skater69 1 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 prosze o sprawdzenie logow gdyz na biegu jalowym kolysze calym autkiem z gory dziekuje http://vaglog.rtnet.pl/skater1081_85046.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tu http://a4-klub.pl/forumdisplay.php?32-Diagnostyka-VAG wkleić i obowiązkowo zapoznać się z tym http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-%28aktualizacja-30-VII-2008%29 ponieważ 9 sekund i 3 grupy to za mało by ocenić stan silnika i osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 logu lepiej zrobic wszystkie. jednak teakurat duzo mowia o rownomiernosci pracy silnika. nic niepojacego w nich nie widac. Czy to sa nieregularne drgania silnika czy drgania diesla przenoszace sie na nadwozie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 za drgania może być odpowiedzialnych wieleczynników poduszki, dwumasa, pompki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 jescze plecionka lub gumy od układy wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 dwumas i sprzeglo bym wykluczyl gdyz zostaly wymienione w zeszlym roku takze obstawial bym poduszki no ale niebede gdybac. wrzuce wiecej logow i wtedy bedziemy rozkminiac dalej. ---------- Post dopisany at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ---------- drganie te pojawiaja sie na biegu jalowym i wystepuje co 2-3 sekundy zakolysze cala buda. musze przyznac ze nasilaja sie coraz bardziej. ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- na samym poczatku chcialbym wykluczyc pompowtryski gdyz moge to sprawdzic sam za pomoca logow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 drgania, pojawiajace sie i znikajace moga spowodowane przez przycinajace sie wtryski. Chociaz po logach nic nie widac. dociagnij opaski fitra paliwa, tandem pompy. mozesz zastosowac preparat do czyszczenia ukldow wtryskowych. motul system clean lub podobny z LM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 zrób logi pojedyńczo, jak są trzy grupy na raz to czas próbkowania jest tak długi że każda odchyłka może zniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 czyli zrobic pojedynczo logi przez minute tak? czy silnik musi byc rozgrzany czy musi byc zimny? dzieki aha jeszcze jedno te logi to maja byc statyczne tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 czyli zrobic pojedynczo logi przez minute tak? czy silnik musi byc rozgrzany czy musi byc zimny? dzieki aha jeszcze jedno te logi to maja byc statyczne tak? statyczne na gorącym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Jezeli mam silnik AVF to sa pompo wtryskiwacze czyli nie loguje basic settings tylko normalnie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 logujesz normalnie. 003, 004, 011, 013, 018, 023, a BS 003 i 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 dobra jutro robie logi i wlewam preparat do wtryskow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 sytuacja wyglada tak ze mechanik mowi ze poduszki na pierwszy rzut oka musze podjechac do niego i sprawdzi na podnosniku, wlalem preparat roznicy nie ma, za to pojawila sie kolejna rzecz auto zaczelo mulic tzn turbo sie zalancza , cisne mu i w oklolicach 2 tys obrotow do 2,2 obrotow muli i pozniej juz dobrze idze.... co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 pewnie kierowniczki... zrób logi, a przedewszystkim dynamiczne to będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 dziwne bo turbine mialem regenerowana w zeszlym roku.... ale nic zrobie logi dynamiczne ---------- Post dopisany 24-05-2012 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 15:53 ---------- przestal dzisiaj mulic, mozliwe ze to preparat do wtryskiwaczy to spowodowal, drgania na jalowym nie ustaly. Poduszki silnika w mojej a4 maja czujniki wiec powinno wykryc czy sa uszkodzone lecz vag nic nie pokazuje. Jak to jest z tymi poduszkami ? Boje sie ze jak wymienie wtopie sporo kasy drgania nieustana... Ile kosztuja orginalne nowe poduszki w Pl? Bo tu w irlandii z 200 euro. Mechanik powiedzial ze on by tego nieruszal - kolysanie na jalowyl jeszcze ujdzie, najgorsze ze telepie calym autkiem podczas gaszenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 no to tyle samo dasz za poduszki e PL . Ale moze zobacz złącze elastyczne za turbo , moze zniszczone i dlatego drga . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis855 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 kolego mialem tak samo jak Ty i mam jeszcze od czasu do czasu ale nie tak czesto i nie tak silne wlalem preparat do czyszczenia wtryskow z tym ze zamiast calej butelki na 75 litrow paliwa to zatankowalem za 50 euro i wlalem cala butelke, przejechalem 500 km i jakby troche pomoglo teraz w paitek jade do polski i w domu zrobie takie czyszczenie jak jest na filmiku pokozane na forum http://a4-klub.pl/warsztat-zr%F3b-sam-26/%5Ball%5D-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla-166546/ i bedzie wtedy cacy do tego jeszcze ostatnio albo plecionka albo ktoras guma na wydechu juz jest wyrobiona bo zaczelo mi stukac podczas tego telepania. opisze wszystko jak skoncze czy pomoglo czy nie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 sluchajcie rzeczywiscie jakby drgania troche ustawaly, zrobilem tak samo jak ty wlalem caly preparat na 50 litrow, zauwazylem rowniez ze jak wlanczam klimatyzacje to drgania ustaja i sa wyczuwalne mnimalnie , mechanik mowi ze sie czepiam ale tak mam poprostu chce miec wszystko idealnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis855 0 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 mechanik piz*a, czepiasz sie bo nie chodzi tak jak powinien jade dzisiaj do polski to po weekendzie dam znac jak zrobie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się