Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy lekkim zwalnianiu załącza się ABS


Bebzo28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem tego typu.

Jadąc przy lekkim zwalnianiu autem czuć na dźwigni hamulca że załącza się ABS jak bym jechał po lodzie ( czuć delikatne załączenie ABS)

Natomiast jadąc około 80 km/h naciskam hamulec lekko jest ok potem bardzo gwałtowni jak bym chciał się zatrzymać w miejscu to ABS działa elegancko.

Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki objaw po wymianie łożysk tylnych na niewłaściwe, ale to raczej Ciebie nie dotyczy. Dodatkowo, takie objawy mogą występować przy zużytej/pordzewiałej/pękniętej koronce ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawidłowa odległośc czujnika od koronki: 0.6-0.8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo

czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie innego typu: czy lepiej uzyc oryginalnego uzywanego czujnika czy tez kupic zamiennik ?

Mam problem z lewym tylnym kolem i zastanawiam sie co wybrac.

VAG oczywiscie wskazuje blad tego czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno zamienniki tez sa ok, czujniki nie sa bardzo skomplikowane i czesto sie nei psuja, nawet zamienniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo

czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek

raczej odwrotnie, przednie pekaja a tylne rdzewieją :decayed:

oczywiście mówimy tutaj o FWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...