giganteusz Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Witam, prosze o ocenę logów, autko to passat 2.0 tdi 170km DSG, autko po utracie smarowania(imbus), napęd pompy został naprawiany i została założona regenerowana turbina, w aucie co jakiś czas pojawia się błąd bodajże 00655, związane coś z nie prawidłowym ciśnieniem doładowania. oto logi statyczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85346.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85347.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85348.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85349.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85350.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85351.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85352.html dynamiczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85341.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85342.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85343.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85344.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85345.html i jeszcze pytanko, nie mogłem zrobić logów dla 000, nie mogłem wpisać takiej wartości w vcds'ie, dlaczego?
przemik Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Te sterowniki juz nie obslugują grupy 000. Jest niedoładowanie... zrob jeszcze 011 Basic Settings
giganteusz Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 011 Basic Settings: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85594.html
przemik Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Do sprawdzenia : - szczelnosc ukladu dolotowego - zaworek N75.... najlepiej podmienic na probe Zakladam ze jestes pewny tego regenerowanego turbo
krzysztof325 Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Auto jest moje, z uwagi na to że kolega ma vcds, to zrobił logi, ale do rzeczy. N75 był podmieniany, co do szczelności dolotu to nie słychać aby coś syczało jak już wejdzie na wyższe obroty więc raczej to nie to, turbo było odsyłane i osoba która regenerowała przysłała drugie, więc chyba dwie turbiny nie mogą być padnięte, już pomysły wyczerpały się, a auto jak nie jeździło tak nie jeździ jak powinno.
przemik Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Silnik to BMR. Wtryski piezo... i turbo Garetta. Sprawdz jakie cisnienie panuje w ukladzie podcisnienia (troche maslo maslane). Wtryskiwacze musialby byc kompletnymi trupami zeby nie dawac spalin..... z logów wynika ze mają sie dobrze. Odczytajcie jeszcze raz dokładnie błąd... i wstawcie na forum.
krzysztof325 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Jeżeli jedziemy w trybie "D" to błąd się nie pojawi, ale gdy przełączymy w tryb manualny i zaczniemy na 5 lub 6 biegu przyspieszać od 2000obr, to przy ok. 2400-2500 wyskakuje sprężynka i błąd: ciśnienie doładowania poniżej dolnej granicy.
krzysztof325 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Numer błędu P0299, w poniedziałek wyjmujemy turbo i będzie następne, bo wszystko wskazuje, że to turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się