tomasimo Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 17996 engine mount solenoid (N144/N145) Short to Open Circuit P1588-35-10 intermittent 18104 Powertrain data Bus Implausible Message from Steering Colum Conntroller P1696-35-10 Intermittent 17664 Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to Plus P1256 - 35- 00 17965 Charge Pressure Control Positive Deviation P1557 - 35-10 Intermittent Auto ciągnie od 3000 obrotów i nie mam pojęcia dlaczego . Moze po tych błędach panowie doradzicie mi cos . Pozdrawiam i z góry dziekuję 17963 P1555 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator 17964 P1556 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża Ja mam ostatni czyli podłączenie węża . Co to znaczy i czym rożni sie od dwóch pozostałych ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- Gdzieś czytałem ze to czujnik ćisnienia doładowania , mozę mi ktos powiedziec czy da sie go wyczyscic lub naprawic ? Jak go sprawdzić? Na allegro jest ich cała masa i nie wiem który kupić ? Czujnik znajduje się gdzies koło podszybia tak ????? Proszę o pomoc ponieważ auto nie chce jechac . Mojej żonie to nie przeszkadza ale mnie dobija taka jazda
Malinek110 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Po błędach ciężko coś stwierdzić na 100 % co innego gdybyś zrobił komplet logów,albo przynajmniej grupy ukazujące prace turbospreżarki.Bo z tego co widzę to własnie z doładowaniem bedzie problem.A zawór powinienies mieć miedzy turbem a chłodnicą zreszta zobaczysz gdzie idzie wezyk od gruchy.
tomasimo Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Na postoju pompowała mi 2300bar , duzo !! dwa razy wiecej niz powinna i nic sie nie zmieniało jak dodawałem gazu . Dziwne ---------- Post dopisany at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ---------- o 11 zrobie logi i wcisnę na forum ---------- Post dopisany at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ---------- o 11 zrobie logi i wcisnę na forum
Biszczan Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Możliwe, że padł czujnik ciśnienia doładowania, ale póki nie wrzucisz logów to nie ma co gdybać.
tomasimo Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Logi są w dziale diagnostyki . Proszę o ocenę sytuacji
michail55 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 z gory sorry z bledy ale to z tlumacza goggle chrome Kod błędu : 17996 P1588 com Regelsolenoïde zawieszenie silnika (N144) / (N145) Przerwanie du Wentylować für Motorlagerung (N144) / (N145) Unterbrechung i Zawory nośnej silnika elektromagnetyczny (N144) / (N145) Otwarty obwód Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Nieznany Możliwe przyczyny: Kable i / lub połączeń do iz regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) ma przerwę (S) Regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) jest podzielona Możliwe rozwiązania: Sprawdź kable i połączenia w N144) / (N145) Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić (N144) / (N145) Kod błędu : 18104 P1696 com Magistrala danych napędu nieprawdopodobne informacje od elektroniki kolumnie kierownicy du Datenbus-Antrieb unplausible Botschaft von Lenksäulenelektronik i Szyny danych Powertrain Nieprawidłowy sygnał z modułu sterowania Sterującego Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Nieznany Możliwe przyczyny: Okablowanie i / lub połączenia wadliwy Moduł sterowania Kierownica jest kod błędu przechowywany Moduł sterowania kierownicy nie poprawnie zakodowany Wyślij łodyga modułu sterowania Sterowanie / niewydolność wątroby Możliwe rozwiązania: Czy CAN Gateway / instalacja lista kierownica jest zaznaczone jako "obecny"? Chek / naprawy przewodów i połączeń Sprawdź Control Module Wyślij kod błędu weryfikacji Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić moduł sterujący Wyślij dźwignia / Delivery Dodatkowe informacje: Zapytaj klienta, jeśli jest więcej problemów (Cruise Control działa czasami nie, np.: kod błędu 16952 .) Kiedy znaleziono w VW Golf-4 (1k) (lub identyczne): Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić handel Cruise Control (patrz TPI 2010405). Wykonaj optymalizację oprogramowania na module sterowania kierownicą (patrz TPI 2017317) Gdy znaleziony w Audi A6 (1k), sprawdź uaktualnienia modułu Control Engine Software (patrz TPI 2015237) Kod błędu : 17664 P1256 (odpowiadające "stary kod VAG" jest 00 522 ) com Temperatura cieczy chłodzącej (G62) przerwa / zwarcie do plusa du Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Kurzschluss nach Plus i Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62) Otwórz lub Short to Plus Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Zimny silnik trudno uruchomić Diesel: wskazanie jest bardzo długi czas wygrzewania świec żarowych Podczas uruchamiania letnią lub ciepłą silnika obroty biegu jałowego idzie prosto do 1200 - 3000 rpm Prędkość obrotowa bez obciążenia jest nieregularny Z silnikiem gorąco (90 C) jest temperatura silnika nagle back end (70 C), a następnie powoli do 90 C Słabe przyspieszenie, gdy silnik jest zimny Możliwe przyczyny: Okablowanie i / lub połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 ust) Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) wadliwe Możliwe rozwiązania: Najpierw szybkie sprawdzenie: gdy pojazd zatrzymał się do 24 godzin po czujniki temperatury są mniej więcej równe temperatura zewnętrzna (G17) . Jeśli nie jest to przypadek to jest to czujnik awarii. Temperatura paliwa (G81) , if-5.4C, a następnie zwarcie lub czujnik jest uszkodzony Temperatura powietrza wlotowego (G42) , gdzie około 136.8C (275F), to czujnik jest uszkodzony temperatury cieczy chłodzącej (G62) , jeżeli duże odchylenie od zewnątrz, jest zwarcie lub czujnik jest uszkodzony Sprawdź / naprawy okablowania i połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego ust G62) Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej ust G62) Dodatkowe informacje: Temperatura cieczy chłodzącej (G02) / (G62) W latach modelowych 1995-2002 (?), Reputacja G02-G62 firmy często się załamać. Oryginał G02-G62 jest czarny, model wymiana jest zielony. Kod błędu : 17965 P1557 com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania). MAP sensor (G71) wadliwe dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71 Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71) Kod błędu : 17963 P1555 com Obciążenie maksymalne ciśnienie doładowania zostanie przekroczona du Ladedruckregelung Maximaler Ladedruck überschritten i Ciśnienie doładowania górna granica przekroczona Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Maksymalna ciśnienie doładowania zostanie przekroczona. Nie ma więc problemów z N75 lub turbo . Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi. Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Kod błędu : 17964 P1556 com Załaduj sterowania ujemne odchylenie du Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75) Regelgrenze unterschritten i Zwiększenie (charge) zawór ciśnienia (N75) ujemne odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Brzmieć jak nieszczelnego układu wydechowego Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wąż od chłodnicy off Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi. Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dostarczona (aktualna) ciśnienie doładowania jest znacznie niższa niż zalecana wartość. Nie ma więc problemów z N75 czy ciśnienie doładowania , bądź też węże i / lub połączeń. Oto przykład Kod błędu : 17965 P1557 com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania). MAP sensor (G71) wadliwe dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71 Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71) MAM NADZIEJE ZE TO COS POMOZE POZDRAWIAM ---------- Post dopisany at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ---------- z gory sorry z bledy ale to z tlumacza goggle chrome Kod błędu : 17996 P1588 com Regelsolenoïde zawieszenie silnika (N144) / (N145) Przerwanie du Wentylować für Motorlagerung (N144) / (N145) Unterbrechung i Zawory nośnej silnika elektromagnetyczny (N144) / (N145) Otwarty obwód Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Nieznany Możliwe przyczyny: Kable i / lub połączeń do iz regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) ma przerwę (S) Regelsolenoïde z silnika montowanego przywiązania ust N144) / (N145) jest podzielona Możliwe rozwiązania: Sprawdź kable i połączenia w N144) / (N145) Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić (N144) / (N145) Kod błędu : 18104 P1696 com Magistrala danych napędu nieprawdopodobne informacje od elektroniki kolumnie kierownicy du Datenbus-Antrieb unplausible Botschaft von Lenksäulenelektronik i Szyny danych Powertrain Nieprawidłowy sygnał z modułu sterowania Sterującego Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Nieznany Możliwe przyczyny: Okablowanie i / lub połączenia wadliwy Moduł sterowania Kierownica jest kod błędu przechowywany Moduł sterowania kierownicy nie poprawnie zakodowany Wyślij łodyga modułu sterowania Sterowanie / niewydolność wątroby Możliwe rozwiązania: Czy CAN Gateway / instalacja lista kierownica jest zaznaczone jako "obecny"? Chek / naprawy przewodów i połączeń Sprawdź Control Module Wyślij kod błędu weryfikacji Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić moduł sterujący Wyślij dźwignia / Delivery Dodatkowe informacje: Zapytaj klienta, jeśli jest więcej problemów (Cruise Control działa czasami nie, np.: kod błędu 16952 .) Kiedy znaleziono w VW Golf-4 (1k) (lub identyczne): Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić handel Cruise Control (patrz TPI 2010405). Wykonaj optymalizację oprogramowania na module sterowania kierownicą (patrz TPI 2017317) Gdy znaleziony w Audi A6 (1k), sprawdź uaktualnienia modułu Control Engine Software (patrz TPI 2015237) Kod błędu : 17664 P1256 (odpowiadające "stary kod VAG" jest 00 522 ) com Temperatura cieczy chłodzącej (G62) przerwa / zwarcie do plusa du Geber für Kühlmitteltemperatur (G62) Kurzschluss nach Plus i Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (G62) Otwórz lub Short to Plus Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Zimny silnik trudno uruchomić Diesel: wskazanie jest bardzo długi czas wygrzewania świec żarowych Podczas uruchamiania letnią lub ciepłą silnika obroty biegu jałowego idzie prosto do 1200 - 3000 rpm Prędkość obrotowa bez obciążenia jest nieregularny Z silnikiem gorąco (90 C) jest temperatura silnika nagle back end (70 C), a następnie powoli do 90 C Słabe przyspieszenie, gdy silnik jest zimny Możliwe przyczyny: Okablowanie i / lub połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 ust) Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) wadliwe Możliwe rozwiązania: Najpierw szybkie sprawdzenie: gdy pojazd zatrzymał się do 24 godzin po czujniki temperatury są mniej więcej równe temperatura zewnętrzna (G17) . Jeśli nie jest to przypadek to jest to czujnik awarii. Temperatura paliwa (G81) , if-5.4C, a następnie zwarcie lub czujnik jest uszkodzony Temperatura powietrza wlotowego (G42) , gdzie około 136.8C (275F), to czujnik jest uszkodzony temperatury cieczy chłodzącej (G62) , jeżeli duże odchylenie od zewnątrz, jest zwarcie lub czujnik jest uszkodzony Sprawdź / naprawy okablowania i połączenia do / z czujnika temperatury płynu chłodzącego ust G62) Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej ust G62) Dodatkowe informacje: Temperatura cieczy chłodzącej (G02) / (G62) W latach modelowych 1995-2002 (?), Reputacja G02-G62 firmy często się załamać. Oryginał G02-G62 jest czarny, model wymiana jest zielony. Kod błędu : 17965 P1557 com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania). MAP sensor (G71) wadliwe dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71 Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71) Kod błędu : 17963 P1555 com Obciążenie maksymalne ciśnienie doładowania zostanie przekroczona du Ladedruckregelung Maximaler Ladedruck überschritten i Ciśnienie doładowania górna granica przekroczona Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Maksymalna ciśnienie doładowania zostanie przekroczona. Nie ma więc problemów z N75 lub turbo . Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi. Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Kod błędu : 17964 P1556 com Załaduj sterowania ujemne odchylenie du Magnetventil für Ladedruckbegrenzung (N75) Regelgrenze unterschritten i Zwiększenie (charge) zawór ciśnienia (N75) ujemne odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Brzmieć jak nieszczelnego układu wydechowego Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wąż od chłodnicy off Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) więcej Turbo brudne lub uszkodzone. Zwłaszcza, gdy dostosowując mechanizm zmiennego łopatki nie porusza się otrzymasz ten błąd, jeśli zmienna łopatki w miejscu, gdzie niewiele pozostaje przeszywający impuls nadchodzi. Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dostarczona (aktualna) ciśnienie doładowania jest znacznie niższa niż zalecana wartość. Nie ma więc problemów z N75 czy ciśnienie doładowania , bądź też węże i / lub połączeń. Oto przykład Kod błędu : 17965 P1557 com Regulacja ciśnienia doładowania zostanie przekroczona granica kontrola du Ladedruckregelung Kontrol Regelgrenze überschritten i Regulacja ciśnienia ładowania dodatnie odchylenie Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany Możliwe objawy: Jąkanie i / lub nieregularne walking, ubogich i / lub nieregularne rozwijanego podczas przyspieszania, itp. Uwaga: te objawy mogą wystąpić także u nieprawidłowego działania LMM . Błąd LED świeci Awaryjny działa . Możliwe przyczyny: Przyłącza węża wymieniane Wyciek podłączenie węża (s) Wyciek przewody podciśnieniowe Zwiększ kontrolerem N75 ) nie działa (prawidłowo) Turbo nie działa prawidłowo (brudne lub uszkodzone). Kiedy dostosowanie mechanizmu zmiennych łopatek nie są gładkie (lub zablokowany), a następnie noże pozostać niezmienione w stanie, powodując błędne ciśnienie doładowania jest dostarczany (w tym przypadku, dlatego nadmierne ciśnienie doładowania). MAP sensor (G71) wadliwe dziwne, ale nie błędem dać wadliwego G71 Jeśli obecny: Power Box daje zły sygnał, aby zwiększyć wpływy. Możliwe rozwiązania: Praca tę listę w ogóle (i tak) wyłączone. Dodatkowe informacje: Turbosprężarka ze stałymi ostrzami: z zbyt wysokim doładowania do 95% przypadków stwierdzono w uszkodzonym N75 lub przecieka węża (połączenia) "winnych". turbo o zmiennej łopatek (VNT): wysokie ciśnienie doładowania nie mogą przyjść nieszczelnych przewodów, wtedy regulowane łopatki przyczyn. Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym / MAP sensor (G71) MAM NADZIEJE ZE TO COS POMOZE POZDRAWIAM
tomasimo Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 Auto jeździ jak chce raz ciągnie od dołu a raz mułowate do potęgi i dopiero po 3000 obr/min zaczyna isc. Jak puszcze na chwilę pedał gazu i ponownie nacisnę auto jedzie zazwyczaj tak jak powinno . Logi zrobiłem ale zamkneli mi wątek bo nie ma wszystkiego,musze zrobic od nowa i wtedy może bedzie cos wiadomo . Ale czy ktos miał podobnie ?
raffik Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Ten czujnik jest niezmiernie ważny dla pracy silnika w naszych AWX. Weź VIN,idź do ASO,kup i wymień czujnik doładowania.W FAQ działu "Układ Elektryczny" znajdziesz jego położenie. Pozdrawiam!
boguki Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Ja miałem podobnie, turbina przeładowywała, tyle błędów nie było ale objawy podobne. Raz jechał raz nie. Czujnik ciśnienia wariował. Zdiagnozował mi go Spanky, trzeba zrobić logi 010 i 011 statyczne i wrzucić do odpowiedniego działu. Czujnik chyba z 50pln mnie kosztował Wymiana dziecinnie prosta, on gdzie tam na widoku pod szybą siedzi.
tomasimo Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Dzieki chlopaki , a jeszcze jedno ! Kolega ma Passata z 2000 roku tylko ze silnik 116 KM . Dalo by rade podmienic ten czujnik i sprawdzic czy jest wszystko ok. Dzieki za szybkie odpowiedzi
Biszczan Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Jeśli masz możliwość podmiany to spróbuj, nie wiem czy spasuje, ale nic Cię to nie będzie kosztować, a przekonasz się czy na postoju turbo dalej będzie tak pompować no i jak będzie podczas jazdy.
boguki Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Zobacz czy ma taki sam numer, jak tak to podmień. O ile dobrze pamiętam to u Ciebie będzie taki VW czujnik ciśnienia doładowania 038 906 051B (2381734651) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
tomasimo Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Panowie a ten czujnik na podszybiu jest ? Bo ja słyszałem ze jest gdzies miedzy turbo a intercoolerem
boguki Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 http://img20.imageshack.us/img20/8504/a2310010.png nr8 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/r4-v6-vp-pd-cr-lokalizacja-czujnikow-oraz-elementow-wykonawczych-230512/ tu był dobry rysunek ale chwilowo nie działa, poprosiłem Musashiego żeby odświeżył
tomasimo Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Opublikowano 31 Maja 2012 Panowie , dzis wymontowałem czujnik , popsikałem WD40 i zrobiłem test . Jak na razie chyba dziala , ale przejechałem sie tylko z 3 km , ale na 99% pomogło czyszczenie . Dzieki za odpowiedzi .
Biszczan Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Wtyczkę też psikałeś czy sam czujnik? Wrzuć logi ja kto teraz wygląda.
tomasimo Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2012 Ok zrobie logi konkretnie . A psikalem tylko sam czujnik . Wtyczka byla ok , chociaż teraz mysle ze moglem małym pilniczkiem styki przeczyscic i psiknąc WD40, byłbym wtedy pewien ze zrobiłem wszystko . Dzis tak zrobie i wrzóce logi , jak przylece z roboty ---------- Post dopisany 02-06-2012 at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2012 at 06:35 ---------- Niestety ten 1 procent miał racje . Czujnik po czyszczeniu działał tylko jeden dzien . Musze go podmienic i wtedy zobaczymy czy cos sie zmieni .
tofik_audi Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Witam mam podobny problem moje audi a4 2.5 tdi 150 km 1999r ma dziurę w mocy tzn dymi na błękitny kolor i przy jezdzie traci chwilowo moc po czym znowu dostaje. Co to może byc :facepalm:
tomasimo Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2012 Tofik audi , mi nie dymi nic , a jak tobie idzie na błękitno to myśle ze turbo puszcza w wydech . Zbadaj to wczesnie bo szkoda bys na ulicy stanął i nie mógł zgasic silnika .A z rana to nie dymi po odpaleniu silnika ? Więc mysle ze mamy całkowicie odmienne usterki .
waldekkk Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 @ tofik_audi u mnie było podobnie w motorze AKN tylko że dymił bardziej na biało niż błękitny, a przyczyną był zabity filtr odmy. Raz ciągnął,a raz zmulał i dopiero gdzieś wyczytałem że może być zabity w/w filtr.O dziwo po odkręceniu korka wlewu oleju nie wydostawał się dymek a sam korek jak był poluzowany to za bardzo nie "tańczył" .Dlatego nie brałem tego pod uwagę.Któregoś dnia spróbowałem właśnie w/g porady zabrać się za odmę.Filtr umyłem w acetonie i autko lata po dziś dzień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się