Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka ESP doprowadza mnie do szału.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie zapalajaca się kontrolka ESP doprowadza mnie juz do szalu. Oraz błąd tego rodzaju....

00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed

Pomóżcie bo mnie trafi. Autko jak się zapali ta kontrolka to raz chodzi ok a raz tak jak by w trybie awaryjnym..... :/ jak sie zgasi i odpali autko wtedy kontrolka sie nie swieci i jezdzi sie normalnie... I nie wiem czy to moze byc przyczyna klockó hamulcowych? gdyż zauważyłem ze jak sie zachamuje gwałtownie i później ruszy to mrugnie to ESP a później przy przyśpieszeniu sie zaświeci i d....pa

Opublikowano

[h=3]00550 - Start rozporządzenia wtrysku: Różnica sterowania[/h][h=4]Możliwe objawy[/h]

  • Awaria Lampka (MIL) ON
  • Utrata mocy
  • Problemy początkowe
  • Transmisja w trybie awaryjnym

[h=4]Możliwe przyczyny[/h]

  • Zbiornik paliwa nieprawidłowo wypełnione benzyną lub biodiesel
  • Powietrze / woda w instalacji paliwowej
  • Kąt wyprzedzenia wtrysku nieprawidłowe
  • Elektryczna pompa paliwa uszkodzony

[h=4]Możliwe rozwiązania[/h]

  • Sprawdź zbiorniku paliwa benzyny i biodiesel
    • Opróżnić zbiornik i układ paliwowy

    [*] Sprawdź układ paliwowy na powietrze / woda

    [*] Sprawdź dopływ paliwa i powrotu na zablokowanie i przecieki

    [*] Sprawdź elektryczną pompą paliwa

    [*] Sprawdź / poprawić czas wtrysku

Opublikowano

zaraz pojde sprawdze zbiornik paliwa... dzis wymieniłem nawet filtr paliwa bo myslalem ze sie juz zatkal albo cos ale dalej to samo ... zbiornik sprawdze czy sie odpowietrza...... hmmm bo może przez to ze korek wlewu paliwa mam od skody octawi? i on nie ma odpowietrzenia? jak myslicie?

Opublikowano

Jeszcze taką podpowiedż znalazłem .

[TABLE]

Możliwe przyczyny:

  • Gdy centrala: krusasbout / koło pasowe (śruba centralny osuszone)
  • Bezpiecznik (s) sprawiają słaby kontakt lub złamane
  • Paliwo nie jest celem
    • Zbiornik na sucho
    • Powietrze w paliwie
    • Filtr paliwa zapchany

    [*] Początek wtrysku (czas pompa) źle

    • Niedawno zainstalowano nowy pasek rozrządu?

    [*] Pompa wtryskowa zablokowany lub zabrudzony

    [*] Ventil do początku wtrysku ust N108)

    • Różnica kontrola
    • wada
    • okablowanie i / lub połączenia do / z (N108)

    [*] Czujnik Wtryskiwacz Igła Stroke (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia iglicy) (G80) jest uszkodzony

[/TABLE]

[TABLE]

Możliwe rozwiązania:

  • Sprawdź / wymień bezpiecznik (s)
    1. Wyjmij bezpiecznik (S) się
    2. aby końce bezpiecznika (S) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało natryskowych kontakt na nią)
    3. bezpiecznik (ów) za pomocą pomiaru z multimetru (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą być myląca)
    4. bezpiecznik (s) back / Wymiana

    [*] Sprawdź / naprawa krusasbout / koło pasowe (centralna śruba osuszone)

    [*] Sprawdź paliwo

    • Zbiornik jest pusty?
    • Sprawdź, czy powietrze w paliwie
    • Sprawdź filtr paliwa

    [*] Sprawdź początku wtrysku ust rozrządu pompa )

    [*] Sprawdź / wymień pompy wtryskowej

    [*] Sprawdzić / wymienić zawór Ty na początku wtrysku ust N108):

    • okablowanie i / lub połączenia do / z (N108)
    • zrobić próbę wyjścia
    • sprawdzić / wymienić (N108)

    [*] Sprawdź (mierzona bloki wartości) / wymienić czujnik wtryskiwaczy Igła skoku (Geber für Nadelhub / czujnik podnoszenia iglicy) (G80)

[/TABLE]

Opublikowano

w sobote lece do ASO na ustawienie kąta wtrysku. Potrzebuje zeby mi ktos wytłumaczyłjak sprawdzic konkretnie ten kat wtrysku vagiem 10.6

---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ----------

aha i jak wchodze np w 04 i tam wyskakuje mi np.

Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C

835 /min Engine speed 3800-4200 rpm

Late Spec. start 10-14 *BTDC

2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC

100.2 % Cold start valve

to wtedy mruga mi kontrolka od świec żarowych i auto inaczej pracuje:/

---------- Post dopisany at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

aha i jak wchodze np w 04 i tam wyskakuje mi np.

Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C

835 /min Engine speed 3800-4200 rpm

Late Spec. start 10-14 *BTDC

2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC

100.2 % Cold start valve

to wtedy mruga mi kontrolka od świec żarowych i auto inaczej pracuje:/

---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

inaczej pracuje tzn zwieksza obroty do 1000 i mruga kontrolka świec żarowych

---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ----------

inaczej pracuje tzn zwieksza obroty do 1000 i mruga kontrolka świec żarowych

Opublikowano

Tu masz link jak sprawdzić kąt wtrysku

.: AUDI KLUB POLSKA :. • Zobacz wątek - [TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 26 VII 2009)

U brata w a6 bau mieliśmy też ten sam problem, chcieliśmy juz pompe wyciagac, wygladało na zacierający się tłoczek w pompie.

Do dziś nie wiem co to było, przeszło jej samo jeżdzi jak wściekła, ale przyznam nerwów napsuła.

Opublikowano

kurde moze paliwo do bani?

ale na bp tankowane

---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ----------

kurde moze paliwo do bani?

ale na bp tankowane

---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:13 ----------

jak by sie tłoczek zacierał to by wogole nie jechal a mi sie wydaje ze zle jest ustawiony kat wtrysku jade w sobote do Aso niech to zrobia tak jak powinno byc bo juz bylem u jednego magika ktory mowi ze tak juz jest najelpiej ale z tego co widze to ja mam nastawienie pompy powyzej 100% tak ze tak nie powinno byc.... chyba

Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C

835 /min Engine speed 3800-4200 rpm

Late Spec. start 10-14 *BTDC

2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC

100.2 % Cold start valve

---------- Post dopisany at 09:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ----------

jak by sie tłoczek zacierał to by wogole nie jechal a mi sie wydaje ze zle jest ustawiony kat wtrysku jade w sobote do Aso niech to zrobia tak jak powinno byc bo juz bylem u jednego magika ktory mowi ze tak juz jest najelpiej ale z tego co widze to ja mam nastawienie pompy powyzej 100% tak ze tak nie powinno byc.... chyba

Group 004: Start of injection - Full load-4000rpm-85*C

835 /min Engine speed 3800-4200 rpm

Late Spec. start 10-14 *BTDC

2.4 °ATDC Actual start 8-16 *BTDC

100.2 % Cold start valve

Opublikowano

Nie masz kogoś z vagiem, w aso zapłacisz jak za zgniłe ulęgałki

w 004BS tak będzie 100.2%

Miałeś może robiony rozrząd?

Sprawdz ustawienie rozrzadu na blokadach.

Z paliwem wiadomo u nas bywa różnie, my tez kombinowalismy

sciągal nawet ze zbiornika dolewał innego, ale nie przynosiło to zadnego efektu.

Opublikowano

Wykonaj logi statyczne.. zanim pojedziesz do ASO... bład jest związany ze zle ustawionym kątem wtrysku

Potrzebujemy:

Statyczne - 000,001,004,007,013,014 i 018

Statyczne w trybie Basic Settings - 000,004

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...