variocustoms Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie słyszałem nic o odbarwianiu ... Solek, fakt Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
Młody_drog Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja też nie ale jak by cos się takiego działo to nie jest to usterka mechaniczna tapatalk
variocustoms Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Dlatego jest gwarancja, jak się po roku odbarwi to reklamacja powinna być uznana, oczywiście odbarwienie samoistne a nie pod wpływem chemii Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
talib1990 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Jak na przykład zacznie się odbarwiać na inny kolor czy coś... Największy minus dipa jaki znam na dzień dzisiejszy to to, że jak kapnie nam trochę paliwa to jest lipa wiec trzeba uważać przy tankowaniu tapatalk kur*a..... a miałem całe auto malowac..... szlak trafił cały plan bo tankuje z baniek i zawsze auto udu*cone ropą ....:decayed:
Kshyhu87 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 kup sobie pompkę kawałek węża i będziesz tankował prawie jak z dystrybutora
Kazik123 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 da rade zrobić Plastem lusterka lub grill w chrom, pisaliście o mieszaniu kolorów a druga sprawa to czarny połysk na felgi :
variocustoms Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Chrom nie ma opcji, połysk jest dostępny w spray'u a gdzieś za 2 tygodnie będzie dostępny pod pistolet w 1 l puszkach Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
Autocolorshift Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Test: Folia vs Plastidip Auto Color Shift
variocustoms Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zapowiada się ciekawie Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
kanu Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Super.Więc czekam na info....Pozdro w końcu znalazłem chwilę... malowanie jakaś 3 warstwa... po malowaniu jakaś 5 warstwa od razu mówię poszło około 4 puszek na te kilka warstw, malowałem tylko fronty felg i załamania (jak na fotkach), nie malowałem od wewnątrz nie jestem do końca zadowolony, trochę poprawek wymagają miejsca rantów felgi przy samej oponie...
variocustoms Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 bębnów się nie robi PlastiDip'em, to oczywiste
Lestat Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam, Miałem się odezwać pod koniec grudnia i jakoś nie wyszło:decayed: Tutaj kilka naszych prac - Home | ChangeYourCar W razie co zapraszam do kontaktu:hi: Vario:drunk:
Autocolorshift Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 C.d testu Zapraszam do lektury Auto Color Shift
Lestat Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Test jest niestety pozbawiony sensu. Po pierwsze nikt nie kładzie paska foli czy dipa na masce. Jeśli już chcemy coś udowodnić to proponowałbym zrobić dwa błotniki jeden dipem drugi folią. Najbardziej rzetelnym testem okazałby się taki który przeprowadzała by firma nie zajmująca się żadną z powyższych usług. Niestety twórca testu w samym opisie wykazał się niewiedzą chociażby pisząc że nie można korygować dipa przy nakładaniu - otóż można Wiadome jest że dipa można zerwać własnymi rączkami zadzierając krawędzie po to maluję się dokładnie wszystkie ranty, zagięcia itp. Krawędzie są najbardziej narażone na uszkodzenia po to się je ,,ukrywa" przy malowaniu. Powyższy test(paski na masce) proponuje przeprowadzić latem i postawić samochód w największe słońce - sam byłbym ciekawy rezultatu:wink:
variocustoms Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 test w stylu hardcore, ale i takie są potrzebne żeby zniechęcić klientów do PlastiDip generalnie klient jest poinformowany jak się obchodzić z powłoką, wiadomo, gwoździe pokonają Dip'a
melman_zyrafa Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Mnie interesuje najbardziej kwestia zerwania obu powłok. Obawiam się, że większe ryzyko uszkodzenia lakieru jest przy folii...
variocustoms Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 i zostaje klej którego usunięcie to dodatkowa praca wiem bo pracowałem z foliami na firmowych autach i tzw. pomarańczko z 3M (zmywacz kleju) nieźle otłumaniało przy pracy
Autocolorshift Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Folia reklamowa,a wylewana to dwie różne folie. Zrywałem folie KPMF,3M,Sott i klej nie pozostajena lakierze. Oklejać czy malować można całość lub część elementu i zawsze się trzeba gdzieś odciąć
Kazik123 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 mam pytanie czy próbował ktoś malować dipem za pomoca pistoletu HVLP, jaka ma gestość, bo mam zwykły HVLP z kubkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się