Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa przy dodawaniu gazu!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie miałem taki objaw mianowicie jechałem jakiegoś dnia wciskam gaz a auto sie dusi jak by paliwa nie było (objaw taki jak gaz sie w aucie kończy) potrwało to chwile ia potem było już ok

Miałem rezerwe ale to raczej nie ma nic wspólnego. Teraz jest taki objaw że gdy wciskam gaz lekko szarpnie i jedzie ale poniżej 2 tyś jest jakiś słabszy ale jak włączy sie turbina to idzie prawidłowo co może być przyczyna zapewne coś sie zapchałao albo może filtr paliwa ??? bo bodajże ostatnio nie wymieniałem.

Ps. paliwo jest sprawdzone więc odpada.

Opublikowano

Trzeba VAGować i zobaczyć czy jakieś błędy nie wywaliło, no i logi by się przydało zrobić, wtedy będziesz miał ogólną diagnostykę silnika, a wyniki podpowiedzą czy to pompki, czy turbo czy inne licho... :)

Opublikowano

U mnie w b5 była identyczna sytuacja, okazało się,że padł wtrysk sterujący :)

Opublikowano

może zaczne od wymiany filtra paliwa??? i poczyszcze filterki

To że do vaga podpiąć i wszystko sie dowiem to ja wiem. Ale nie mam w okolicy nikogo takiego a i czasem słabo dysponuje dlatego pisze do was byście mnie nakierowali na przycZyne a nie na vaga.

Opublikowano

wymien filtr paliwa.

podepnij VAG, sprawdz bledy. Zrób logi grup 013,018,023.

tego typu objawy to albo problem z dostarczeniem paliwa do pompowtryskiwaczy lub awaria pompowtryskiwacza/y lub ich sterowania.

przyczyny:

-tandem pompa,

-nieszczelny uklad paliwowy -niedokrecone opaski, sparciale przewody paliwowe,

-uszkodzone pompowtryskiwacze,

-uszkodozna listwa elektryczna pompowtryskiwaczy (pomaga docisniecie konektorow)

Opublikowano

Jaka diagnoza ?

U mnie objaw jest podobny a nie wiem od czego zacząć poszukiwania. Niestety narazie nie mam możliwości zrobić logów dynamicznych.

Błędów na VAGu nie mam.

Opublikowano

pompki dochodzą

Opublikowano
U mnie w b5 była identyczna sytuacja, okazało się,że padł wtrysk sterujący :)

Przy diagnozowaniu takich usterek należy brać pod uwagę o jaki silnik chodzi - Ty Joasiu masz akurat silnik 1.9 TDI na pompie wtryskowej więc zupełnie inny niż w opisywanym temacie - tu chodzi o silnik na pompowtryskiwaczach i w nim nie ma wtrysku sterującego aczkolwiek aby coś na ten temat móc powiedzieć czytając problem na forum internetowym to przynajmniej logi statyczne i dynamiczne są niezbędne bo nie mamy możliwości (jak mechanicy mający bezpośredni dostęp do samochodu) stwierdzić co jest przyczyną - już nie mówię, że wprost ale nawet strzelając jakimiś rozsądnymi propozycjami.

Opublikowano
U mnie w b5 była identyczna sytuacja, okazało się,że padł wtrysk sterujący :)

Przy diagnozowaniu takich usterek należy brać pod uwagę o jaki silnik chodzi - Ty Joasiu masz akurat silnik 1.9 TDI na pompie wtryskowej więc zupełnie inny niż w opisywanym temacie - tu chodzi o silnik na pompowtryskiwaczach i w nim nie ma wtrysku sterującego aczkolwiek aby coś na ten temat móc powiedzieć czytając problem na forum internetowym to przynajmniej logi statyczne i dynamiczne są niezbędne bo nie mamy możliwości (jak mechanicy mający bezpośredni dostęp do samochodu) stwierdzić co jest przyczyną - już nie mówię, że wprost ale nawet strzelając jakimiś rozsądnymi propozycjami.

wybacz, mój błąd :wink:

Opublikowano

Joasiu, tu nie ma powodów do wybaczania. Drobna pomyłka i tyle - każdemu się zdarza. Spróbuj wyłączyć całkowicie zawór EGR odłączając i zaślepiając od niego wężyk podciśnienia. Jak nie pomoże będziemy mysleć dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...