Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lcd w zagłówku kilka pytań


.Pablo.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W związku z tym że mój mały brzdąc już podrósł na tyle żeby oglądać bajki w czasie jazdy planuje montaż lcd w zagłówku. Oglądałem na forum fotostory i nie będę miał problemu z takim montażem. Musiał bym jednak kupić odtwarzacz dvd i monitor. Pierwsze pytanie czy do RNSa da się podpiąć taki ekran lcd i czy napęd dvd odtworzy mi film z płytki? Minusem takiego rozwiązania jest to że napęd będę miał zajęty a co za tym idzie brak nawigacji. Druga propozycja to taki zagłówek z lcd i własnym napędem, odpadnie opcja kupowania dvd. http://allegro.pl/okazja-monitor-w-zaglowku-lcd-7-xbs-dvd-usb-mp4-i2217727204.html Nie znam się na parametrach może ktoś podpowie czy taki sprzęt wart jest tej ceny? Uprzedzę już piszących że zagłówek nie będzie pasował kolorystycznie do tapicerki mam w planie go obszyć takim samym materiałem z jakiego są zrobione siedzenia. Starego zagłówka wolałbym nie niszczyć bo podczas sprzedaży auta wyjmę ten zagłówek włożę oryginalny i po problemie.

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:14 ----------

http://allegro.pl/show_item.php?item=2217727171&msg=Obserwujesz+aukcj%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0D%0ANie+przegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watched=1&msgtoken=68945115512738b1601bef683b7441d98c4b031b0dacff8bd2d8f4e849d8f130 jeszcze taki znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zamontowac w pierwszej kolejnosci dvd - polecam Phonocara (sam mam) :wink:

fotka011c.jpg

nastepnie dvd podlaczasz pod rns`e poprzez odpowiedni modul i jesli chcesz w czasie jazdy puszczac mlodemu bajki musisz miec TV FREE :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde a kiedys sprzedalem 4 zaglowki skora czarne za psie pieniadze :facepalm:

a tak bylby nowy modzik