Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Łożyska koła tylnego


alienstarmc

Rekomendowane odpowiedzi

zawsze, to tego "fajerke" od ABS-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale będziesz miał z głowy.

Jak nie szumi Ci nic, to zostaw i wymień łożyska jak zacznie się coś dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobrazasz sobie przebijanie starych biezni w nowe taRCZE? bez przesady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

nie wycieraj tyłka szkłem bo sie pokaleczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

nie wycieraj tyłka szkłem bo sie pokaleczysz

przepraszam za :spam: ale lepiej bym tego nie określił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak narazie nie słychac nic tym bardziej zadnych szumów a więc zostawie je jak coś sie bedzie działo to wymienię .

sprzedaj audi, kup fiata :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przy okazji wymiany tarcz warto łożyska sprawdzić a lepiej wymienić - miałem wymieniane tarcze i zostawione stare łożyska w listopadzie. Skończyło się na wymianie obu łożysk parę dni temu (z efektami i jazdą ze zgrzytającym i hamującym kołem do warsztatu ;-)) a przy okazji czopa piasty bo się wszystko rozsypało. Jakbym wiedział o tym co się może stać, to bym wymienił - w sumie i tak musieli łożyska przekładać to po co to robić 2 razy. 2 łożyska to pewnie z 200 zł. I święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa wyglada z pierscieniami od abs-u, bo ostatnimi dniami motam sie z wymiana kompletu tylu jesli chodzi o hamulce. Mechanik zamowil tarcze chyba febi i niestety ale pierscienie od absu nie siedza stabilnie. Wzielem tarcze TRW i juz tutaj siedza stabilnie. Jak z trwaloscia owych pierscieni ? Wymienia sie zawsze ? Mechanik powiedzial ze stare pierscienie moga peknac przy przekladaniu, true or false ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skf to przecietna +1 wiec jakos pojezdzi. wszystko zalerzy tez od mechaniora co zakladac ci bedzie te lozyska. swoja droga ja zmienialem tarcze i zostawilem stare lozyska bo gosciu przed sprzedarza zalorzyl nowe lozyska a stare tarcze zostawil. jakos juz kupe czasu jezdze i km tez nie malo robie i jest wporzadku. trzeba dobrze rowno wprasowac lozyska dosyc lekko to idzie. pierscienie abs tak jak wyciagane tak zalorzone z powrotem. wygladaja na dosyc delikatne ustrojstwa ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fag I SKF sa prawie takie same jak chodzi o wytrzymalosc tyle ze Fag-Niemiecki , SKF-Włoski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKF moze byc nawet polski, wszystko zalezy z jakiej fabryki wyjedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...