grzesiek506716 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Witam panowie zapalajaca się kontrolka ESP doprowadza mnie juz do szalu. Oraz błąd tego rodzaju.... 00550 - Start of Injection Regulation 08-00 - Control Limit Surpassed Pomóżcie bo mnie trafi. Autko jak się zapali ta kontrolka to raz chodzi ok a raz tak jak by w trybie awaryjnym..... :/ jak sie zgasi i odpali autko wtedy kontrolka sie nie swieci i jezdzi sie normalnie... I nie wiem czy to moze byc przyczyna klockó hamulcowych? gdyż zauważyłem ze jak sie zachamuje gwałtownie i później ruszy to mrugnie to ESP a później przy przyśpieszeniu sie zaświeci i d....pa
wrclaguna Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 [h=3]00550 - Start rozporządzenia wtrysku: Różnica sterowania[/h][h=4]Możliwe objawy[/h] Awaria Lampka (MIL) ON Utrata mocy Problemy początkowe Transmisja w trybie awaryjnym [h=4]Możliwe przyczyny[/h] Zbiornik paliwa nieprawidłowo wypełnione benzyną lub biodiesel Powietrze / woda w instalacji paliwowej Kąt wyprzedzenia wtrysku nieprawidłowe Elektryczna pompa paliwa uszkodzony [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdź zbiorniku paliwa benzyny i biodiesel Opróżnić zbiornik i układ paliwowy [*] Sprawdź układ paliwowy na powietrze / woda [*] Sprawdź dopływ paliwa i powrotu na zablokowanie i przecieki [*] Sprawdź elektryczną pompą paliwa [*] Sprawdź / poprawić czas wtrysku
grzesiek506716 Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Opublikowano 26 Maja 2012 zaraz pojde sprawdze zbiornik paliwa... dzis wymieniłem nawet filtr paliwa bo myslalem ze sie juz zatkal albo cos ale dalej to samo ... zbiornik sprawdze czy sie odpowietrza...... hmmm bo może przez to ze korek wlewu paliwa mam od skody octawi? i on nie ma odpowietrzenia? jak myslicie?
wrclaguna Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Jeszcze taką podpowiedż znalazłem . [TABLE] Możliwe przyczyny: Gdy centrala: krusasbout / koło pasowe (śruba centralny osuszone) Bezpiecznik (s) sprawiają słaby kontakt lub złamane Paliwo nie jest celem Zbiornik na sucho Powietrze w paliwie Filtr paliwa zapchany [*] Początek wtrysku (czas pompa) źle Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu? [*] Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony [*] Ventil do początku wtrysku ust N108) Różnica kontrola wada okablowanie i / lub połączenia do / z (N108) [*] Czujnik Wtryskiwacz Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia iglicy) (G80) jest uszkodzony [/TABLE] [TABLE] Możliwe rozwiązania: Sprawdź / wymień bezpiecznik (s) Wyjmij bezpiecznik (S) się aby końce bezpiecznika (S) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało natryskowych kontakt na nią) bezpiecznik (ów) za pomocą pomiaru z multimetru (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą być myląca) bezpiecznik (s) back / Wymiana [*] Sprawdź / naprawa krusasbout / koło pasowe (centralna śruba osuszone) [*] Sprawdź paliwo Zbiornik jest pusty? Sprawdź, czy powietrze w paliwie Sprawdź filtr paliwa [*] Sprawdź początku wtrysku ust rozrządu pompa ) [*] Sprawdź / wymień pompy wtryskowej [*] Sprawdzić / wymienić zawór Ty na początku wtrysku ust N108): okablowanie i / lub połączenia do / z (N108) zrobić próbę wyjścia sprawdzić / wymienić (N108) [*] Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik wtryskiwaczy Igła skoku (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia iglicy) (G80) [/TABLE]
grzesiek506716 Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Opublikowano 26 Maja 2012 w sobote lece do ASO na ustawienie kąta wtrysku. Potrzebuje zeby mi ktos wytłumaczyłjak sprawdzic konkretnie ten kat wtrysku vagiem 10.6 ---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ---------- aha i jak wchodze np w 04 i tam wyskakuje mi np. Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C 835 /min Engine speed 3800-4200 rpm Late Spec. start 10-14 *BTDC 2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC 100.2 % Cold start valve to wtedy mruga mi kontrolka od świec żarowych i auto inaczej pracuje:/ ---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ---------- aha i jak wchodze np w 04 i tam wyskakuje mi np. Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C 835 /min Engine speed 3800-4200 rpm Late Spec. start 10-14 *BTDC 2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC 100.2 % Cold start valve to wtedy mruga mi kontrolka od świec żarowych i auto inaczej pracuje:/ ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ---------- inaczej pracuje tzn zwieksza obroty do 1000 i mruga kontrolka świec żarowych ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- inaczej pracuje tzn zwieksza obroty do 1000 i mruga kontrolka świec żarowych
CCCO_fan Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Tu masz link jak sprawdzić kąt wtrysku .: AUDI KLUB POLSKA :. • Zobacz wątek - [TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 26 VII 2009) U brata w a6 bau mieliśmy też ten sam problem, chcieliśmy juz pompe wyciagac, wygladało na zacierający się tłoczek w pompie. Do dziś nie wiem co to było, przeszło jej samo jeżdzi jak wściekła, ale przyznam nerwów napsuła.
grzesiek506716 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 kurde moze paliwo do bani? ale na bp tankowane ---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- kurde moze paliwo do bani? ale na bp tankowane ---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ---------- jak by sie tłoczek zacierał to by wogole nie jechal a mi sie wydaje ze zle jest ustawiony kat wtrysku jade w sobote do Aso niech to zrobia tak jak powinno byc bo juz bylem u jednego magika ktory mowi ze tak juz jest najelpiej ale z tego co widze to ja mam nastawienie pompy powyzej 100% tak ze tak nie powinno byc.... chyba Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C 835 /min Engine speed 3800-4200 rpm Late Spec. start 10-14 *BTDC 2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC 100.2 % Cold start valve ---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ---------- jak by sie tłoczek zacierał to by wogole nie jechal a mi sie wydaje ze zle jest ustawiony kat wtrysku jade w sobote do Aso niech to zrobia tak jak powinno byc bo juz bylem u jednego magika ktory mowi ze tak juz jest najelpiej ale z tego co widze to ja mam nastawienie pompy powyzej 100% tak ze tak nie powinno byc.... chyba Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C 835 /min Engine speed 3800-4200 rpm Late Spec. start 10-14 *BTDC 2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC 100.2 % Cold start valve
CCCO_fan Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Nie masz kogoś z vagiem, w aso zapłacisz jak za zgniłe ulęgałki w 004BS tak będzie 100.2% Miałeś może robiony rozrząd? Sprawdz ustawienie rozrzadu na blokadach. Z paliwem wiadomo u nas bywa różnie, my tez kombinowalismy sciągal nawet ze zbiornika dolewał innego, ale nie przynosiło to zadnego efektu.
przemik Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Wykonaj logi statyczne.. zanim pojedziesz do ASO... bład jest związany ze zle ustawionym kątem wtrysku Potrzebujemy: Statyczne - 000,001,004,007,013,014 i 018 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,004 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się