Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie mogę odpalić auta


r7adek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie nie mogę odpalić auta. Tylko że stało się to po przejechaniu około 30 km. I gdy chciałem ponownie odpalić już się nie udało. Rozrusznik kręci normalnie i gdy już ma złapać obroty po gaśnie. Po rozkręceniu filtra było tam bardzo mało ropy. Czy może to być wina pompki lub przewodów ? Jak to prawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W afn nie ma pompki paliwa w baku. Który rok auta? może licznik lub czujnik w baku przekłamuje a faktycznie w baku susza:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekręceniu zapłonu powinno być słychać jak się załącza pompa paliwa przez chwile jeżeli jest cisza to mogła pompa zdechnąć ale najlepiej podepnij vaga

jaka pompka paliwa w Dieslu AFN??? normalnie nie wiedziałem że takowa jest :facepalm:

Paliwo masz w baku?? może masz jakąś nieszczelność w układzie i się zapowietrzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak pełny, rok 1996. Mechanikiem nie jestem, myślałem że jest pompka. Tylko jak prawdzić ta nie szczelność. Podłączyć przez inne węże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz puścić bezpośrednio z bańki do filtra i zobaczyć co będzie, oby to nie pompa się chrzaniła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp

czytasz co inni piszą :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł z podpięciem bezpośrednio z bańki tez ok wtedy będzie wiadomo czy szukac nieszczelności układu czy to wina pompy wtryskowej itp

czytasz co inni piszą :facepalm:

No co Ci kolego nie pasuje? Potwierdziłem to co napisałes. Jak masz z tym problem to dopiero :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na chwile obecna dzięki za rady, jutro będę działał z tym oby to nie była pompa jak kolega wyżej pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy jest podawane 12v na elektrozawór na pompie wtryskwej(z tyłu pompy)Jeśli tam nie nedzie napiecia to mozesz krecic miesiąc i tak nie odpali.Jesli jednak bedzie napiecie to sprawdz czy w przewodach jest ropa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie imobiliser jest usunięty. Co do ropy w przewodach to jak rozkręciłem filtr to tak jak by jej tam było mało co, chyba że się cofnęła. A co może być przyczyną że nie będzie tam napięcia na pompie ?

---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ----------

I nic z tego podłączyłem bezpośrednio z bańki do pompy omijając filtr widać że pompa zasysa ropę ale jak zaczyna łapać to gaśnie. Poza tym patrzyłem na świece i nie wiem pa takim ,, kręceniu'' powinny być mokre a są suche jakby nie docierała do nich ropa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrobiłem i jest tam ropa. Tylko w którym miejscu jest ten elektrozawór i wtyczka z prądem do niego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest połączone, filtr zalany. Dziwne jest to że ropa jest i w pompie i na wtryskiwaczach a pomimo to nie odpala. Nawet odkręcałem te śruby nad wtryskiwaczami i kręciłem żeby sprawdzić czy podawane jest paliwo i jest. Skręciłem z powrotem i próbowałem odpalić i już prawie łapał (około 2 sekund chodził)i z powrotem gasł. Już nie mam pomysłu co tu zrobić. Vag'a nie podepnę bo wspaniały mechanik zrobił mi coś zamiast immo że teraz poza poduszka i abs nie moze nawiązać komunikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz spróbować wyjąc ktoryś z wtrysków,poproś kogoś zeby zakręcił rozrusznikiem a Ty obserwuj czy cyklicznie rozpyla mgiełke, jeśli bedzie ok, sprawdź dolot powietrza czy nie jest gdzieś przypchany, jesli bedzie oki to

zdejmuj pokrywe paska rozrządu,zaworów i sprawdź znaczniki czy jest dobrze rozrząd ustawiony...

Jeśli jest ok to Miałem podobną sytuacja jak twoja, kręcił normalnie, dostawał paliwo, wtrysk pylił, tylko u mnie okazało sie ze zawór wydechowy sie urwał na 3 cyl i zniaszczył doszczetnie głowice:/ czego tobie nie życze, Dlatego mozesz w sumie pokolei wyciągać wszystkie wtryski i je sprawdzać j.w.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...