krystian821 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam.mam pytanko jak za pomoca vaga moge sprawdzic czy gdzies delikatnie nie ucieka mi cisnienie w dolocie?
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam.mam pytanko jak za pomoca vaga moge sprawdzic czy gdzies delikatnie nie ucieka mi cisnienie w dolocie? 010/011/003
krystian821 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ok.powiedz mi jeszcze tylko logowac wszystkie grupy razem czy kazda osobno?
krystian821 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 tak to wyglada: Log (0 - 011) Log (0 - 010) Log (0 - 003)
janjazda Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 pedał gazu był wciśnięty do oporu podczas robienia logów?
krystian821 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wlasnie rozmawialem z zona ktora kierowala i musze zrobic nowe logi bo nie wcisnela gazu do oporu. ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- nowe logi: Log (0 - 003) Log (0 - 010) na 3 biegu Log (0 - 011) na 2 biegu Log (0 - 011) auto po programie na turbinie avf,obecnie turbo gtb1756vk,egr zaslepiony i zatkany wezyk podcisnieniowy do egra
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wg mnie nieszczelnosci nie ma... troche na czuja... bo auto po sofcie... Jakbys powtarzal logi... zrob kazdą oddzielnie... 001, 003,008,010 i 011
krystian821 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wg mnie nieszczelnosci nie ma... troche na czuja... bo auto po sofcie... Jakbys powtarzal logi... zrob kazdą oddzielnie... 001, 003,008,010 i 011 chcesz podejrzec program?
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 wyglada ze nie ma dziury w dolocie , a w czym problem ze pozno wstaje i nie trzyma doladowania ? chcesz podejrzec program? ?
anderllh Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 mniej-wiecej ok. zrób korekte, bo potencjał się marnuje
krystian821 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wyglada ze nie ma dziury w dolocie , a w czym problem ze pozno wstaje i nie trzyma doladowania ? Wydaje mi sie ze w miare dobrze wstaje i trzyma cisnienie do konca,na 3 dziwnie wyszlo a chwile wczesniej na 3 biegu wychodzilo tak samo jak na 2 http://vaglog.rtnet.pl/krystianszepe_82090.html
anderllh Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 może bedzie potrzebna jeszcze regulacja sztangi (wydłużenie), ale to już okaże się przy korekcie.
anderllh Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 może będzie potrzebna regulacja (lecz nie musi), patrząc na obecne wysterowanie N75, ale to wszystko zależy jakie paramtery będą ustawione w programie, trzeba będzie to kontrolować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się