tomaz_oz Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Mam pytanie odnośnie A4 B5 TDI 116KM, a A4 B6 TDI 130KM(AWX). chialem się dowiedzieć czy to normalne ze B5 będzie żwawsza niż B6, bo po zakupie aż sie zdziwiłem ze nie ma tego kopa B6 co ojca B5. Juz kiedys słyszląem ze mocniejszy jest, ale aż mi się wierzyć nie chce w końcu ma mniej koni B5.
Kowi87 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam kolege z LRY:hi: Jak ustawisz je na kresce to pewnie będą szły porównywalnie, jesli B6 bedzie wolniejsza to znaczy ze cos z nią nie tak, albo B5 ma program:whistling: 115ka fajnie sie odpycha juz w serii ---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ---------- Waga swoje robi, a jeśli B6 w Quattro to juz w ogóle sprawa przesądzona
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 nie masz racji. jezdzilem sporo jednym i drugim. w tej konkurencji zdecydowanie zwyciezy B6, ma lepszy stosunek masa/moc 10,88 B5 a 11,07 w B6 dodatkowo w przypadku silnikow AVF jest roznica 25 Nm momentu 285 Nm AJM a 310 Nm AVF.
Kowi87 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ustawione obok siebie jadą równo:wink: do setki, albo inaczej powiem przewaga B6 jest niezauważalna
zizel Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 generalnie b6 oska 130 powinna być delikatnie szybsza od b5 ośka 115, ale nie bedzie na pewno to wielka róznica poniewaz b6 jest cięższa
tomaz_oz Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 generalnie b6 oska 130 powinna być delikatnie szybsza od b5 ośka 115, ale nie bedzie na pewno to wielka róznica poniewaz b6 jest cięższa No waga robi Swoje, no ale jednak 15 kucyków tez drogą nie chodzi. B6-stka jest szybka, ale z miejsca sądze, że wymięka w porónaniu do B5-iątki(B5 ciągnie od razu ładnie), po przesiadce czuje różnice i nie tylko ja:). A co do programu, to będe o tym myślał bo nie sprawdzałem.
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 ATJ 115 tez ma 310 nm i quatro ---------- Post dopisany at 01:21 ---------- Poprzedni post napisany at 01:20 ---------- ustawione obok siebie jadą równo:wink: do setki, albo inaczej powiem przewaga B6 jest niezauważalna nie jada rowno, robilismy tego typu testy. oczywiscie warunek, ze auta musza byc sprawne. zreszta policz sobei stosunek masa/moc.wspolczynniki oporu powietrza maja praktycznie takie same. fizyki nie oszukasz. katalogowo maja chyba 0,5 sek roznicy.
Kowi87 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 ale 0,5s w praktyce do setki jest niezauważalne:wink:
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 dokladnie 0,6 sek. a 0,6 sek to 0,6 sek, to przy 100 km/h to 16,7 m a wiec ponad 3 dlugosci auta...
Kowi87 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 dokladnie 0,6 sek.a 0,6 sek to 0,6 sek, to przy 100 km/h to 16,7 m a wiec ponad 3 dlugosci auta... do setki w zyciu:whistling: taką odległosć miałbyś przy przewadze 4s na tak krótkim dystansie jakim jest rozbujanie do setki auta mam 8,5 u siebie i seryjny AJM normalnie siedzi na zderzaku więc nie wiem skad masz te 3 długosci auta, chyba do 160km/h
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 ja napisalem jaka odleglos pokonuje auto, przy predkosci 100 km/h w ciagu 0,6 sek, ze to nie jest takie nic. a swoją drogą teoretycznie moznaby wyznaczyć krzywą przyspieszenia i obliczyć różnicę w odległości. niestety nie jest to ruch jednostajnie przyspieszony. wiec prościej to wykonać empirycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się