Dzekson Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Przy 19" przód niecałe 7bar, tył 8,5bar, poduszki 2 bałwankowe wszystkie. Zima 18" przód/ tył 6bar, poniżej tych wartości trę osłoną pod silnikiem...Właśnie się zastanawiałem czy tylko ja mam takie wysokie ciśnienie, bo przód 6 (3 bałwanki) a tył 8.5(3 bałwanki ale ta mała poduszka). Golfiarze na 3 barach jeżdżą
adrian92 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Gdzie najlepiej wypuscic przewody 10mm do tylnych poduszek z budy?
rs4wagon Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 nie wiem jak w audi ale ja montowalem z 10 pasków i tyl puszczalem przez czujniki absu pod kanapa.
Młody_drog Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Generalnie nie ma reguly, zalezy od ilosci balwankow, amortyzatorow uzytych do zrobienia okuc, silnika itp
przemo0000 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Siemka mam a4 b6 quattro 1.9tdi mam ta techixa gwint mysle o pneumatyce mieszkam tez w irl. Co bys poleciał aktualnie i jak długo montuje sie caly zestaw? Chodzi mi o zestaw typowo praktyczny na przód i na tył. Nie za wolny ale tez nie za drogichcialbym na te zawiasy to zamontować Generalnie nie ma reguly, zalezy od ilosci balwankow, amortyzatorow uzytych do zrobienia okuc, silnika itp
przemo0000 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Za ile i jaki stan i co tam jest? Mam zestaw do b6 b7 na sell Oki widzislem opis na olx...za 4300 moge biore caly zestaw.....a do quattro bedzie pasowal? Mam zestaw do b6 b7 na sell
afroo. Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Przeleciałem cały temat i nie ma o tym ani słowa więc zapytowywuje - jak wygląda sprawa z przeglądem samochodu na airze ze względu na brak homologacji? Trzeba kombinować i szukać znajomego diagnostę bądź kogoś kto tylko klepnie pieczątkę?
kris_91 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Zalezy od diagnosty.Do quattro powinien podejsc normalnie
przemo0000 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Ja musze byc na 100 % pewny czy pod quattro podejdzie...a w tym zestawie jest wszystko potrzebne do montazu czy co$ bede potrzebowal ? Zalezy od diagnosty.Do quattro powinien podejsc normalnie
kris_91 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Zmierz srednice tylnych sprezyn to ci powiem. Jest wszystko. Kwestia tego jak poprowadzisz weze do okuc bo moje sa podocinane tak jak ja mialem. Edytowane 28 Września 2015 przez kristof91
H4mm3R Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Ktoś z forum ogarnia wykonanie okuć?
Matek Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Ktoś z forum ogarnia wykonanie okuć? na PW masz numer od gościa z Rybnika
Kowi87 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Po paru latach skusiłem sie na kompletowanie, składam system 2way, poduchy arilift, okucia włąsnie tworzą, kompresor viair444. podrzuci ktos link do tych sprawdzonych zaworów asco? To będzie to? https://www.google.pl/search?q=Zawory+p%C5%82ytkowe+ASCO+551&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi2h9yQ-snMAhUISBQKHbMsD8wQ_AUIBygB&biw=1408&bih=518#tbm=isch&q=Zawory+ASCO+551&imgrc=vfdjqzHrzWkj3M%3A Druga sprawa, butla, mam dylemat czy robic eksponat czy chować to w zapasie i ewentualnie zrobić podłoge z plexą... w przypadku pokazówki butla 20l na ile bujnięć pozwoli? Manomentry, tutaj mam cosczego chyba nigdzie jeszcze nie było, wskaznik chce połaczyć z komputerem FIS, dodatkowy sterownik Qmatic w wersji rozszerzonej ma mozliwość podłączenia dodatkowych obwodów i chciałbym to wykorzystać by na FISie pokazywały sie parametry pracy zawieszenia. Tylko pytanie co mi jest potrzebne by sie podłączyć i przekonwertowac sygnał w postać cyfrową? Chce zrobić wszystko by jak najbardziej przypominało fabryke, sterowanie zawieszeniem będzie przyciskami z E36(podświetlenie do zmiany) w środkowym tunelu. Czy cos jeszcze jest potrzebne w kwestii przycisków do obsługi zawieszenia? jakis wyłącznik czy cos? Jesli nie wypali z podłączeniem pod FIS, no to nie zostaje mi nic innego jak montaż manometrów jak na zdjeciu http://waiss.pl/productsVikan.php?idC=9&idP=24 2szt to chyba cos takiego jest potrzebne by przekształcić sygnał w cyfrowy http://www.avsontheweb.com/dakota-digital-150-psi-replacement-sender/ Poszperałem i znalazłem przetwornik http://www.pneumat.com.pl/przetwornik_cisnienia_0_16bar_g1_4_4_20ma_0_5,p158229,a739
H4mm3R Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Wyłącznik bezpieczeństwa sobie zamontuj, jakby się coś rozszczelniło to zawsze można wyłączyć chociażby kompresor. Na jakich złączkach? przewodach chcesz to poskładać?
Kowi87 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Wyłacznik bezpieczeństwa, czyli poprostu ON/OFF dla kompresora. Tak wiec trzeba coś znaleźć z ori audi. Złaczki i przewody jeszcze niewiem, tutaj bede raczej prosił o rady bo niewiem w czym wybierać, częsciowo będzie w miedzi napewno bo mam do tego narzędzia.
H4mm3R Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Możesz gdzieś schować taki włącznik, nie koniecznie musi to być ori audi. http://allegro.pl/mini-przelacznik-podswietlany-wlacznik-on-off-20a-i5675450801.html Złączki najlepiej skręcane http://www.pneumat.com.pl/zlacza_skrecane_serii_1000 Przewody to czarny tekalan, niebieski może być za słaby jak już nie raz się okazało. 8/6mm w zupełności wystarcza.
Kowi87 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 A orientujesz sie ile złaczek będzie potrzebne dla systemu przód/tył? Jak kupie wszystkie graty to wszystko jak zwykle opisze co kupiłem i dlaczego, takzę o to mozecie być pewni ze po mojej instalacji powstanie DIY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się