piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam. Otóż mam taki problem z Audi A4 B6 1.9 TDI (AWX) : Ciągle przeładowuje turbine, w ostatnim czasie dostała nowy zawór N75, nowe wężyki podciśnienia, turbo zostało wyczyszczone ( manual z forum się przydał ) kierowniczki chodziły lekko po złożeniu, cały dolot szczelny. Normalnie zgłupiałem. Gdy załapie błąd grucha podciśnienia przestaje pracować a gdy podniosę sztangę kluczem to normalnie pompuje węże. Ma ktoś jakieś pomysły ? Proszę o pomoc. I dziękuję z góry tym co pomogą. PS Logi już wrzuciłem na forum http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=233234
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam. Kąt synchronizacji do poprawki i za mało silnik dostaje powietrza. spróbuj odpiąć węża z gruchy i zrób loga i wtedy zobaczy się jakie daje ciśnienie. Zobaczymy czy turbo dobrze złożone miałem ostatnio to samo ktoś źle złożył turbo i ładowało no okrągło. Pozdro.
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wrzucam logi ze zdjętym wężem z gruchy od podciśnienia : Statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82238.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82239.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82240.html Dynamiczne : http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82241.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82242.html http://vaglog.rtnet.pl/m.piszczek1_82243.html
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Na 100% źle złożona turbina. Strasznie mało powietrza coś pewnie z przepływką. Pozdro
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Czyli znowu turbo na stół ? Jest jakiś manual do awx jak poskladac turbo ??
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Czyli znowu turbo na stół ? Jest jakiś manual do awx jak poskladac turbo ?? Źle założony pierścień ustalający pewnie do góry nogami jak ostatnio poprawiałem po pewnym gościu.
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jak do góry nogami bo nie rozumiem ?
marzec39 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 miałem ten san problem faktycznie wina turbo ale sam sie uporałem z tym.
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 marzec39, a co dokładniej miałeś nie tak i co zrobiłeś że zaczęło działać
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jak do góry nogami bo nie rozumiem ? Stary pomyśl ,sam ją czyściłeś?
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 tak sam ja czysciłem po złożeniu lopatki chodziły idealnie zero zacięć, i nic na siłę nie składałem. Pierścień był ustawiony tym takim wypustem na otwór. Poszukam i zaraz podeślę według którego manuala składałem
vauxhall95 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ja pierdziele na tym forum same nowe rzeczy.Wymien map sensor i po sprawie.
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ja pierdziele na tym forum same nowe rzeczy.Wymien map sensor i po sprawie. może powiesz że nie ma różnicy jak obrócisz pierścień ustalający ?
piszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wiem że nie powinienem dodawać linków z innych forum ale proszę o wyrozumiałość http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-Turbina-czyszczenie-kierownic według tego poskładałem turbo
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 link który podałeś nie jest to turbina z awx http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html zwróć uwagę na wycięcie od regulacji jest przesunięte w lewo a ty odwróciłeś pierścień do góry nogami i masz przesunięte w prawo a w linku który podałeś nie ma różnicy jak założysz pierścień bo kołek ustalający jest w korpusie turbiny i to nie jest przede wszystkim turbina z awx kumasz?
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dokladnie tak dzięki stary bo już wymiękam.
piszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dobra dzięki panowie poskładam według tego http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html ---------- Post dopisany 25-04-2012 at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 22:30 ---------- Mam jeszcze pytanie czy może być to wina czujnika G71??
vauxhall95 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 ja pierdziele na tym forum same nowe rzeczy.Wymien map sensor i po sprawie. może powiesz że nie ma różnicy jak obrócisz pierścień ustalający ? Moze tak kup turbo awx i rozbierz jezeli mi pokazesz jak inaczej zlozysz odsylam ci czteropak.To nie afn. musisz wymienic czujnik cisnienia doladowania na rurze IC.Pokazuje ciagle max doladowanie ponad 1.9 bara co jest fizycznie nie mozliwe. ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- A turbo mozesz skladac w nieskonczonosc,choc w awx nie da sie przestawic pierscienia:wink:
piszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Dzięki już sam doszedłem Jednak tak jak niektórzy mówili G71 się uwalił. Turbo AWX według tego manuala da się poskładać, też ma kołek ustalający na korpusie turbiny i inaczej nie złożysz. Dzięki wszystkim za pomoc !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się