kiedyś pytałem o regulacje xenonów w ASO to mi krzyknęli 250zł
marda16 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Sprężyny wymienili w warsztacie nie widziałem jak, sam nie dałem rady przez zapieczone śruby:facepalm: jeżeli pytasz o boczki w bagażniku to nie trzeba rozbierać. Co do regulacji xenonów to w ASO VW śpiewają 170zł,
marcinos80 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Poszukaj kogos z twojej okolicy z vagiem.
marda16 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Poszukaj kogos z twojej okolicy z vagiem. no niestety chyba nie ma nikogo z vagiem w moich okolicach:kwasny:
audiomaniak Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Poszukaj kogos z twojej okolicy z vagiem. no niestety chyba nie ma nikogo z vagiem w moich okolicach:kwasny: Daj foty jak teraz stoi, po zmianie sprężyn:wink: ps. może jest ktoś ze Świdnicy z Vagiem
marda16 Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Opublikowano 26 Maja 2012 W tym wątku są fotki mojego auta http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?230367-Obnizenie-ze-standardu-zawiasa ---------- Post dopisany 25-05-2012 at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2012 at 22:36 ---------- Zakupiłem kabel (VAGCOM 11.30 VCDS HEX USB) przeprowadziłem procedurę ustawiania świateł... ale po odczekaniu ponad 20 sek. nie mogę przejść z grupy 001 do 002... Może być to spowodowane przez uszkodzony czujnik? Czy może źle zamontowali czujnik przy wymianie sprężyn i stąd ten błąd,jak powinno ono być zamontowane ,może jakieś foto? LOG: Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.LBL Control Module Part Number: 8P0 907 357 F Component and/or Version: Dynamische LWR H02 0010 Software Coding: 0000005 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 3D753DC71855 Fault Codes have been Erased 2 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Time Indication: 5 00496 - Sensor for Vehicle Leveling; Front ???? 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Time Indication: 5 ---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:42 ---------- Zakupiłem kabel (VAGCOM 11.30 VCDS HEX USB) przeprowadziłem procedurę ustawiania świateł... ale po odczekaniu ponad 20 sek. nie mogę przejść z grupy 001 do 002... Może być to spowodowane przez uszkodzony czujnik? LOG: Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.LBL Control Module Part Number: 8P0 907 357 F Component and/or Version: Dynamische LWR H02 0010 Software Coding: 0000005 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 3D753DC71855 Fault Codes have been Erased 2 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Time Indication: 5 00496 - Sensor for Vehicle Leveling; Front ???? 008 - Implausible Signal - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Time Indication: 5 ---------- Post dopisany 26-05-2012 at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2012 at 13:42 ---------- o co tu chodzi wie ktoś? ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- o co tu chodzi wie ktoś?
satikrk Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 i jak kolego udalo Ci sie rozwiazac ten problem ? bo jamam to samo tylko ze blad sie pokazuje dopiero po jakims czasie lub jak wyjade na autostrade i nie wiem dziwne ze od predkosci i wyswietla sie. a dzis znow swiatla zaczeli mi siwecic wysoko bez bledu a jak sie zaswiecil blad to swiatla ustwily sie na normalny tryb jak zawsze. i o co kaman
marda16 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2012 na razie jeżdżę z błędem na fisie bo nie mam stu procentowej pewności co do uszkodzenia czujnika chociaż ten numer kodu (00496) na to wskazuje,może ktoś bardziej kumaty w tym jeszcze coś podpowie bo wydać kasę na nowy czujnik to jest szybko tylko co później gdy to nie to
satikrk Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 ja wymienilem na uzywany wlasnie i spoko blad zniknal potem wymienilem to zawiszenie na 1BE i zaczelo sie jade jade i nagle ba blad wyskakuje :/ nerw. za kazdym razem co wlaze auto oba reflekotry sie poziomuja nie odrazu ale po czasie. a jak wspomnialem wczesniej ostatnio zaczely mi z niewiadomego powodu siwecic wysoko wiec obnizylem je manualnie i jak wyskoczy blad to one jeszcze w sie opuszczaja nizej :/ no to jzu przesada. bede konbinowal z Vagiem moze cos sie uda kabel mam program jakis tam hmmm sie okaze. wrrrrrrr.
marda16 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 Problem rozwiązany:banan:jeszcze raz dziś zdjąłem koło i przełożyłem ramię czujnika na drugą stronę i błąd znikł,widocznie mechanior przy zmianie sprężyn odwrotnie to złożył
yaboo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Problem rozwiązany:banan:jeszcze raz dziś zdjąłem koło i przełożyłem ramię czujnika na drugą stronę i błąd znikł,widocznie mechanior przy zmianie sprężyn odwrotnie to złożył jak byś podłączył VAG-a to w pomiarach rozszerzonych zauważyłbyś, że wskazana czujnika są poza normą ... miałem podobny problem z tym że w Golfie V i już był podoby problem na forum....
marda16 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 na pewno masz rację Arku ,ale kabel to mój nowy zakup i pierwsze praktyczne uczenie się jego obsługi
piwoszek28 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 ja mam od początku, czyli od kupna auta problem z tym samopoziomowaniem. na fisie wyskakuje bład i na vagu bład ze nie wyregulowane swiatła. gdy chce go skasowac lampy ida w góre az slychac jakies zebatki w lampie i bład pozostaje. adaptacji nie moge zrobic bo nie mam takiej mozliwosci pewnie przez ten bład, co mozna z tym zrobic ???
daami_lu Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 Witam , u mnie zaś bo zmianie z kół 19'' cali na 16 na zimę i zmianie czujnika poziomowania z tyłu , lampy się poziomują ale świecą nisko i blisko , w jakiej kolejności to najlepiej zrobić, czy najpierw jechać na ustawianie ręczne, I potem adaptacja czy najpierw adaptacja a później ustawienie ręczne lamp w vcds zero błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się