Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik łapie tryb awaryjny


Jaro75

Rekomendowane odpowiedzi

No to jestem :)) Po zabiegu w mojej Niuni.

I jak myślicie? Powiem tak , w moim przypadku kłania się PJC hihi czyli turbinka była zabrudzona.Wyjąłem , wyczyściłem , dopieściłem że aż dzwoniło w środku :) i jak wracałem do Kępna z Mikstatu to nie mogłem się powstrzymać :) Inne auto i nie przesadzam.Co do turbinki to z tego co zobaczyliśmy jeszcze zdrowa jest bo żadnych nadmiernych luzów nie ma.A że coś tam sobie wypije od wymiany do wymiany...

A ja chciałem regenerować.To bym sobie polepszył.

Tak szczerze mówiąc co od razu za kierownice powinienem się brać.Przecież już tak kiedyś miałem ale myślałem że na jakiś czas będzie spokój.Nie znałem się w temacie ale teraz już wiem.Robię w sumie bardzo krótkie odcinki na co dzień ,bardzo krótkie więc teraz już wiem że gdy będę gdzieś jechać to rura w palnik aby wydmuchać to co się nazbiera od mojej codziennej jazdy.Oczywiście z przepisami bo na mandaty mnie nie stać.

Kupię jeszcze ten filtr oleju na tej odmie nie wiem jak to fachowo się nazywa i będę się dalej kulał :)

Tomek muszę się jutro przyjrzeć jeszcze raz co ja wyczyściłem a na drugi raz to od razu pisz że mam w ciemno czyścić :))

Pozdrowienia dla wszystkich !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę się jutro przyjrzeć jeszcze raz co ja wyczyściłem a na drugi raz to od razu pisz że mam w ciemno czyścić :))

To nie jest zawsze tak oczywiste. W Twoim przypadku tak ale w innych nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam zaślepiony EGR. Ale słyszałem że to przyspiesz znacznie zapiekanie się kierownic.

To nie ma zupełnie wpływu na zapiekanie się kierownic spalin w turbo. Jest tylko jeden pewny powód zapiekania się zmiennej geometrii - powolny styl jazdy czyli zmiena biegów przy około 2000 obrotach silnika gdyż wtedy na 100% zmienna geometria nie pracuje wcale - kierownice spalin ciągle pozostają w pozycji stale maksymalnie przymkniętej by uzyskać 100% ciśnienia doładowania przy niskiej prędkości obrotowej wału silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam zaślepiony EGR. Ale słyszałem że to przyspiesz znacznie zapiekanie się kierownic.

To nie ma zupełnie wpływu na zapiekanie się kierownic spalin w turbo. Jest tylko jeden pewny powód zapiekania się zmiennej geometrii - powolny styl jazdy czyli zmiena biegów przy około 2000 obrotach silnika gdyż wtedy na 100% zmienna geometria nie pracuje wcale - kierownice spalin ciągle pozostają w pozycji stale maksymalnie przymkniętej by uzyskać 100% ciśnienia doładowania przy niskiej prędkości obrotowej wału silnika.

To jeszcze spytam bo tak o tym myślałem po tym czyszczeniu przy jakich obrotach kierownice mają już pełny zakres ruchu.Trzeba podjechać pod czerwone czy już niżej mają pełny zakres pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak to dobrze ze ten watek sie pojawil ja mam ten sam problem co kolega czyscilem turbo jakies cztery miechy temu i znow lapie przeladowania a ze moja kobieta nie katuje mojej niuni tylko zmienia na czwarty bieg przy 50km to teraz czeka mnie ponowne czyszczenie zapewne a panowie jeszcze jedna rzecz czy jesli przy zmianie biegow turbo jalby mysli przez okolo sekunde to moze to byc spowodowane olejem w kompie bo jak robilem logi dynamiczne to kolo powiedzial mi ze musze rozkrecic kompa bo mam tam olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz auto pod vcds, wykonaj pełny autoscan i go tu wrzuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...