virus191 1 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Witam, czy to możliwe aby po wymianie opon przestawiła się kierownica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jak masz opony nie równo zużyte, to do jazdy prostej potrzebna jest korekta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 ja kiedys maiłem tak że auto było na podnosniku, koleś pokręcił kolami i jak opuscił to juz kiera tez była przestawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To jest nie możliwe. Musiałeś mieć luz jakiś w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 no dokładnie ta było...końcówki drążków były na wykończeniu ...po założeniu nowych i po zebierznosci wszystko wróciło do normy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 W sumie faktycznie parę dni po wymianie opon wymieniałem płyn od wspomagania i łapałem za koło i kręciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiKSP 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 kurcze też zauważyłem że po zmianie z zimówek na letnie kiera mi się minimalnie (ale to naprawdę minimalnie) przekręciła w lewo. Opony letnie są na wykończeniu i może faktycznie coś w tym jest. Jest to ich ostatni sezon. Ciekawe czy na zimę znów wszystko wróci do normy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 jeżeli opony były mocno ściachane, to po założeniu dobrych może być min różnica w kierownicy. Sprawdził bym luzy w zawieszeniu i zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1462112 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 u mnie tez sie przestawila...wczesniej mialem w lewo troche skrzywiona a jak wymienilem to w prawo sie przekrecila...a do tego wczesniej jak puscilem kierownice to zjezdzal mi w prawo a teraz nic nie zjezdza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 tylko zbieżność panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek 1 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 To normalne przecież jak mamy opony nierówno zużyte, wyząbkowane czy "ściachane" i ściąga nam auto np. na prawo to musimy go kontrować w lewo żeby prosto jechał. Wtedy kierownica podczas jazdy prosto jest lekko przekrzywiona w lewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_1986 0 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Witam, podepnę się pod temat. Po zrobieniu zbieżności mam kierownice lekko w prawą stronę skręconą podczas jazdy na wprost. Czy jest to tylko kosmetyka czy należy ponownie ustawić zbieżność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi 0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 teoretycznie kosmetyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ja zawsze po zbieznosci mam kiere lekko w lewo... jakos tak krzywo patrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz_stg 7 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Wszystkie problemy związane z położeniem kierownicy są wynikiem mało dokładnie wykonanej zbieżności.W stacji diagnostycznej lub warsztacie ustawiającym zbieżność zawsze powinni zacząć od poprawnego ustawienia koła kierownicy , a dopiero potem ustawiać zbieżność. Faktem jednak jest ,że żle ustawiona kierownica wcale nie oznacza złej zbieżności .Zmiany położenia kierownicy w wyniku podnoszenia auta i "manewrów " kołami świadczy o luzach w układzie kierowniczym , a możliwe i zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Faktem jednak jest ,że żle ustawiona kierownica wcale nie oznacza złej zbieżności No kurde, zawsze wydaje mi się że kiera jest tym razem ideał, a jak wyjadę to się okazuje że jednak nie Oczywiście nie mówię tu o źle ustawionej zbieżności tylko o lewym oku przy ustawianiu kierownicy Teraz to mi już nawet wygodniej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 .Zmiany położenia kierownicy w wyniku podnoszenia auta i "manewrów " kołami świadczy o luzach w układzie kierowniczym , a możliwe i zawieszenia. Tez tak mialam, dopoki nie wymienilam obu drazkow kierowniczych. Praktycznie luz byl nie do wyczucia. Przy ustawianiu zbieznosci kierowncia zawsze byla prosto. Tylko auto wyjechalo na droge kierownica krzywo. Wymiana drazkow zlikwidowala ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się