Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie opon przesunęła się kierownica.


virus191

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy to możliwe aby po wymianie opon przestawiła się kierownica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz opony nie równo zużyte, to do jazdy prostej potrzebna jest korekta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys maiłem tak że auto było na podnosniku, koleś pokręcił kolami i jak opuscił to juz kiera tez była przestawiona :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nie możliwe.

Musiałeś mieć luz jakiś w układzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie ta było...końcówki drążków były na wykończeniu :whistling:...po założeniu nowych i po zebierznosci wszystko wróciło do normy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie faktycznie parę dni po wymianie opon wymieniałem płyn od wspomagania i łapałem za koło i kręciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze też zauważyłem że po zmianie z zimówek na letnie kiera mi się minimalnie (ale to naprawdę minimalnie) przekręciła w lewo. Opony letnie są na wykończeniu i może faktycznie coś w tym jest. Jest to ich ostatni sezon. Ciekawe czy na zimę znów wszystko wróci do normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli opony były mocno ściachane, to po założeniu dobrych może być min różnica w kierownicy. Sprawdził bym luzy w zawieszeniu i zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne przecież jak mamy opony nierówno zużyte, wyząbkowane czy "ściachane" i ściąga nam auto np. na prawo to musimy go kontrować w lewo żeby prosto jechał. Wtedy kierownica podczas jazdy prosto jest lekko przekrzywiona w lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze po zbieznosci mam kiere lekko w lewo... :facepalm: jakos tak krzywo patrze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie problemy związane z położeniem kierownicy są wynikiem mało dokładnie wykonanej zbieżności.W stacji diagnostycznej lub warsztacie ustawiającym zbieżność zawsze powinni zacząć od poprawnego ustawienia koła kierownicy , a dopiero potem ustawiać zbieżność. Faktem jednak jest ,że żle ustawiona kierownica wcale nie oznacza złej zbieżności .Zmiany położenia kierownicy w wyniku podnoszenia auta i "manewrów " kołami świadczy o luzach w układzie kierowniczym , a możliwe i zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem jednak jest ,że żle ustawiona kierownica wcale nie oznacza złej zbieżności

No kurde, zawsze wydaje mi się że kiera jest tym razem ideał, a jak wyjadę to się okazuje że jednak nie :polew:

Oczywiście nie mówię tu o źle ustawionej zbieżności tylko o lewym oku przy ustawianiu kierownicy :facepalm: Teraz to mi już nawet wygodniej tak :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Zmiany położenia kierownicy w wyniku podnoszenia auta i "manewrów " kołami świadczy o luzach w układzie kierowniczym , a możliwe i zawieszenia.

Tez tak mialam, dopoki nie wymienilam obu drazkow kierowniczych.

Praktycznie luz byl nie do wyczucia. Przy ustawianiu zbieznosci kierowncia zawsze byla prosto.

Tylko auto wyjechalo na droge kierownica krzywo.

Wymiana drazkow zlikwidowala ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...