Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto ciągnie dopiero od 3000 obr/min Błędy . Rozwiązane !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

17996 engine mount solenoid (N144/N145) Short to Open Circuit

P1588-35-10 intermittent

18104 Powertrain data Bus Implausible Message from Steering Colum Conntroller

P1696-35-10 Intermittent

17664 Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to Plus

P1256 - 35- 00

17965 Charge Pressure Control Positive Deviation

P1557 - 35-10 Intermittent

Auto ciągnie od 3000 obrotów i nie mam pojęcia dlaczego . Moze po tych błędach panowie doradzicie mi cos . Pozdrawiam i z góry dziekuję

17963 P1555 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator

17964 P1556 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie

17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

Ja mam ostatni czyli podłączenie węża . Co to znaczy i czym rożni sie od dwóch pozostałych

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ----------

Gdzieś czytałem ze to czujnik ćisnienia doładowania , mozę mi ktos powiedziec czy da sie go wyczyscic lub naprawic ? Jak go sprawdzić? Na allegro jest ich cała masa i nie wiem który kupić ? Czujnik znajduje się gdzies koło podszybia tak ?????

Proszę o pomoc ponieważ auto nie chce jechac . Mojej żonie to nie przeszkadza ale mnie dobija taka jazda

Opublikowano

Po błędach ciężko coś stwierdzić na 100 % co innego gdybyś zrobił komplet logów,albo przynajmniej grupy ukazujące prace turbospreżarki.Bo z tego co widzę to własnie z doładowaniem bedzie problem.A zawór powinienies mieć miedzy turbem a chłodnicą zreszta zobaczysz gdzie idzie wezyk od gruchy.

Opublikowano

Na postoju pompowała mi 2300bar , duzo !! dwa razy wiecej niz powinna i nic sie nie zmieniało jak dodawałem gazu . Dziwne

---------- Post dopisany at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ----------

o 11 zrobie logi i wcisnę na forum

---------- Post dopisany at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

o 11 zrobie logi i wcisnę na forum

Opublikowano

Możliwe, że padł czujnik ciśnienia doładowania, ale póki nie wrzucisz logów to nie ma co gdybać.

Opublikowano

z gory sorry z bledy ale to z tlumacza goggle chrome

Kod błędu : 17996 P1588

com Regelsolenoïde zawieszenie silnika (N144) / (N145) Przerwanie

du Wentylować für Motorlagerung (N144) / (N145) Unterbrechung

i Zawory nośnej silnika elektromagnetyczny (N144) / (N145) Otwarty obwód

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Nieznany

Możliwe przyczyny:

Kable i / lub połączeń do iz regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) ma przerwę (S)

Regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) jest podzielona

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź kable i połączenia w N144) / (N145)

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić (N144) / (N145)

Kod błędu : 18104 P1696

com Magistrala danych napędu nieprawdopodobne informacje od elektroniki kolumnie kierownicy

du Datenbus-Antrieb unplausible Botschaft von Lenksäulenelektronik

i Szyny danych Powertrain Nieprawidłowy sygnał z modułu sterowania Sterującego

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Nieznany

Możliwe przyczyny:

Okablowanie i / lub połączenia wadliwy

Moduł sterowania Kierownica jest kod błędu przechowywany

Moduł sterowania kierownicy nie poprawnie zakodowany

Wyślij łodyga modułu sterowania Sterowanie / niewydolność wątroby

Możliwe rozwiązania:

Czy CAN Gateway / instalacja lista kierownica jest zaznaczone jako "obecny"?

Chek / naprawy przewodów i połączeń

Sprawdź Control Module Wyślij kod błędu weryfikacji

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić moduł sterujący Wyślij dźwignia / Delivery

Dodatkowe informacje:

Zapytaj klienta, jeśli jest więcej problemów (Cruise Control działa czasami nie, np.: kod błędu 16952 .)

Kiedy znaleziono w VW Golf-4 (1k) (lub identyczne):

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić handel Cruise Control (patrz TPI 2010405).

Wykonaj optymalizację oprogramowania na module sterowania kierownicą (patrz TPI 2017317)

Gdy znaleziony w Audi A6 (1k), sprawdź uaktualnienia modułu Control Engine Software (patrz TPI 2015237)

Kod błędu : 17664 P1256 (odpowiadające "stary kod VAG" jest 00 522 )

com Temperatura cieczy chłodzącej (G62) przerwa / zwarcie do plusa

du Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Kurzschluss nach Plus

i Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62) Otwórz lub Short to Plus

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Zimny ​​silnik trudno uruchomić

Diesel: wskazanie jest bardzo długi czas wygrzewania świec żarowych

Podczas uruchamiania letnią lub ciepłą silnika obroty biegu jałowego idzie prosto do 1200 - 3000 rpm

Prędkość obrotowa bez obciążenia jest nieregularny

Z silnikiem gorąco (90 C) jest temperatura silnika nagle back end (70 C), a następnie powoli do 90 C

Słabe przyspieszenie, gdy silnik jest zimny

Możliwe przyczyny:

Okablowanie i / lub połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 ust)

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) wadliwe

Możliwe rozwiązania:

Najpierw szybkie sprawdzenie:

gdy pojazd zatrzymał się do 24 godzin po czujniki temperatury są mniej więcej równe temperatura zewnętrzna (G17) . Jeśli nie jest to przypadek to jest to czujnik awarii.

Temperatura paliwa (G81) , if-5.4C, a następnie zwarcie lub czujnik jest uszkodzony

Temperatura powietrza wlotowego (G42) , gdzie około 136.8C (275F), to czujnik jest uszkodzony

temperatury cieczy chłodzącej (G62) , jeżeli duże odchylenie od zewnątrz, jest zwarcie lub czujnik jest uszkodzony

Sprawdź / naprawy okablowania i połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego ust G62)

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej ust G62)

Dodatkowe informacje:

Temperatura cieczy chłodzącej (G02) / (G62)

W latach modelowych 1995-2002 (?), Reputacja G02-G62 firmy często się załamać. Oryginał G02-G62 jest czarny, model wymiana jest zielony.

Kod błędu : 17965 P1557

com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola

du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten

i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo)

Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania).

MAP sensor (G71) wadliwe

dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71)

Kod błędu : 17963 P1555

com Obciążenie maksymalne ciśnienie doładowania zostanie przekroczona

du Ladedruckregelung Maximaler Ladedruck überschritten

i Ciśnienie doładowania górna granica przekroczona

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Maksymalna ciśnienie doładowania zostanie przekroczona. Nie ma więc problemów z N75 lub turbo .

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej

Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi.

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Kod błędu : 17964 P1556

com Załaduj sterowania ujemne odchylenie

du Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75) Regelgrenze unterschritten

i Zwiększenie (charge) zawór ciśnienia (N75) ujemne odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Brzmieć jak nieszczelnego układu wydechowego

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wąż od chłodnicy off

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej

Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi.

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dostarczona (aktualna) ciśnienie doładowania jest znacznie niższa niż zalecana wartość. Nie ma więc problemów z N75 czy ciśnienie doładowania , bądź też węże i / lub połączeń. Oto przykład

Kod błędu : 17965 P1557

com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola

du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten

i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo)

Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania).

MAP sensor (G71) wadliwe

dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71)

MAM NADZIEJE ZE TO COS POMOZE POZDRAWIAM

---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ----------

z gory sorry z bledy ale to z tlumacza goggle chrome

Kod błędu : 17996 P1588

com Regelsolenoïde zawieszenie silnika (N144) / (N145) Przerwanie

du Wentylować für Motorlagerung (N144) / (N145) Unterbrechung

i Zawory nośnej silnika elektromagnetyczny (N144) / (N145) Otwarty obwód

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Nieznany

Możliwe przyczyny:

Kable i / lub połączeń do iz regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) ma przerwę (S)

Regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) jest podzielona

Możliwe rozwiązania:

Sprawdź kable i połączenia w N144) / (N145)

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić (N144) / (N145)

Kod błędu : 18104 P1696

com Magistrala danych napędu nieprawdopodobne informacje od elektroniki kolumnie kierownicy

du Datenbus-Antrieb unplausible Botschaft von Lenksäulenelektronik

i Szyny danych Powertrain Nieprawidłowy sygnał z modułu sterowania Sterującego

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Nieznany

Możliwe przyczyny:

Okablowanie i / lub połączenia wadliwy

Moduł sterowania Kierownica jest kod błędu przechowywany

Moduł sterowania kierownicy nie poprawnie zakodowany

Wyślij łodyga modułu sterowania Sterowanie / niewydolność wątroby

Możliwe rozwiązania:

Czy CAN Gateway / instalacja lista kierownica jest zaznaczone jako "obecny"?

Chek / naprawy przewodów i połączeń

Sprawdź Control Module Wyślij kod błędu weryfikacji

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić moduł sterujący Wyślij dźwignia / Delivery

Dodatkowe informacje:

Zapytaj klienta, jeśli jest więcej problemów (Cruise Control działa czasami nie, np.: kod błędu 16952 .)

Kiedy znaleziono w VW Golf-4 (1k) (lub identyczne):

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić handel Cruise Control (patrz TPI 2010405).

Wykonaj optymalizację oprogramowania na module sterowania kierownicą (patrz TPI 2017317)

Gdy znaleziony w Audi A6 (1k), sprawdź uaktualnienia modułu Control Engine Software (patrz TPI 2015237)

Kod błędu : 17664 P1256 (odpowiadające "stary kod VAG" jest 00 522 )

com Temperatura cieczy chłodzącej (G62) przerwa / zwarcie do plusa

du Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Kurzschluss nach Plus

i Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62) Otwórz lub Short to Plus

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Zimny ​​silnik trudno uruchomić

Diesel: wskazanie jest bardzo długi czas wygrzewania świec żarowych

Podczas uruchamiania letnią lub ciepłą silnika obroty biegu jałowego idzie prosto do 1200 - 3000 rpm

Prędkość obrotowa bez obciążenia jest nieregularny

Z silnikiem gorąco (90 C) jest temperatura silnika nagle back end (70 C), a następnie powoli do 90 C

Słabe przyspieszenie, gdy silnik jest zimny

Możliwe przyczyny:

Okablowanie i / lub połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 ust)

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) wadliwe

Możliwe rozwiązania:

Najpierw szybkie sprawdzenie:

gdy pojazd zatrzymał się do 24 godzin po czujniki temperatury są mniej więcej równe temperatura zewnętrzna (G17) . Jeśli nie jest to przypadek to jest to czujnik awarii.

Temperatura paliwa (G81) , if-5.4C, a następnie zwarcie lub czujnik jest uszkodzony

Temperatura powietrza wlotowego (G42) , gdzie około 136.8C (275F), to czujnik jest uszkodzony

temperatury cieczy chłodzącej (G62) , jeżeli duże odchylenie od zewnątrz, jest zwarcie lub czujnik jest uszkodzony

Sprawdź / naprawy okablowania i połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego ust G62)

Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej ust G62)

Dodatkowe informacje:

Temperatura cieczy chłodzącej (G02) / (G62)

W latach modelowych 1995-2002 (?), Reputacja G02-G62 firmy często się załamać. Oryginał G02-G62 jest czarny, model wymiana jest zielony.

Kod błędu : 17965 P1557

com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola

du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten

i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo)

Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania).

MAP sensor (G71) wadliwe

dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71)

Kod błędu : 17963 P1555

com Obciążenie maksymalne ciśnienie doładowania zostanie przekroczona

du Ladedruckregelung Maximaler Ladedruck überschritten

i Ciśnienie doładowania górna granica przekroczona

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Maksymalna ciśnienie doładowania zostanie przekroczona. Nie ma więc problemów z N75 lub turbo .

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej

Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi.

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Kod błędu : 17964 P1556

com Załaduj sterowania ujemne odchylenie

du Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75) Regelgrenze unterschritten

i Zwiększenie (charge) zawór ciśnienia (N75) ujemne odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Brzmieć jak nieszczelnego układu wydechowego

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wąż od chłodnicy off

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej

Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi.

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dostarczona (aktualna) ciśnienie doładowania jest znacznie niższa niż zalecana wartość. Nie ma więc problemów z N75 czy ciśnienie doładowania , bądź też węże i / lub połączeń. Oto przykład

Kod błędu : 17965 P1557

com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola

du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten

i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Możliwe objawy:

Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp.

Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM .

Błąd LED świeci

Awaryjny działa .

Możliwe przyczyny:

Przyłącza węża wymieniane

Wyciek podłączenie węża (s)

Wyciek przewody podciśnieniowe

Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo)

Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania).

MAP sensor (G71) wadliwe

dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71

Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy.

Możliwe rozwiązania:

Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone.

Dodatkowe informacje:

Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych".

turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn.

Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71)

MAM NADZIEJE ZE TO COS POMOZE POZDRAWIAM

Opublikowano

Auto jeździ jak chce raz ciągnie od dołu a raz mułowate do potęgi i dopiero po 3000 obr/min zaczyna isc. Jak puszcze na chwilę pedał gazu i ponownie nacisnę auto jedzie zazwyczaj tak jak powinno . Logi zrobiłem ale zamkneli mi wątek bo nie ma wszystkiego,musze zrobic od nowa i wtedy może bedzie cos wiadomo . Ale czy ktos miał podobnie ?

Opublikowano

Ten czujnik jest niezmiernie ważny dla pracy silnika w naszych AWX.

Weź VIN,idź do ASO,kup i wymień czujnik doładowania.W FAQ działu "Układ Elektryczny" znajdziesz jego położenie.

Pozdrawiam!

Opublikowano

Ja miałem podobnie, turbina przeładowywała, tyle błędów nie było ale objawy podobne. Raz jechał raz nie.

Czujnik ciśnienia wariował.

Zdiagnozował mi go Spanky, trzeba zrobić logi 010 i 011 statyczne i wrzucić do odpowiedniego działu.

Czujnik chyba z 50pln mnie kosztował:) Wymiana dziecinnie prosta, on gdzie tam na widoku pod szybą siedzi.

Opublikowano

Dzieki chlopaki , a jeszcze jedno !

Kolega ma Passata z 2000 roku tylko ze silnik 116 KM . Dalo by rade podmienic ten czujnik i sprawdzic czy jest wszystko ok.

Dzieki za szybkie odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli masz możliwość podmiany to spróbuj, nie wiem czy spasuje, ale nic Cię to nie będzie kosztować, a przekonasz się czy na postoju turbo dalej będzie tak pompować no i jak będzie podczas jazdy.

Opublikowano

Panowie , dzis wymontowałem czujnik , popsikałem WD40 i zrobiłem test . Jak na razie chyba dziala , ale przejechałem sie tylko z 3 km , ale na 99% pomogło czyszczenie .

Dzieki za odpowiedzi .

Opublikowano

Wtyczkę też psikałeś czy sam czujnik? Wrzuć logi ja kto teraz wygląda.

Opublikowano

Ok zrobie logi konkretnie . A psikalem tylko sam czujnik . Wtyczka byla ok , chociaż teraz mysle ze moglem małym pilniczkiem styki przeczyscic i psiknąc WD40, byłbym wtedy pewien ze zrobiłem wszystko . Dzis tak zrobie i wrzóce logi , jak przylece z roboty

---------- Post dopisany 02-06-2012 at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2012 at 06:35 ----------

Niestety ten 1 procent miał racje . Czujnik po czyszczeniu działał tylko jeden dzien . Musze go podmienic i wtedy zobaczymy czy cos sie zmieni .

Opublikowano

Witam mam podobny problem moje audi a4 2.5 tdi 150 km 1999r ma dziurę w mocy tzn dymi na błękitny kolor i przy jezdzie traci chwilowo moc po czym znowu dostaje. Co to może byc

:facepalm::facepalm:

Opublikowano

Tofik audi , mi nie dymi nic , a jak tobie idzie na błękitno to myśle ze turbo puszcza w wydech . Zbadaj to wczesnie bo szkoda bys na ulicy stanął i nie mógł zgasic silnika .A z rana to nie dymi po odpaleniu silnika ?

Więc mysle ze mamy całkowicie odmienne usterki .

Opublikowano

@

tofik_audi u mnie było podobnie w motorze AKN tylko że dymił bardziej na biało niż błękitny, a przyczyną był zabity filtr odmy. Raz ciągnął,a raz zmulał i dopiero gdzieś wyczytałem że może być zabity w/w filtr.O dziwo po odkręceniu korka wlewu oleju nie wydostawał się dymek a sam korek jak był poluzowany to za bardzo nie "tańczył" .Dlatego nie brałem tego pod uwagę.Któregoś dnia spróbowałem właśnie w/g porady zabrać się za odmę.Filtr umyłem w acetonie i autko lata po dziś dzień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...