Kowi87 163 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 tu masz wszystko co Ci potrzebne do przejscia http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/334/index.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 mam patent dzieki ktoremu nie musze wlasnie zmieniac zwrotnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 mam patent dzieki ktoremu nie musze wlasnie zmieniac zwrotnic druciarstwo, jak zaczniesz hamować na takich tarczach to powyrywa Ci to wszystko z flakami to jest droga do nikąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 niby czemu? skoro tarcza rozni sie tylko o 1mm mniejszym otworem na piaste? zaciski tez beda zamocowane jak ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 zaciski tez beda zamocowane jak ori niby jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 odpowiednie jarzma zalatwiaja całą sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 skąd bedziesz miec te jarzma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 u nas jeden sobie dosztukował jarzma i zaciski dwutłoczkowe od alfy romeo tyle ze 312mm:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 jeszcze nie wiem czy bede sie pchal w to, poki co zmieniam przod tylko na 312mm, z tylu mam tez nowki tarcze 245, szkoda mi ich wywalac a do kompletu 334mm przod byly by pewnie za slabe jest chyba jedno jedyne jarzmo ktore podejdzie "bolt on" do zwrotnicy na 94mm otwory, na tarcze wieksza niz 312mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 od czego to jarzmo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 niestety Kolego informacja w tym temacie niestety jest płatna dam fotke, jestes kumaty wiec bedziesz wiedzial od czego to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 nic z tego Kolego nie bedzie to na te tarcze, zwrotnica ma inny wymiar ten wariant ćwiczyłem dwa lata temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 jestes absolutnie pewien? powiem szczerze ze nie znalazlem nigdzie info o tym ze ktos to montowac do b5, ale do innego vaga z zeliwna zwrotnica pasowalo plug n play, tyle ze tarcza byla ori VAG wedlug mnie powinno pasowac, a nawet jak nie, to wystarczą mi 312tki ---------- Post dopisany 11-06-2012 at 09:15 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2012 at 22:52 ---------- odgrzeje swojego kotleta, bo byc moze w tygodniu przyjda do mnie zaciski przod od Golfa IV R32 i bede na 100% pewien czy podejda do zwrotnic B5, pewnie trafia na sprzedaz bo sam nie mam kasy zeby przejsc na felgi 17cali w tym momencie ---------- Post dopisany 12-06-2012 at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2012 at 09:15 ---------- zaciski doszly, nie mam tylko tych blaszek na klocek, jestem w trakcie kombinowania tarcz od passka W8 czyli takich ktore beda pasic bez rezania, bo zacisk jest taki sam jak w W8 tylko jarzmo ma inny rozstaw srub, z kolei tarcze do golfa R32 sa za plytkie no i maja 5x100 rozstaw srub, a to dowod ze zaciski podejda plug n play pod zwrotnice starego typu jak w B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 jak znajdziesz tarcze to podejdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Tarcze juz mam praktycznie zalatwione ale zestaw znalazl juz chyba kupca ja niestety nie dam rady z kasa na nowe 17stki ---------- Post dopisany 14-06-2012 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2012 at 22:59 ---------- mialem małą przymiarke ale na tarczach 312mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ktoś dłubał dalej z zaciskiem od W8 i jarzmem z golfa R32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 a co tu dlubac? wszystko pasuje, felga 17 cali i do przodu rezanie jest tylko w samej tarczy jesli nie chcesz placic 2000zł za ori tarcze 334mm z ASO bo innych nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 a co tu dlubac? wszystko pasuje, felga 17 cali i do przodurezanie jest tylko w samej tarczy jesli nie chcesz placic 2000zł za ori tarcze 334mm z ASO bo innych nie ma No to jaka tarcza by tu podeszła , od czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Z mercedesa SL R129 A1294212112 - gładkie A1294212312 - nawiercane rozwierca się w nich otwór centralny na piaste z 67mm na 68mm oraz otwory na śruby na ok 16mm lub 16.1... trzeba zmierzyć jaką średnice mają otwory w normalne tarczy jakiejkolwiek do B5 ---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- tarcze nawiercane zimmermanna to 350zł sztuka około, gładkie pewnie mniej 400.3630.00 ZIMMERMANN TARCZA HAMULC. MERCEDES R129 SL-KLASA 98-01 AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Czyli tarcza 300 mm / 28 mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się