Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamulce 334mm do b5 bez rezania


pioteros

Rekomendowane odpowiedzi

A jakoś tak mi wyskoczyło kilka tarcz do R129 i były w takim własnie rozmiarze .

W linku który podałeś faktycznie 334/32 . To już ładnie.

Tylko wciąż problem co wsadzić na tył w ośce :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk jest ten sam co w w8 wiec jak kupujesz komplet z R32 mkiv to nic nie zmieniasz procz tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena też ładna. Chyba trzeba pójść w zacisk z A8 :decayed:

Na lato mam 18 cali to wejdzie. A na zimę ranem z kołami sie bedzie wymieniać tarcze z zaciskami :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za tą cene to w miare okazja można by się pokusić, bo zamienników nie ma, ale wolałbym kupić sobie nawiercane tarcze merca zimmermanna za 700 dolozyc stowke albo mniej tokarzowi i miec lepsze za mniej, o gladkie kiedys pytalem to jeszcze taniej wychodza, kolo 500zł za dwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie sie ze chcecie tak cudowac.

Ja wole proste tematy mniejsze ryzyko ze sie cos wysra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co ma się tu wysrać?:)

tomek troche piszesz jakby taka lekka przeróbka tarczy była tak samo niebezpieczna jak jakieś skracanie półosiek czy obcinanie sprezyn :decayed:

moje zdanie jest takie:

jest to raczej temat dla ludzi którzy są na przykład w mojej sytuacji, mają na przykład nowe łożyska i przeguby i to w dodatku te mniejsze i szkoda było by im znowu wszystko wymieniać, lub dla tych co nie chcą poprostu zmieniać kombinować z zawieszeniem, bo zacisk pasuje bez przeróbek w swoje miejsce

a ci co mają i tak troche rzeczy do wymiany i tak muszą rozbierać zawieche, a ci co mają choćby AJLa, V6stki lub diesle po lifcie, to mają i tak mniej roboty, zmieniają tylko zwrotnice i zacisków mają i tarcz plug'n'play kupe, w dodatku nie muszą zmieniać przegubów na większe, a tym samym półosiek, a tym samym i łożysk na większe jeśli chcą mieć wszystko tip top tak jak ci co mają jakieś zwykłe 1.8T 150KM i motory mniejsze, o wahaczu nie wspominam bo czy przegub duzy czy mały, dolny wahacz i tak idzie do zmiany jak ktoś chce mieć zwrotnice z wiekszym rozstawem

można to po prostu sobie skalkulować używając na przykład cen nowych części, bo chyba nikt nie bedzie pchał uzywanej zwrotnicy z rozwalonym łożyskiem czy używanej półosi z rozwaloną osłoną przegubu lub samym przegubem

generalnie to tak, pisze tylko w przypadku gdy ktoś ma mały przegub

wariant 1. zwrotnice z esy i zaciski i tarcze audi

-2x zwrotnica - ok 300zł

-2x nowe łożysko ok 200zł FAG za dwa

- 2x nowe przeguby tu różnie, ja mam ruvilla i jeżdzą jak na razie - ok 200zł za dwa

- 2x półosie to taniocha, 100zł

- dolny prosty wahacz też wiadomo są lema za 3stowy są i ruvilla za 150, czyli min. 300zł za dwa ruvilla

- no i tarcze i zaciski jakieś sensowne, zaciski jesli chce sie miec wieksza tarcze niż 334 to wiadomo, jakies 6 tlokow co też nie sa tanie, powiedzmy 600-800zł, nowe klocki 200, i tarcze tez ze 3-4 stowki

łatwo można policzyć że wychodzi około 2500 złotych i trzeba całą zawieche rozbierać przednią, plus jest taki że ma się powiedzmy wiecej tych tloczkow w zacisku, no i minimalnie wieksza tarcze o nieco ponad 1cm, ale nie wiem czy 6tlokow z touarega wejdzie pod 17cali

a wariant 2. zaciski z R32 bez rozbierania niczego

- może nie zaciski ale jarzma są rzadkie i drogie, ok 1000zł (jakby uzywek nie było to z tego co pamietam ori nowe kosztuja ok 80$/szt za oceanem ori z przesylka to jakies 600zł za dwa, a zaciski po cenie złomu można kupić na allegro z W8, bo nikt tego nei kupuje, wiec teoretycznie moze wyjsc taniej jak uzywki z polski

- klocki to taniocha do tych zacisków, ja raz nowe kupiłem za 120zł z wyprzedazy ale policze po ok 150zł

- i tarcze 334mm z merca + obróbka - ok 600zł za gładkie, a na upartego te z aukcji za 1000zł bez przeróbek

wychodzi ok 1600-1700 zł ale jest często tak że można dużo taniej wyrwać te zaciski z jarzmami, a plus jest taki że wszystko stare zostaje i nic nie trzeba kombinować, żadnych półosiek, wahaczy, przegubów itd.... wiec jesli mowa o kombinowaniu to raczej więcej jest zdecydowanie w pierwszym przypadku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisal tarcze i klocki slabe:d

ale wlasnie tu jest tez szkopul, ze w passacie W8 juz byla ALU zwrotnica czy tam zeliwna ale z rozstawem juz szerokim, wiec po co pchac je w takie jarzma jak mozna kupic od audi z jeszcze wiekszymi tarczami niz 334mm, cała magia jarzm z golfa R32 to właśnie to że są pod żeliwne zwrotnice takie jak seryjne B5

poszukałem troche i znalazlem ze komplet jarzm takich kosztuje ok 500zl (nowe fabryczne) + przesyłka z US, do tego zaciski po stówce uzywki i za 800zł plus tarcze i klocki można już mieć taki zestaw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...