Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niesprawna klimatyzacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

sprężarka nie chce zastartować, czynnik jest na 100%(sprawdzane dwa dni temu), wentylator od klimy się załącza.

napięcie na wtyczce od kompresora wynosi ok. 9.5volta, błędów na vagu brak, jeszcze dwa miesiące temu klima działała normalnie.

od czego zacząć?, jakaś dodatkowa diagnoza wagiem poza sprawdzeniem błędów?

Opublikowano

Po której stronie jest kompresor klimy? Pod turbo czy pod alternatorem?

Opublikowano

W tych kompresorach nie ma elektromagnesu tylko zawór (bodajże) "bypass", możliwe że to on niedomaga. Sprawdź czy sprzęgło na kole pasowym nie jest zerwane...

Opublikowano

po tym temacie wnioskuje ze mam stary typ, czyli ze sprzęgłem elektromagnetycznym

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1729813.html

martwi mnie te 9.5 volta na wtyczce sprężarki klimy, idę zaraz powalczyć z tym, podmienię panel klimatronika na próbę.

poszukuje schematu elektrycznego klimy do a4b6 awx 2002r.

---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------

po wymianie panelu klimatronika niema żadnej różnicy, po zdjęciu paska kołem pasowym można obracać z delikatnym oporem,podanie 12v na wtyczkę kompresora nie powoduje żadnej reakcji koło obraca się z jednakowym oporem.

Opublikowano

sprzęgło zdechło

Opublikowano

tak też obstawiałem, podjadę na przyszły tydzień do zakładu gdzie ogarniają klimatyzację, jaki może być przybliżony koszt wymiany takiego sprzęgła?

Opublikowano

Jak sprężarka będzie na stole to warto wymienić w niej łożysko, które jest równie ważne, co do łożyska to koszt niewielki w porównaniu ze sprzęgłem a będziesz miał spokój :)

Mnie wymiana łożyska + nowe sprzegło kosztowało 400zł

Opublikowano

odkopie trochę temat, klimatyzacja działa, problem polega na tym że chłodzi jak chce. temperatura na wylocie z kratek przy ustawieniu na low raz jest ~3 st. za następnym odpaleniem jest już 15 st. czasem mniej lub więcej. na czym może polegać problem?

Opublikowano

podłączałeś pod vag'a? sprawdź czy są jakieś błędy, ewentualnie zrób nastawy podstawowe :hi:

Opublikowano
odkopie trochę temat, klimatyzacja działa, problem polega na tym że chłodzi jak chce. temperatura na wylocie z kratek przy ustawieniu na low raz jest ~3 st. za następnym odpaleniem jest już 15 st. czasem mniej lub więcej. na czym może polegać problem?

a moze masz tak, że chłodzi na niskich obrotach, poniżej 2kRPM a później już nie?

Opublikowano
odkopie trochę temat, klimatyzacja działa, problem polega na tym że chłodzi jak chce. temperatura na wylocie z kratek przy ustawieniu na low raz jest ~3 st. za następnym odpaleniem jest już 15 st. czasem mniej lub więcej. na czym może polegać problem?

a moze masz tak, że chłodzi na niskich obrotach, poniżej 2kRPM a później już nie?

nie mam takiego objawu, dziś w sumie działała normalnie, błędów brak

---------- Post dopisany 15-05-2013 at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2013 at 21:06 ----------

jakie powinno być ciśnienie na włączonej klimie?, klimatyzacja-pierwszy blok pomiarowy- czwarte okno u mnie jest od 8 do 14 bar i zastanawiam się skąd taka rozbieżność

Opublikowano

Wartosc powinna byc stala przy włączonej i wyłącznej

Jezeli sie waha znakiem tego zawor w pompie nie domaga.

Opublikowano

Od razu wymien osuszacz i dlawik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...