Damian866 Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Witam posiadam problem z hamulcami w mojej A4 otóż przy dojeżdżaniu do skrzyżowania odczuwam dziwne pulsacyjne hamowanie jak i również drżenie kierownicy przy wyższych prędkościach.Dokonałem wymiany tarcz i klocków na TRW,po wymianie problem nie zniknął,przy delikatnym naciśnięciu na pedał hamulca odczuwam nadal. Co o tym sądzicie? Może to jest czegoś innego wina?Na co zwrócić jeszcze uwagę
Dev Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 złe odległosci czujnika od koronki grzebałeś przy zawieszeniu ?
Damian866 Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Opublikowano 31 Maja 2012 Nic nie robiłem byłem na stacji diagnostycznej wszystko ok felgi również dawałem do wyważania jak zakupiłem autko było na 16 zimówkach przyszedł czas letni zmieniłem na 17 235/45 i wtedy zauważyłem zmiany ale nie sądze że to od opon i postanowiłem zmienić zestaw i lipa (złe odległosci czujnika od koronki) możesz mi bliżej wyjaśnić?
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 prawidłowa odległośc czujnika ABS od koronki to 0.6-0.8 mm
Damian866 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam odgrzeje swój temat dalej walczę z drżeniem zawieszenia.Po wyczyszczeniu piast również sprawdzeniu kilka kompletów opon bez zmian dalej to samo.Ma ktoś pomysły gdzie szukać?>P
Lukaszxxx Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 a może masz gumy juz wybite na zacisku co przykreca sie zacisk do jarzma.. albo drut z przodu.. spróbuj wymienic.. koszt maly a moze jak raz..
.Pablo. Opublikowano 11 Lipca 2012 Opublikowano 11 Lipca 2012 Sprawdzałeś drążki kierownicze i końcówki? wybity drążek albo końcówka będzie powodował drgania podczas jazdy i przy hamowaniu.
Damian866 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam Walka z hamulcami ciąg dalszy po demontażu tarcz TRW okazały się zwichrowane,ogólnie przejechałem na nich około 3tyś oddałem na gwarancję (tyle mi pozostało).Zmuszony byłem na kupno kolejnych nowych tarcz :facepalm:Wyczyściłem na błysk piasty wyczyściłem prowadnice i lekko nasmarowałem smarem Liqui moly,odpowietrzyłem wszystkie koła wrzuciłem nowe tarcze.Koło komina zrobiłem jakieś 200km i w drogę.Po przejechaniu 1100 km jednego dnia i dalej to samo bicie przy hamowaniu znowu szlak trafił tarcze.Dzisiaj po powrocie z pracy dotykając felgę i tarczę była gorąca.Czy przez ten odcinek trasy mogły się pokrzywić tarcze???
Lukaszxxx Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 moze masz za ciezka noge... ja spaliłem najpierw ate po okolo 5 tysiacach, pozniej trw po jeszcze mniejszym dystansie.. zmienilem na hamulce 320/288 i mam spokój swiety z hamulcami..
Damian866 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 moze masz za ciezka noge... ja spaliłem najpierw ate po okolo 5 tysiacach, pozniej trw po jeszcze mniejszym dystansie.. zmienilem na hamulce 320/288 i mam spokój swiety z hamulcami.. Jazda spokojna non stop 140 160 bez hamowania nie wiem co może być przyczyną? Żadnego gwałtownego hamowania na trasie.Czy mogą być przyczyną zapieczone tłoczki???? Nie ukrywam problem pojawił jak wrzuciłem nowy zestaw hamulcowy
Lukaszxxx Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 moze faktycznie zapieczone tłoczki i caly czas lekko trzymaja... hmm jak zapoałes nowe tarcze + klocki to tłoczki cofneły sie prawie na maxa i moze faktyczniw w tym tkwi problem..spalanie ci nie wzrosło??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się