clinque 1 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 1 na zgaszonym i statyczna, dobrze pamietalem, dawka 3,4-3,6 Chyba nie ma co szukac, turbullum puszcza oliwe, nigdy mi nie bral a teraz litra dolewalem... Ona temu winna, bede szukal innej:wink: Poza tym auto raz na dwiescie razy zlapie notlaufta, ale nie z pedalem w podlodze, tylko pod delikatna hopke przy stalej predkosci Jeszcze jeden dynamiczny 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 przed chwila opisałem co dalej ale szlak trafił nie wysłało się wiec teraz wersja skrócona wybieramy 1-engine 11-login i tu wpisujemy 12233, Do it 10-adaptacja, blok 01 ustaw 32686, save zrób to i przetestuj czy jest gorzej czy lepiej, potem wróć do ori 32768, zrób w końcu loga z podciągniętą gruszką bo on wyjaśni sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Inna turbina i auto nie do poznania, ta miala luzy wzdluzne, poprzeczne i jakie tylko mozecie sobie wyobrazic, puszczala olej -tragedia stan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 u mnie wstaje zaraz kolo 1300 juz zasuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 przed chwila opisałem co dalej ale szlak trafił nie wysłało się wiec teraz wersja skrócona To czesto sie dzieje, moze dlatego ze jeszcze nie wszystko dograne informatycznie. Mialam tez juz tak pare razu. I od tej pory pisze sobie wszystko w notatniku, jak sie wyszle to dobrze, jak nie to kopiuje jeszcze raz i wysylam. To taka porada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek 1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 u mnie wstaje zaraz kolo 1300 juz zasuwa Bardzo szybko Ci turbo odpala, tuner Ci tak ustawił czy co? Da radę to jakoś zmienić? Mi odpala gdzieś ok. 1800 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 nie nie bylo modyfikowane ale ja mam avfa 6biegow wiec to moze dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 u mnie wstaje zaraz kolo 1300 juz zasuwa Bardzo szybko Ci turbo odpala, tuner Ci tak ustawił czy co? Da radę to jakoś zmienić? Mi odpala gdzieś ok. 1800 obrotów. U niego też tak sie budzi:wink: żadne turbo nie dmucha pełną mocą od 1300:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 tak ale czuc juz dobrze od 1300 moze 1400 i auto dostaje kopa mowie powaznie sam to sprawdzalem na takiej zasadzie ze wrzucilem trojke zwolnilem do mniejszej predkosci wrzucielm znow 3 i czekalem od ktorego momentu auto cialgo i bylo to 1300-1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 zdaje Ci sie, konkretne odczucie masz przy 1800obr:wink: logi to nawet potwierdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek 1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Myślałem że sterowanie i turbo w naszych silnikach jest identyko, ale faktycznie może ma to znaczenie. Nie zmienia to faktu, że też bym tak chciał u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 gdyby wstawała tak przy 1400 to górą nie było by czym jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Piotrze powiem ci ze tez mnie to dziwi ale czuc to moge sie pomylic i moze tak po prostu ma byc i to nie przez turbo ale chcac nie chcac auto leci wtedy moze mam czipa albo cos bo nie sprawdzaalem jeszcze szczerze mowiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dranek 1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Najważniejsze, że jesteś zadowolony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Szczerze mówiąc ja też ma AVF-a, ale żeby turbo wstawało już przy 1300obr/min....nie zauważyłem. Takie faktyczne, odczuwalne działanie turbo mam ok 1800obr/min, przynajmniej takie mam odczucie podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 może to AVF twinturbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 no na stowe twinturbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się