Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki środek do czyszczenia turbiny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem. Ostatnio zebrało mi się trochę nagaru w turbo AVF i nie kręci się tak jak trzeba. Mam zamiar ją wyjąć i przeczyścić, stąd pytanie jaki środek byście polecili do oczyszczenia tego całego syfu? W ogóle czy warto się brać za taką operację samemu, czy lepiej oddać na czyszczenie do serwisu?

Opublikowano

Lepiej wyjąć kata i przedmuchać na autostradzie.

Opublikowano

ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem.

Opublikowano
ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem.

Dzieki, a jakiej gradacji ten papier?

---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

ja czyściłem takim środkiem do zmywania hamulców. Żre ten syf świetnie i wszystko spływa. Ale to nie wystarczy. W tych powierzchniach tworza się takie mikro wżery w których łatwo się zbiera znowu syf. Najlepiej to spolerować papieren ściernym na lusterko i od dawna juz o przycinaniu zapomniałem.

Dzieki, a jakiej gradacji ten papier?

Opublikowano

możesz zacząć od jakiegoś grubszego jesli sa duże wżery. możesz zacząć powiedzmy od koło 150, później drobniejszy a na koniec spolerować wodnym powiedzmy 2000.

Z tym że papier nałóż na jakiś płaski element żeby na płaskich powierzcniach dołków nie wyszlifować szczególnie jakimś grubym papierem.

Opublikowano

Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć :)

Opublikowano
Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć :)
w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN
Opublikowano
Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć :)
w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN

W PD czyli na doładowaniu? No ostatnio tylko po mieście jazda i to w większości korki. W AFN właśnie nie miałem problemów jeździłem jak chciałem i 0 problemów z turbo przez prawie 2 lata.

Opublikowano
Ok pobawie się w weekend:) Wole ją wyjąć i osobiście przeczyścić niż gonić na autostradzie, bo przynajmniej będę wiedział w jakim jest stanie. Ostatnio gnałem sobie 140km/h na 5 biegu aż tu nagle muł się zrobił i ledwo 100 km/h wyciągał. Stanąłem ostudziłem, zgasiłem, zapaliłem i śmiga dalej ale był to sygnał, że czas się turbusią zająć :)
w PD masz zasyfione turbo,to musisz jeździć jak emeryt zawsze myślałem że to przypadłość AFN

W PD czyli na doładowaniu? No ostatnio tylko po mieście jazda i to w większości korki. W AFN właśnie nie miałem problemów jeździłem jak chciałem i 0 problemów z turbo przez prawie 2 lata.

PD to na pompowtryskach:wink:

Opublikowano

Nie może. Turbiny bez wyjęcia nie wyczyścisz.

Opublikowano

jeśli się nie mylę...to AFN turbina jest bez kierownic spalin....dlatego się nie syfi.......turbina z kierownicami użytkowana "na emeryta" zachodzi sadzą.

Opublikowano

w AFN jest turbo ze zmienną geometrią..

Opublikowano

fakt...dotarłem do źródła

Opublikowano

Koncentrat do mycia bezdotykowego - CLEENTEX Smary, sadze i nagary mu nie straczne :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...