Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1z plus hybryda pompa 10/11


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dostałem ostatnio pompę hybryde 10/11 i została założona do mojego 1z.

I jest taki problem ze na postoju nie kopci nic, a jak ruszę i depnę to taki batory za mną że hejjj, mam wtryski 216 korekcje wtrysków (0,38) super leprze niż na starej pompie,

tylko zauważyłem że kąt wtrysku jest 000, a i dawka obecnie 5,8mg ,

z jedynki i dwójki dobrze ciągnie ale już kolejne biegi to czym większy Batory to i tak jak by moc słabła.

Czy to wina kata wtrysku ???

Czy ta pompa to gówno ??

Opublikowano

Kopcić będzie bo nie wystrojone jest, kat wtrysku mozesz spróbować ustawić, dawke poprawić, noi ogólnie logi

Opublikowano

Kąt już ustawiłem na 50-52, i dawkę zmniejszyłem na 6,6 i już nie kopci ;)

Opublikowano

taka pompa, 216-tki plus ori soft - musi poddymiac ...

Opublikowano

to teraz turbo większe i cooler i stroić, bo tak bedziesz miał tylko zmarnowany potencjał

Opublikowano

Turbo teraz pompuje 1Bar

Opublikowano
Turbo teraz pompuje 1Bar
i to tyle co moze:wink: dla 11ki to za mało powietrza:whistling: wiec jak to zestroisz to i tak pewnie bedzie dobrze kopcił bo paliwka masz spory zapas
Opublikowano

0,38 nie świadczy o tym że wtryski podlewają, podobnie 1,6, najpierw trzeba sprawdzić czy ciśnienia są prawidłowo ustawione i dawka jałowa a dopiero potem snuć co kol wiek na podstawie 013

lejące wtryski ciągle więcej podawają paliwa niż należy stąd auto jest zrywniejsze ale na wysokich obr wyjdzie szydło z worka, spalanie i dymienie będzie większe, auto ma mieć tyle mocy co trzeba a że na zdrowych wtryskach jest muł w porównaniu z lejącymi no cóż, mój na zdrowych wtryskach petarda, na wadliwych powyżej 2500obr był słabszy

na zdrowych wtryskach afn korekcje ok a na lejących z 1z masz 1,6, na lejących masz prawidłowe ciśnienia? pytam bo według mnie podałeś wszystko na odwrót, zdrowe wtryski mają ciśnienia otwarcia wyższe i mniej dostarczają paliwa wiec korekcje albo będą zero albo na plusie jeżeli pompa już nie daje rady z nominalnymi ciśnieniami, z kolei lejące wtryski dają więcej paliwa i mniej są wymagające dla kulawej pompy więc korekcje powinny być bliskie zera lub na minusie, ale nie na plusie

Opublikowano

jak to jeszcze cos wniesie, to przy robieniu hybrydy na 99procent nikt nie korygowal wewnetrznego cisnienia w pompie. bedzie niskie cisnienie, nigdy nie wysterujesz kąta, bedzie zawsze dymic. cisnienie w pompie powinno byc w okolicach 12-13bar. po zmianie tlokorozdzielacza, spada cisnienie, mozesz obecnie miec 8-10bar, a to zbyt malo by w pelni wysterować kąt .

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

aa zapomnialem najwazniejsze. ciekawe jaka masz tam fale, jak z dawcy to masz troche problem. bo mapa kata wtrysku w programie napisana jest pod konkretna fale. stad moze byc mul i duzo dymu.

Opublikowano

zgoda, sam ostatnio miałem korekcje +2 +1,1 +2,5 na nowym zestawie naprawczym bosch, na starych wtryskach były wzorowe korekcje +/-0,2, po skorygowaniu ciśnień jak należy na nowych korekcje zbliżyły się do zera ale szału nie ma...;/ czyli według ciebie lejący wtrysk to korekcja na minus? pomimo kompresji identycznej na tłokach i identycznych ciśnień na wtryskach?

jeszcze spytam czy po 1000km na nowych wtryskach ciśnienia jedno górne poszło o 20bar w górę a inne siadły o 5 bar, czy to normalne bo coś mi się nie chce wieżyc żeby ciśnienie poszło w górę po 1000km od ustawiania

Opublikowano

ja po 1000km ponownie regulowałem bo korekcje z d.. kultura pracy podejrzana, zapalanie gorsze niż na starych, ogólnie nie podobała mi że miedzy dwoma wtryskami różnica 33bary na górnych ciśnieniach i 21bar na innych pilotowych, po 1000km trochę rozjechały się bary, a tej spokojnej jazdy ile trzeba bo pierwsze 100km spokojnie z prędkością 120-140km/h przejechałem, a potem już normalnie opór decha ale z głową jak zawsze:) wtrysk mógł się zatrzeć przez ciało obce:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...