Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapraszam ponownie z logami wykonanymi pojedynczo

Statyczne: 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004,011

Dynamiczne:000,001,003,004,008,010,011

Opublikowano

ok, dzis sie zrobi :)

---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ----------

poniżej linki do pełnych logów, bede wdzieczny za opinie

Log (0 - 007)

Log (1 - 003,003,003)

Log (2 - 010)

Log (3 - 004,004,004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 001,001)

Log (6 - 013)

Log (7 - 000,000,000)

Log (8 - 007)

Log (9 - 011,011)

Log (10 - 003,003,003)

Log (11 - 010)

Log (12 - 004,004,004)

---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ----------

Panowie ....jakies pomysly co niedomaga ? czeka mnie dłuższa trasa ....chciałbym posprzątac problemy :)

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Panowie ....jakies pomysly co niedomaga ? czeka mnie dłuższa trasa ....chciałbym posprzątac problemy :)

Opublikowano

pedał gazu nie był do dechy, zapamiętaj że podczas logów pedał mocno do dechy!

czy log 001 statyczny był z załączoną klimą? jeżeli tak zrób go ponownie bez klimy, z wyłączonymi światłami, nawiewem i radiem, wszystko off i temp silnika 90C

statyczny kat wtrysku do korekty http://a4-klub.pl/showthread.php?t=6665

wymień filtr powietrza jak stary

masz katalizator?:D

turbo wolno wstaje i przepływka skromnie mierzy, w trasę możesz jechać bo problemy nie są poważne

podepnij wężyk od króćca przy grodzi do którego idzie wężyk od serva, wepnij się w miejsce tego wychodzącego i rozgałęziającego się na dwa, drugi koniec podepnij pod N75, sprawdzimy czy układ sterownia szczelny i zrób loga 011 i 003 od 1000 do 4000obr, wężyk kup najtańszy o średnicy wew ~2mm długości 2m

Opublikowano

dzieki za przejrzenie logów, odnosnie gazu ...bede pamietał nastepnym razem. Co do pozostałych rzeczy :

- logi statyczne bez klimy

- kąt wtrysku .... zerkne, az dziwne ze sie zmienil - przy rozrządzie dokładnie go ustawialismy

- filtr powietrza nówka

- kata brak :)

- przepływka Pierburg /ciągle na gwarancji - reklamowac ją ?/

Odnosnie wolnego wstawania turbo chyba znalazlem dzis przyczyne, przy trójniku w ok N75 jeden z przewodów miał przetarty oplot, wiec szczelnosc byla ok ale zagniatało przewód przy wibracjach - zmieniłem i jedzie duuużżżżo lepiej :). Jak z pozostałymi parametrami ...wtryski itd? Jest cos niepokojącego ?

Opublikowano

no więc prócz korekty kąta czeka cię korekta dawki bo masz za małą, poza tym szafa gra

Opublikowano

dzięki wielkie

Opublikowano

A ja bym kąta wtrysku nie ruszał... zrobi się chlodniej, temperatura paliwa spadnie i kąt wroci na swoje miejsce czyli w okolice ~50 w 000 Basic Settings.

Zakladam ze tak byl ustawiony.

Opublikowano

tak jest, celowalismy w nominał dla normy, a pozostałe parametry jak oceniasz Przemik ?

Opublikowano

jak żyje jeszcze takiego zdarzenia nie widziałem by z ~27 wróciło na 50...

5-10 jednostek to się zmienia podczas jednej jazdy bo jak się nagrzeje pasek i rozciągnie to kat trochę spada ale bez przesady nawet przy -30C nie zrobi się z 27 50

w jaki nominał celowaliście?

Opublikowano

parametr generalnie ma tendencje pływającą podczas ustawiania ....po zmianie rozrządu 49-53

Opublikowano

Zaloguj w wolnej chwili 000 Basic Settings i 007 stat.... zobaczymy co i jak... jesli dalej zle to bedzie trzeba podregulowac....

Opublikowano

udalo mi sie po dłuższym czasie ustalic i usunąc przyczyne zamulonego auta, delikatnie przycinajace sie kierownice turbiny - po czyszczeniu wczoraj auto jak nowe. Dziekuje za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...