Mati_23 0 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Witam mam zamiar na dniach zakupić gwint do mojego autka i tu nasuwa się pytanie jaki wybrać ? nie mam pojęcia co jest warte zainwestowania pieniędzy proszę o waszą pomoc 2.8 bez Q 1997 kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zapytaj Pumę, ma Super Sporta w bardzo dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 do Quattro juz nie ma:decayed: wiec kolega bedzie miał nie lada problem ze znalezieniem w dobrej cenie gwintu pod ten napęd tatechnix jest po ok 1500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ale kolega napisał że bez Q. Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na PW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ale kolega napisał że bez Q. Jak jesteś zainteresowany to zapraszam na PW a faktycznie zobaczyłem tylko literke Q i juz wydawało sie wszystko jasne:polew: EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 ja bym tatechnix ani mts nie kupował, lepiej jakieś KW w inoxie, Supersporta, H&R, Eibacha, coś bardziej renomowanych firm po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 jeżeli chcesz nówkę to szybciutko uderzaj do kolegi PUMA ma supersporta w świetnej cenie, taniej nic lepszego nie kupisz. Druga opcja to polować na coś lepszego z regulacja siły tłumienia np. KONI czy KW. Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 jeśli chcesz używkę to zwróć uwagę żeby wkład był olejowy lub olejowo-gazowy, zawsze można wtedy zregenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem. co masz na myśli pisząc o tanich podróbkach? masz jakieś konkretny przykład, bo jeśli chodzi ci o tańsze gwinty-to z tymi nakrętkami-nie mogę się zgodzić, miałem na Audi Racelanda i mam na Touranie JOM'a Blue line'a i jedyną rzeczą, na jaką mogę narzekać to w Racelald'zie-brak regulacji twardości, a w JOM'ie-za nisko, jak do Tourana... nakrętki-po przeczyszczeniu szczotką drucianą, z błota, a nie rdzy-odkręcałem nawet ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Jeździ ktoś na gwincie Tuning Art ? Cena jest atrakcyjna tylko co z jakością.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 To jest to samo co Ta Technix tylko pod inną nazwa ---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- Nie ma sensu kupować tanich podróbek, bo zaraz po zimie zeżre rudy i nie będzie już regulacji, bo nakrętki zintegrują się z amorkiem. co masz na myśli pisząc o tanich podróbkach? masz jakieś konkretny przykład, bo jeśli chodzi ci o tańsze gwinty-to z tymi nakrętkami-nie mogę się zgodzić, miałem na Audi Racelanda i mam na Touranie JOM'a Blue line'a i jedyną rzeczą, na jaką mogę narzekać to w Racelald'zie-brak regulacji twardości, a w JOM'ie-za nisko, jak do Tourana... nakrętki-po przeczyszczeniu szczotką drucianą, z błota, a nie rdzy-odkręcałem nawet ręką Widocznie miałeś szczęscie albo nie jeździłeś na lepszym gwincie. Ja miałem okazje śmigać na TA Technix jest takie miękkie że jak zrobisz glebe to jest to aż niebezpieczne. Gwint miałem w pudełku i wpadł do mnie znajomy to sie zapytał co to jest za zabawka. Bo tak to szczerze powiedziawszy wygląda. Nie ma żadnego porównania do firmowego gwintu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Jak ktoś ma ograniczone środki to co ma zrobić ? odpuścić sobie tani gwint i założyć tylko firmowe springi Eibach/H&R ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 A ile masz $$ na gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 1000 zł. Myślę, że lepiej by było kupić springi z Eibacha ale nie wiem czy przy felgach 18" nie będzie za miękko, wjadę na kostkę i będzie kontakt z podłożem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 nie będzie, ale obnizenie do 18ki na springach eibacha bedzie za małe, wiem bo mam:wink: nie widziałem innych niz -30 do A4 B5, szczelina na 2 palce, nic nie przyciera:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejneken 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Na H&R -40 byłoby git ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Patryk, ale nawet te najtańsze gwinty przechodzą testy i normy bezpieczeństwa/jakości, trwałość materiałów, z jakich jest to wykonane-jest już uzależnione od firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Na H&R -40 byłoby git ? pod 18ke, to -50-60:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Patryk, ale nawet te najtańsze gwinty przechodzą testy i normy bezpieczeństwa/jakości, trwałość materiałów, z jakich jest to wykonane-jest już uzależnione od firmyTak oczywiście. Ale osobiście nie polecam tego sprzętu jeździłem i nie byłem zadowolony dlatego nie chce pisać że super się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 wiadomo,że Forum po to jest, żeby wymieniać się doświadczeniami:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się