Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 2.0 tdi 170km passat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, prosze o ocenę logów, autko to passat 2.0 tdi 170km DSG, autko po utracie smarowania(imbus), napęd pompy został naprawiany i została założona regenerowana turbina,

w aucie co jakiś czas pojawia się błąd bodajże 00655, związane coś z nie prawidłowym ciśnieniem doładowania.

oto logi statyczne:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85346.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85347.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85348.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85349.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85350.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85351.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85352.html

dynamiczne:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85341.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85342.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85343.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85344.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/suchy998_85345.html

i jeszcze pytanko, nie mogłem zrobić logów dla 000, nie mogłem wpisać takiej wartości w vcds'ie, dlaczego?

Opublikowano

Te sterowniki juz nie obslugują grupy 000.

Jest niedoładowanie... zrob jeszcze 011 Basic Settings

Opublikowano

Do sprawdzenia :

- szczelnosc ukladu dolotowego

- zaworek N75.... najlepiej podmienic na probe

Zakladam ze jestes pewny tego regenerowanego turbo

Opublikowano

Auto jest moje, z uwagi na to że kolega ma vcds, to zrobił logi, ale do rzeczy.

N75 był podmieniany, co do szczelności dolotu to nie słychać aby coś syczało jak już wejdzie na wyższe obroty więc raczej to nie to, turbo było odsyłane i osoba która regenerowała przysłała drugie, więc chyba dwie turbiny nie mogą być padnięte, już pomysły wyczerpały się, a auto jak nie jeździło tak nie jeździ jak powinno.

Opublikowano

Silnik to BMR.

Wtryski piezo... i turbo Garetta.

Sprawdz jakie cisnienie panuje w ukladzie podcisnienia (troche maslo maslane).

Wtryskiwacze musialby byc kompletnymi trupami zeby nie dawac spalin..... z logów wynika ze mają sie dobrze.

Odczytajcie jeszcze raz dokładnie błąd... i wstawcie na forum.

Opublikowano

Jeżeli jedziemy w trybie "D" to błąd się nie pojawi, ale gdy przełączymy w tryb manualny i zaczniemy na 5 lub 6 biegu przyspieszać od 2000obr, to przy ok. 2400-2500 wyskakuje sprężynka i błąd: ciśnienie doładowania poniżej dolnej granicy.

Opublikowano

Potrzebuje numer błędu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...