Fr0styyy. Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Hi. Jako, że teraz są masakryczne upały to klima chodzi non stop, ale ostatnio coś zaczęła słabiej i słabiej chłodzić Nie wiem kiedy poprzedni właściciel nabijał klimę. Jak wciskam ECON (świeci się) to obydwa wentylatory się włączają. Lewa rurka tam gdzie jest dysza dławiąca/rozprężająca (jak zwał tak zwał) jest zimna i się "poci" Wystarczy tylko nabić czynnik? Orientujecie się jakie są ceny nabicia klimy?
Seba_LDZ Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Mozliwe ze masz malo czynnika lub tez klapy nawiewow Ci sie nie domykaja u mnie tak jest co powoduje slabsze dzialanie klimy Tak czy siak powinno sie klime odgrzybic profilaktycznie tak dla siebie skoro auto kupiles i nigdy nic przy klimie nie robiles Koszt pewnie ok 150 zl w zaleznosci od tego jaki ubytek czynnika masz Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Fr0styyy. Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 Klapki działają dobrze a z klimy troszkę czuć dziwny zapach przy pierwszym uruchomieniu prze pierwsze 5-10 sekund. Klimę jak włączę to chłodne powietrze leci dopiero po 10-15 sekundach.
Onkel Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Ja kupiłem kupon na gruponie i mam za 50zł sprawdzenie szczelności, uzupełnienie oleju w sprężarce, UV coś tam i nabicie 100g w cenie (tutaj dopłacam za każde 100g 10zł). Podpowiedzcie mi ile czynnika wchodzi do B6?? Jeśli to różnica to 1.8T choć teraz już widać w profilu
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 730g plus minus 20 naklejką jest pod maską albo na przednim wzmocnienu Frostyy, masz lekko zapuszczony układ, jezeli nawet "wali" Ci szczurami z kratek podejrzewam że filtra PP tez nigdy nie ruszałes co ? na Twoim miejscu podjechałbym do goscia od klimy i poprosił o wyciągniecie czynnika z układu na podstawie tego bedziesz wiedziec ile go miałeś w układzie jezeli bedzie mało to od razu niech gośc zrobi próbę szczelnosci potem wyciągnij dławik i zobacz czy jest mozno zasyfiony czy nie (wymiana na nowy bezwzględna) jezeli jest mozno zabrudzony pozostaje jeszcze wymiana osuszacza po wymianie tych częsci jedziesz na "nabicie" układu czynnikiem pozostaje jeszcze temat pozbycia sie zapachu, tutaj masz całą plejadę potrzebnej do tego chemii: http://allegro.pl/listing.php/search?category=18921&sg=0&string=do+klimy
Fr0styyy. Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 . Wiesz co dev, ja ten samochód kupiłem dopiero w listopadzie 2011 tak wiec A co do tego smordku to nie jest to jakieś mega nie przyjemne, dziwny zapach i tyle, ale zajmę się tym później Jutro to nie, bo sklepy itp. raczej zamknięte (?), ale w piątek pojadę do jakiegoś magika od klimy w zobaczymy co wykombinuje
Dev Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 a co ma kombinowac ????? zrób tak jak pisałem a bedzie ok
Fr0styyy. Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 O to mi chodzi właśnie ---------- Post dopisany 28-07-2012 at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2012 at 20:59 ---------- Trochę się wydłużyło i dopiero dzisiaj podjechałem na serwis Czynnika było 140g i 3ml oleju. Uzupełnił 530g i 18ml oleju W kanałach jest 7.7*C więc chyba dobrze Dyszy rozprężnej nie wymieniałem, bo nie miał na stanie, ale w tygodniu kupię i podjadę to wymieni w cenie serwisu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się