Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Maglownica- wycieka płyn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

zmienialem dzis gorne 2 wahacze , drazek i koncowke i po odkreceniu drazka z koncowka z tej oslony gumowej czy plastikowej harmonijki tzw oslonki wyciekl plyn wspomagania zielony ponad 300ml. Od ponad roku co 3 miesiace dolewam po ok 50ml. Stukow, luzow raczej nie ma zadnych zobacze jak druga strone od kierowcy wymienie i sie wslucham dokladniej. Co to moze byc, w jaki sposob naprawic? Czy to maglownica do wymiany czy jakis oring?

pozdrawiam

Stuki i luzy jednak lekko slyszalne sa nie wiem tylko czy to przekladnia kierownicza czy koncowka badz drazek z drugiej strony.

Zdziwilo mnie to ze w tej oslonce nagromadzilo sie tyle plynu bo innych objawow nie bylo poza powolnym ubywaniem w zbiorniczku plynu wspomagania. Czy to uszczelka jakas czy trzeba demontowac cala przekladnie zeby naprawic czy regenerowac moze?

---------- Post dopisany 29-06-2012 at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 23:19 ----------

niestety okazalo sie ze luz na przekladni, kupilem uszczelniacz w plynie i narazie dolewam jak dolewalem tylko troche czesciej i zbieram kase na przekladnie.

Pytanie uzywka czy regeneracja?

Opublikowano

Pytanie uzywka czy regeneracja?

Ja postawiłem na regenerację. Używka to zawsze jest loteria i nie ma pewności, czy i ile wytrzyma. Ryzyko chyba większe niż po profesjonalnej naprawie elementami dobrej klasy. U mnie nie wiem jak dawno pękła prawa osłona (harmonijka). Na listwie pojawiły się ostre pęcherze rdzy, które uszkodziły uszczelniacz. Bez ostrzeżenia, od razu lało się ciurkiem. Sprawdzenie gumowych osłon w B5 jest bardzo kłopotliwe :shock3: - trudny dostęp. Gdybym w porę zauważył, to oszczędziłbym 700 zł i sobie szczególnie upierdliwego wy/zamontowania.

Opublikowano

no za uzywke musisz dac z 400zł niby fakt ze na orginalnych czesciach jest jeszcze jak masz luzy w niej ciekawe czy prowadnica sie nie wyrobiła bo takto dodaktowe koszty jak bys regenerował

Opublikowano

Witaj. Ja miałem to samo i postawiłem na regeneracje. Koszt to 550zł przy oddaniu starej. Dałem to do firmy ARGO w Czestochowie (poszukaj w google, mają swoją stronę). Oczywiście demontaż i montaż we własnym zakresie. Potem jeszcze geometria. Używanej przekładni bym nie montował bo nie wiesz co to jest i czy za miesiąc nie będzie też cieknąć.

Opublikowano

"ciekawe czy prowadnica sie nie wyrobiła bo takto dodaktowe koszty jak bys regenerował" Nie masz dodatkowych kosztów. Też naprawiałem w ARDO. W tej cenie zawiera się remont kapitalny, a więc uszczelniacze, prowadnice, luzy itp. Zakres zobaczysz na ich stronie internetowej.

Opublikowano

niestety okazalo sie ze luz na przekladni, kupilem uszczelniacz w plynie i narazie dolewam jak dolewalem tylko troche czesciej i zbieram kase na przekladnie.

Pytanie uzywka czy regeneracja?

jaki uszczelniacz lałeś? coś to dało? nie uszkodziło pompy wspomagania?

Opublikowano

niestety okazalo sie ze luz na przekladni, kupilem uszczelniacz w plynie i narazie dolewam jak dolewalem tylko troche czesciej i zbieram kase na przekladnie.

Pytanie uzywka czy regeneracja?

jaki uszczelniacz lałeś? coś to dało? nie uszkodziło pompy wspomagania?

oj kolego nie pamietam jaki uszczelniacz kupowalem, raz dolalem 100 drugi raz z 50 ml i jest spoko. Nie wiem czy moze wymiana drazkow i koncowek pomogla ze ten luz dodatkowo mial wplyw na wyciek czy nie to tego nie wiem ale juz mi nie cieknie. Zrobilem ok 50 tys km i jest ok luz jak byl jest ale nie cieknie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...