MARIUSZ731 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam ponownie. u mnie problemow ciag dalszy, Po rozgrzaniu silnika (tak po przejechaniu ok 25 km) zapala sie olejarka i pipczy kilka razy :/ wydaje mi sie ze slychac glosniej zawory. Co moze byc tego przyczyna?
Zbyszek_7 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Oleju dosyć? Podłącz pod Vaga i napisz jakie błedy masz
MARIUSZ731 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Olej był niedawno zmieniany, stan ok. A błąd wyskoczyl jeden 00561 - 014 ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- a tak dokladniej : 00561 014 Mixture Adaptation Adaptation Limit (Add.) Exceeded (Sporadic)
Dev Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 standardowo sprawdził bym najpierw smoka, potem pompę
kkrawat Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 A błąd adaptacji mieszanki nie ma nic współnego z twoim problemem
MARIUSZ731 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/
kkrawat Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Dominik dobrze ci mówi - miska na dół i patrz czemu ci olej na góre nie pompuje
MARIUSZ731 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Dominik dobrze ci mówi - miska na dół i patrz czemu ci olej na góre nie pompuje tak zrobie, tez mi sie wydaje ze to wina pompy :/ jak sie do tego zabrac? dam rade w garazu?
KYLOMC Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/ kolega ma na myśli wskaźnik ciśnieniowy jaka jest faktyczna wartość jak dobrze pamiętam powinno być na zimnym 6-7bara na ciepłym 2-2,5 bara (przy 3tyś obr. 5-6bar) tak ze poniżej 2bara to pompka papapa albo smok
MARIUSZ731 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/ kolega ma na myśli wskaźnik ciśnieniowy jaka jest faktyczna wartość jak dobrze pamiętam powinno być na zimnym 6-7bara na ciepłym 2-2,5 bara (przy 3tyś obr. 5-6bar) tak ze poniżej 2bara to pompka papapa albo smok Dzieki za sprostowanie, prawdopodobnie jutro bede mial dostep do tego wskaznika to podepne , napisze co i jak...
kkrawat Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 KYLOMC w AEB na zimnym 5 bar, pomiar na ciepłym +- 80st.C - 2bary to super wynik i przy butowaniu 5 bar.
MARIUSZ731 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 .. i sprawdzone. Na zimnym nie udalo mi sie zmierzyc, ale na lekko cieplym , na wolnych bylo jakies 3 bar. Na goracym 0,8 - 1 bar na wolnych i 2,7 przy 3tys obr. wiec jest slabo :/ . Mam dwa pytania: 1) Gdzie jest zaw. redukcyjny? moze on trzyma?? 2) czy zmiana oleju cos da? zalany mam polsyntetyk 10w40
Fr0styyy. Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zwalaj miskę, wyczyść smoka, zrób płukankę i zalej 5w30 albo 5w40 Wtedy mierz ciśnienie.
MARIUSZ731 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 czy płukanka nie rozszczelni mi silnika?? juz troche przeszedl...
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zwalaj miskę, wyczyść smoka, zrób płukankę i zalej 5w30 albo 5w40 Wtedy mierz ciśnienie. cisnienie trzeba zmienic przed i po
KYLOMC Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 pompa siadła zbyt małe ciśnienie !!! lub smok zapchany (najlepiej wymienić pompę ) ile już tak jeździsz? płukankę możesz użyć ..... tez mnie czeka taka operacja z pompą aa z tego co słyszałem do tego silniczka tylko 5w40
MARIUSZ731 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2012 ile już tak jeździsz? Jeżdżę niedługo, padł mi moduł zapłonowy, przejechałem na 3 cylindrach ze 200 km i od tego się zaczęło. Wymieniłem moduł i zaczol świecić się olej , wymyśliłem ze olej rozrzedził się z bezyna i wymieniłem na nowy, ale nie pomogło. Dziś kupie płukankę i nowy olej . Z tego co znalazłem to powinien byc 5w40, 5w50, 10w60 pelny syntetyk?? Auto ma przejechane 270tys.
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zrobiłem płukankę i zalałem syntetycznym 5w40. Chyba jest lepiej . Pojeżdżę trochę i wieczorem sprawdzę ciśnienie pompy... ---------- Post dopisany 22-04-2012 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2012 at 13:22 ---------- no i się posrało :/ aż mi wstyd, ze można być takim idiota . Pojeździłem trochę , do momentu aż silnik zgasł.. auto na hol i do garażu :/ Nie wiem czy pisać w tym temacie , czy rozpocząć nowy. jak by co, to proszę o info na VAGu jest błąd 00515 030 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) statik - open/short circuit to positive. Na rozruszniku silnik kreci tak : Moze dziś uda mi sie zciagnac głowice...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się