Bebzo28 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Mam problem tego typu. Jadąc przy lekkim zwalnianiu autem czuć na dźwigni hamulca że załącza się ABS jak bym jechał po lodzie ( czuć delikatne załączenie ABS) Natomiast jadąc około 80 km/h naciskam hamulec lekko jest ok potem bardzo gwałtowni jak bym chciał się zatrzymać w miejscu to ABS działa elegancko. Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinor 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Miałem taki objaw po wymianie łożysk tylnych na niewłaściwe, ale to raczej Ciebie nie dotyczy. Dodatkowo, takie objawy mogą występować przy zużytej/pordzewiałej/pękniętej koronce ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zła odległosc czujnika od koronki. Poczytaj troche kolego było juz mnustwo razy o tym w ciagu dwoch trzech stron:D delikatnie dopukaj czujnik z kazdej strony ale po mm zeby nie przasadzic i przejedz sie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 prawidłowa odległośc czujnika od koronki: 0.6-0.8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwo czujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asik 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A ja mam pytanie innego typu: czy lepiej uzyc oryginalnego uzywanego czujnika czy tez kupic zamiennik ? Mam problem z lewym tylnym kolem i zastanawiam sie co wybrac. VAG oczywiscie wskazuje blad tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 podobno zamienniki tez sa ok, czujniki nie sa bardzo skomplikowane i czesto sie nei psuja, nawet zamienniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebzo28 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Możesz mieć nie dopięty któryś czujnik od ABS-u... Kumpel miał to samo jak dopiął objaw ustąpił... Dzięki pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zawsze to powtarzam ze to koronki na przegubach popekaly, pewnie z tylu - bo z przodu maja inna budowe i sa masywniejsze, nei pekaja tak latwoczujniki abs zwykle sa tak zapieczone (jesli nie byly ruszane od nowosci) ze nie sposob ich wbic/wybic nawet mlotkiem, dlatego pewnie w 95% przypadkow wina lezy po stronie koronek raczej odwrotnie, przednie pekaja a tylne rdzewieją oczywiście mówimy tutaj o FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się