Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania silnika na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bylem u mechanika sprawdzil poduszki, ta z lewej strony wyrobinona troche ponoc jest, ile w polsce kosztuje komplet ?

---------- Post dopisany 03-06-2012 at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2012 at 13:31 ----------

mechanik piz*a, czepiasz sie bo nie chodzi tak jak powinien jade dzisiaj do polski to po weekendzie dam znac jak zrobie wszystko

I jak tam jakies zmiany?

Opublikowano

Do mojego AWX z 2002r lewa poduszka kosztuje 415, a prawa 401(ceny w ASO). Jeśi też masz 2002r. to taka sama cena.

Opublikowano

Skater zrób logi statyczne w grupie 3,4 na rozgrzanym silniku, podana jest tam dawka paliwa. Jeżeli jest nierównomierna to mogą być pompki, miałem tak u siebie. Korekcje i bipy były ok, ale dawka była nierównomierna i za niska i telepało silnikiem co kilka sekund. Wklej te logi to zobacze.

Opublikowano

Pompki są w porządku, dawka idealna i równa.

najgorsze ze telepie calym autkiem podczas gaszenia silnika.

Za telepanie przy gaszeniu odpowiada klapa gasząca przy zaworze EGR, jeżeli jest zepsuta to będzie trzęsło. Często pęka gumowa membrana wewnątrz tej klapy, jeżeli zdjagnozujesz tą usterkę to mam na zbyciu taką klapę w idealnym stanie z 2007roku. Najlepiej to sprawdzić w dwie osoby: jedna gasi auto, a druga obserwuję czy klapa porusza się w pełnym zakresie. Jeżeli element zaznaczony na zdjęciu się nie porusza to:

2369056858.th.jpg

- uwalona klapa gasząca

- nie dochodzi do niej podciśnienie z zaworu N239, ściągnij wężyk podciśnienia z klapy, przyłóż palec i sprawdź czy go zasysa, jeżeli zasysa to zawór jest ok, a klapa do wymiany, jeżeli nie to albo masz zabrudzony (niesprawny) zaworek n239, albo nieszczelne przewody podciśnienia idące z zaworu do klapy gaszącej.

- jeżeli to klapa i zawór będą w porządku to pozostają tylko poduszki, a ich usterka wiążę się również z Twoimi drganiami całego auta

Opublikowano

dzieki dzieki sprawdze wlasnie w okolicy klapy gaszacej widac wyciek oleju czyli najprawdopodobniej membrana poszla... dziwne jest to ze jak bylo zimniej to trzeslo a teraz minimalnie przy gaszeniu czasami wcale czy temperatura moze miec na to jakis wplyw? ile chcesz za klape ?

Opublikowano

Pisałeś że po preparacie czyszczącym układ paliwowy/wtryski nastąpiła poprawa.

To wymień filtr paliwa i wyjeździj do końca ze dwa baki paliwa z preparatem,w tedy możesz coś powiedzieć czy preparat pomógł czy nie.

Pozdrawiam!

Opublikowano
ile chcesz za klape ?

Ktoś już zamówił, właśnie czekam na wpłatę. Sprawdzałeś w ogóle czy ona chodzi?

Najlepiej to sprawdzić w dwie osoby: jedna gasi auto, a druga obserwuję czy klapa porusza się w pełnym zakresie.
Bo wyciek może być z samego EGR i jeżeli klapa chodzi w pełnym zakresie to wszystko jest OK.
Opublikowano

a EGR to kolega ma czysty ? tez moze powodowac drgania

Opublikowano

Wymontować EGR i wtedy będziesz widział, czy jest czysty czy zapaćkany.

Polecam brudny EGR wrzucić do acetonu, bardzo skutecznie czyści.

Opublikowano
dziwne bo turbine mialem regenerowana w zeszlym roku.... ale nic zrobie logi dynamiczne

---------- Post dopisany 24-05-2012 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 15:53 ----------

przestal dzisiaj mulic, mozliwe ze to preparat do wtryskiwaczy to spowodowal, drgania na jalowym nie ustaly. Poduszki silnika w mojej a4 maja czujniki wiec powinno wykryc czy sa uszkodzone lecz vag nic nie pokazuje. Jak to jest z tymi poduszkami ? Boje sie ze jak wymienie wtopie sporo kasy drgania nieustana... Ile kosztuja orginalne nowe poduszki w Pl? Bo tu w irlandii z 200 euro. Mechanik powiedzial ze on by tego nieruszal - kolysanie na jalowyl jeszcze ujdzie, najgorsze ze telepie calym autkiem podczas gaszenia silnika.

W poduszkach nie ma czujnika tylko elektrozawór i to z tego co pamiętam tylko w tej od strony kierowcy. Jeśli poducha jest uwalona a elektrozawór się nie uszkodzi to VAG również nic Ci nie pokaże.

Wysyłane z mojego Transformer TF101G za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

u mnie ustalo po przeczyszczeniu caly czas dolewam tego plynu i jezdze i teraz raz na jakis czas zatelepie tylko buda juz nie tak czesto jak kiedys zobaczymy co czas pokaze

Opublikowano
u mnie ustalo po przeczyszczeniu caly czas dolewam tego plynu i jezdze i teraz raz na jakis czas zatelepie tylko buda juz nie tak czesto jak kiedys zobaczymy co czas pokaze

rozumiem ze po przeczyszczeniu EGR? w czym jeszcze mozna to wyczyscic i ile trzymac czy przez noc wystarczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...