Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w opisie, mała przygoda, mam już wycenę co o tym sądzicie. A drugie pytanie jest moje takie. Związku z tym że na blacharstwie w ogóle się nie znam. Lepiej klepać czy wstawiać nowe, z tym że słyszałem że lepiej kupić z innej audi bo lepsza blacha będzie niż nowa część. Mój blacharz twierdzi że jest to w stanie uratować ale trochę szpachli musi dać. Wycena z Allianz`u to 3200zl poniżej foty. Piszcie co sądzicie, jak to rozegrać, ktoś z doświadczeniem może doradzi...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/211d8ef7e0296211.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c672c6f8f53601c.html

Ogółem blacha się trochę naciągła, szpara między słupkiem a tylnią klapą powiększyła się o jakieś 3mm, dzięki z góry za wszytskie informacje.

Opublikowano

Miałem takie wgniecenie ale po haku tylko mniejsze i wymieniałem cały błotnik na nowy . Było to w 2009r i kosztowało 5.600. Wycenili na 3.500 z dawaniem szpachli ale się nie zgodziłem.

Opublikowano

każdy przyzwoity blacharz z dobrym spoterem wyciągnie to na 0

naprawa panelowa 200 zł + wykończenie 150 + lakierowane 350-400 zł

w sumie ok. 700-800 złociszy

---------- Post dopisany at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ----------

każdy przyzwoity blacharz z dobrym spoterem wyciągnie to na 0

naprawa panelowa 200 zł + wykończenie 150 + lakierowane 350-400 zł

w sumie ok. 700-800 złociszy

Opublikowano

oj tam oj tam Ćwiartkę sie wstawi i będzie pan zadowolony , jak by mi blacharz przy takim uszkodzeniu chciał ciąć niunie to bym go zabił śmiechem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...